Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, maar mac zegt dus juist dat hij dacht dat het sterke wiet was, maar dat het kutwiet bleek te zijn...Hij verwachtte heel erg stoned te worden, maar werd dit niet... Kut voor je mac"
"ik dacht dit: Ze hebben hem gewoon kut wiet verkocht in plaats van sterke. Omdat hij dacht dat ie heeeeeel erg knetter zou worden viel het effect erg tegen. Tegenvaller+slechte wiet= dubbele kut effect! Klik om te vergroten... maar goed, laten we het hem zelf vragen :P:P"
"Was dagelijks, nu ong 4 keer per week ofzo"
"Ik denk niet dat hij, als het PCP was, zomaar meegenomen kon worden door zijn vriend. Je wordt daar belachelijk sterk en agressief van."
"Ja, maar je doet wel altijd ongeveer evenveel lijkt me toch?"
"ZI09 zei: En ik ben er misschien ook wat gevoelig voor. Ik loop soms de dag nadat ik heb geblowt nog lichtelijk vaag in mijn hoofd rond. Niet stoned, maar wel Ãets anders dan normaal. Klik om te vergroten... Heeft iedereen volgens mij wel hoor. Ik tenminste wel."
"Ligt eraan...als ik een 5je in mijn eentje op zou roken zou ik denk ik een joint of 5 uit draaien. Als ik met anderen rook is het 2 à 3. Ik draai mijn joints inderdaad altijd erg dun. Ik rook nl altijd hasj maar doe zo min mogelijk tabak d'rbij en ja...hasj vult niet echt hè."
"Waarom zou je het willen? Zal wel eens gedaan zijn op een of andere high life beurs ofzo..."
"Ligt eraan of ik in mijn eentje of met meerdere mensen rook. Met meerdere mensen 3-4 joints uit een 5je, in mijn eentje een stuk of 7."
"en haal je zo alle THC eruit? Ik ga namelijk naar rome en daar wil ik eigenlijk wel gewoon blijven gebruiken maar liever niet blowen (Ik wil niet 20 jaar in een italiaanse cel) en ik kan daar wel wiet regelen maar ik zou het nogal kut vinden als je bijvoorbeeld mar de helft van de THC in dethee kom omdat de wiet daar sowieso al slechter is dan in Nederland (lijkt mij)"