Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dat heel veel als ik speed gebruik. Na een dag op speed krijg ik overal zalige tintelingen. Vooral in m'n handen en m'n hoofd. Ik hou ervan."
"Je hebt een insulinespuit van 1ml nodig. Die koop je in de apotheker per 10. Kost bijna niks. Sommige apothekers geven ze ook gratis. Ga gewoon naar een apotheker iets verder van waar je woond. Of ga naar zo'n spuitenruil, dan krijg je ze zeker gratis. En 1 gouden tip: verhit je speed niet, anders stolt die in je spuit. Alleen, zonder gebruiker die ervaring heeft met spuiten, zou ik het niet doen want er kan veel mis gaan."
"Ik neem ook antidepressiva. Ook samen met speed, niks speciaals van gemerkt. Vroeger heb ik wel eens gehad dat ik niks meer voelde van XTC. Bleek te komen door een soort antidepressiva die ik toen nam."
"Doet er niet toe waar of wanneer ik gebruik. Kan altijd en overal. Als ik speed heb kan ik er niet vanblijven. Zoals met alle drugs."
"Van zo'n klein lijntje zal niemand iets merken aan je kop. Het zal uitgewerkt zijn en je kunt jezelf normaal houden en de les volgen."
"wtf? Hier ook. Afvalbak!"
"Meestal testen ze op cannabis, amfetamines, cocaïne en opiaten. Maar je hebt allerlei soorten tests. Ze kunnen alles terugvinden als ze willen. Ook benzo's enzo. Cannabis blijft het langs zichtbaar in je urine. Die andere zijn er na enkele dagen, max 4, eruit. Klote hé die urinetesten, ik weet er alles van."
"Ellesdee zei: Saivy zei: Gebruik iemand anders z'n urine. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Heb ik vroeger nog gedaan toen ik nog bij m'n ouders woonde. 'k Moest toen ook urinetesten afleggen en die brachten m'n ouders naar de huisdokter. 'k Liet toen m'n klein broertje pissen."
"Het zal aan de combo met speed liggen volgens mij. Heb het nog meegemaakt dat iemand helemaal begon door te slaan en erg paniekerig was. Dat was toen z'n (dik) bommetje speed opkwam. We dachten er ook ff aan om de ambulance te bellen. Gelukkig hebben we hem zelf kunnen kalmeren na een tijdje. Die kerel stond in schuim en zweet. Heel z'n t-shirt was in een paar minuten kletsnat. Maar die kerel had de laatste dagen al veel drugs genomen. Wat jij gebruikt hebt in die 5 uur vind ik niet echt overdreven. Maarja, het hangt ervan af wat je gewoon bent. Je moet jezelf goed kennen. Als je het niet gewoon bent, opletten met het combineren van drugs."
"Kerel, dit is nu al de 3de keer dat ik deze post van jou tegenkom. 1x posten is wel genoeg hoor en hier hoort het sowieso niet."