Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
134 weergaven
18-5-2026
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#1
982 zei:
Een halve liter sterke drank ongeveer (40%)
Klik om te vergroten...

Same vandaag nog gedronken nu aan de sos.

Maarja ga weer een lijntje leggen laterz!!!

:hearteyes: :wave: :hearteyes: :wave: :hearteyes: :wave: :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap niet hoe je het een getal kunt geven.

Ik heb wel eens 10 bier gedronken en er weinig/niets van gemerkt, en ik heb wel eens 2 bier gedronken waarna ik in de auto tot de conclusie kwam dat het toch echt niet helemaal goed ging.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marten! zei:
Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)
Klik om te vergroten...

ckr heb begin van avond gezopen nou heel de tijd gevoel of ik moes braken wou ik me vinger in me keel steken is het alweer weg daarna komt het gewooon weer trug egt gaar!! :wave:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom is dronken zijn ook nog eens kut. Je puked je brains er zowat uit.

Dan liever eerst een heel klein beetje aangeschoten en daarna een pil ofzo :)
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik aan 1 stuk door drink ben ik na 5-7 halve liters wel dronken.
Maar meestal stop ik gewoon na 4 omdat ik anders er niet meer bij kan blowen, en dat zou spijtig zijn :) .
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 glazen vodka 37,5% ben ik wel aardig droeeenken
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
je geeft gewoon een aantal vanaf wanneer je zeker dronken bent op een gewone situatie. Dus niet in de blakke zon,lege maag, ...
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 flessies aangeschote, bij de 6 bier ben ik goed dronken... mja bij mij isset meestal goldstrike (50%), een halve fles komt ook goed aan
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#10
over een hele dag verspreid..... drink ik meestal een biertje of 20-25
soms drink ik ook sterke drank.
maar voornamelijk bier :beer:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik nog wat meer dronk kwam ik redelijk ver. De fles ging altijd op! (vodka, goldstrike, etc).

Nu?
Euhhh.... 5 bier? :kots:
Mijn zuinig opgebouwde tolerantie is niet meer...
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
In halve liters bier voel ik hem tog wel hangen na 3,5 liter, en godverdomme wat moet je dan veel zeiken zeg, alsof het in 1 keer doorstroomt naar je blaas. :confused:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben klein en weeg erg weinig, maar heb tot nu toe aardig tollerantie opgebouwd. Meestal haal ik 1 liter sterke drank (whisy/bacardi) en doe die samen met een vriend. Drink bijna nooit alles in m'n 1tje, zijn altijd wel paar mensen die een slok nemen ofzo. Als ik een halve liter sterke drank in m'n 1tje drink ben ik toch wel echt stomdronken of tegen 't puntje van kotsen aan.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik weet het niet, wanneer ik dronken ben kan ik niet meer letten op hoeveel ik drink :beer:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
10-15 bier denk ik.. met andere alchoholische dranken houd ik dat niet bij ^^,
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vroeger, of nou ja, vroeger.. paar jaar geleden was ik al na 3 biertjes aangeschoten.
Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.

Maar als ik aan de mixjes ga ofzo, ben ik na 3 glazen wel flink wasted :grin:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is zo kut moet je naar huis gedragen worden :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
meisje20 zei:
Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.
Klik om te vergroten...

Tolerantie is dat. Vermoedelijk drink je geregeld veel bier. Je lichaam went er dan aan en op een begeven moment heb je meer nodig, voor hetzelfde effect (aangeschoten). Dus eigenlijk is het niet gezond :)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
meisje20 zei:
Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.
Klik om te vergroten...

Tolerantie is dat. Vermoedelijk drink je geregeld veel bier. Je lichaam went er dan aan en op een begeven moment heb je meer nodig, voor hetzelfde effect (aangeschoten). Dus eigenlijk is het niet gezond :)
Klik om te vergroten...

Zo'n idee had ik al ja, haha. :grin:
Ach, ik drink menig man onder de tafel en ik heb geen bierbuik, dus niks om me voor te schamen.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
redelijk snel..
maar de laatste tijd heb ik uit echte flessen gedronken dus weet ik het niet precies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."