Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
138 weergaven
18-5-2026
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#1
zo goed als niks, kan echt totaal niet tegen drank. en als ik dan zat ben begin ik aanhankelijk en luidruchtig te worden. nix voor mij!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
7 ongeveer
R
R-woud88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
met 10 bier ben ik aardig aangeschoten, maar dan wil ik juist doordrinken meestal tot de 15/16 :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfft, na 6 of iets dergelijks dan houd ik het al niet meer bij..
Voordat ik echt ver ver ben, duurt wel wat langer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
25 a 30 glazen bier
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel te veel...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoveel. :beer:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
niet meer zoveel als vroeger maar denk dat ik nog behoorlijk boven t gemiddelde lig terwijl ik redelijk klein ben
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij heb ik een omgekeerde tolerantie voor alcohol... Ik begin hem steeds sneller te voelen.
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drink bijna nooit maar na een halve fles bacardi (Grootste) ben ik wel aardig dronken. Heb 1 keer bijna de hele fles opgezopen terwijl ik dat niet eens doorhad :confused: maar dat liep ook niet echt goed af :P . Hele avond en dag erna ziek en misselijk geweest.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
In dat opzicht heb je helemaal gelijk Chris
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol is hartstikke leuk :hearteyes: !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Matheson zei:
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:
Klik om te vergroten...

Acht tot tien bier? Jij moet nog ff oefenen.
Ik word dronken bij 30 glazen oid :wink:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Matheson zei:
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:
Klik om te vergroten...

Acht tot tien bier? Jij moet nog ff oefenen.
Ik word dronken bij 30 glazen oid :wink:
Klik om te vergroten...

wordt dronken, kneem aan dt je hem dan toch ook wel hebt hangen? :)

in elk geval, zo rond de 10 aangeschoten, 20 dronken, en 30 is toch echt "hagelevol"
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Matheson zei:
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:
Klik om te vergroten...

Acht tot tien bier? Jij moet nog ff oefenen.
Ik word dronken bij 30 glazen oid :wink:
Klik om te vergroten...

Oefenen? Nee, juist niet! Heerlijk toch als je zo snel lazarus bent.
Ik denk dat zijn lever ook erg dankbaar is.

Je zou toch beter moeten weten Vlamke :openmouth:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mja, het is zo lastig te definiëren wat dronken / aangeschoten is he :P.
Zoals ik vind al best gouw dat ik dronken ben terwijl iemand anders dat gevoel als aangeschoten ziet!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nou ver voordat ik aan de 30 glazen zit kan je me opvegen hoor
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Ik tel nooit, maar dan heb ik hem idd wel hangen. Ver van aangeschoten af in iedergeval :wink:
Klik om te vergroten...
Ik vergeet na de 4-6 altijd al hoeveel het er nou waren, en daardoor blijf ik de hele avond volhouden dat het er maar 4 of 5 waren :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik tel meestal alleen de glazen sterke drank. Zuipen voor het stappen doen we met ieder een eigen kratje dus dat zijn er 12 voor we gaan...

Dan kom ik meestal niet verder als 3 glazen drank of zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."