Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hee xcrement, je zegt dat de hppd geleidelijkaan weggaat, maar ik dacht dat hppd nooit weggaat, of ben ik nou verkeerd?"
"internet, dé digitale drug"
"Purple haze zei: Weed en C2H5OH Klik om te vergroten... alcohol dus , zo lijkt t veel fascinerender eiglik, kvindt da we da vanaf nu altij zo moete noeme ikke nu: C10H14N2, C2H5OH en C14H19NO2 mhoehaha, kvindt echt indrukwekkender zo"
"1. LSD 2. Magische Paddestoeltjes 3. MDMA wiet ook, maar da kunt ge geen drugs noeme imo..."
"Sweetfunky zei: 1) coke 2) mdma 3) nicotine, speed en aardbeien (als aphrodisiacum weetje, mmmm) Klik om te vergroten... zijn aardbeien dan een aphrodisiacum? das het eerste wa ik daarvan hoor..."
"Gualterio zei: ik klem de patroon gewoon tussen de werkbank, ballon eroverheen trekken.. met een spijkertje en hamer voorzichtig tikken en de ballon vult zichzelf.. miniaal gaatje in het tuitje.. maar ik kon geen slagroom spuit vinden atm.. maar dit werkt ook heerlijk! Klik om te vergroten... dat is toch wel überbrakke à volentee en eigelijk toch praktisch onmogelijke manier om je ballon te vullen."
"kben nu den outofbody2 aant probere... raar geluid, kwordt der zot van volgens mij kan het nogwel da als ge een half uur nar zon getoet-geruis hoort, da t effect heeft, en anders zowiezo een placeboeffect..."
"Play_bunny zei: als passagier maakt het niet uit of je gedronken of drugs gebruikt hebt Klik om te vergroten... als er een ongeval gebeurt waarbij bvb de bestuurder dood is en de passagiers onder invloed, worde die allemaal aansprakelijk gesteld voor het ongeval en moete zij schadevergoeding betale... ale, zo heb ik het toch gehoord van ne nonkel die flik is... maar kweet nie of het dan ga over een bestuurder dioe zelf onder dope zat of n nuchtere dusja..."
"Osi` zei: Nederlands bier wil ik niet eens drinken Heb al veel belgen horen zeggen dat het rioolwater of afwaswater is, dat het zo smaakt. Klik om te vergroten... da vintek eiglik nogal loos da je het zelfs nie wil drinke... ik heb het eens gedronke (kvin da je dan pas je mening erover kan uitspreken) en er zijn goeie en slechte nederlandse bieren zoals er ook goeie en slechte belgische bieren zijn... maar belgisch bier blijt toch wel het beste geef mij maar ne goeien trappist, nen duvel of een pint"
"Psycho_Chrono zei: en ben daardoor blind aan 1 oog geraakt Klik om te vergroten... en hoe is dat dan, trippen met een oog?"