Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind het altijd lekker ruiken....."
"Misschien ook wel leuk om te weten... Wie gaat hoe en waar op vakantie anno 2007 ?? Ik ga met de camper naar Italie."
"Is misshcien een domme vraag.... Maar kan iemand me uitleggen wat GHB is? En waarom nemen jullie het als je er zo sloom en slaperig van wordt? Zelf houw ik meer van pep-middelen en natuurlijk .... haha"
"Dus misschien een keertje proberen? Of zien jullie het niet als een aanrader.... Is het erg verslavend , en wat kost het ongeveer? En hoeveel moet je nemen als beginner ?? Wat een vragen he??"
"www.fearfm.nl"
"paraobi zei: limbabwe Klik om te vergroten... Limboland"
"-spaceman- zei: ik.17 zei: xtc in limburg , Wat vinden jullie? Klik om te vergroten... ze proeven altijd een beetje zuidig... Klik om te vergroten... Lekker toch! (met een zachte G)"
"Re: zaagmans zei: Jeller zei: xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee) speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee Klik om te vergroten... Leg even uit. Raakt kant noch wal Klik om te vergroten... Vind xtc plus alcohol wel een fijne combo... Maar ieder zijn ding... Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?"
"Lana zei: Haha. Best lachen dit onderwerp. XTC de schaamte te boven. Ik vind mezelf onder xtc de grappigste van allemaal. Maar knapper word ik er niet op, daar ben ik me wel van bewust onder een pilleke. Heb meer iets weg van een geeluitgeslagen lijk als ik dat op heb. Klik om te vergroten... Heb ik ook wel eens last van , als het feest bijna is afgelopen heb ik zo´n gele-schijn rond de ogen......."
"Mr.jiho zei: gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth echt een verschrikkelijke drug Klik om te vergroten... Heb ik ook gezien. Blijf daar maar vanaf , is echt rotzooi maakt je ram kapot.."