Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eazy E - Fat girl"
"Sowieso een interessant filmpje : http://www.vtm.be/telefacts/bekijk.php?stream=858"
"Beste wiet die ik al gesmoord heb is Haze A5 uit Checkpoint (Terneuzen) ruikt en smaakt echt heerlijk en je bent er ook lekker stoned van. Tkost wel wat, 8 € per gram. Verder vond ik White widow en Jack Herrer (Miami, Terneuzen) en Silverbud (Checkpoint, Terneuzen) wel goeie weed."
"red libanon (checkpoint) is ook wel bonne hasj"
"Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram."
"Ik heb het wel eens gehad, was toen lijkbleek, moete spagen, was toen ook wel te dronken, ben dan bij een vriend blijven slapen, dag erna alles trug in orde"
"Nou ik ben al twee keer naar Checkpoint geweest en één keer naar Miami, de eerste keer naar Checkpoint en Miami was ik 17 en in Miami vroegen ze onmiddelijk mijn paspoort en aan de kassa vroegen ze het in Checkpoint ook"
"Ik smoor enkel in de weekends en tijdens de vakantie. Gewoon vanwege de simpele reden dat ik niet wild at mijn ouders het door zouden krijgen, ik houd het nu al zo'n anderhalf jaar vol. Verder heb ik totaal geen problemen om door de week niet te smoren, aangezien ik toch niet kan rollen en mijn smokende vrienden enkel in de weekends en tijdens de vakantie zie. Zij smoken al een dik jaar voor me en raden me ook constant aan om het zo te houden zodat ik nog steeds kan stoppen wanneer ik wil."
"Het raakt me ! Meer hoef ik niet te zeggen... Respect, Peace and Love Nog wel enkele vraagjes : Hoe oud ben je nu? Gebruik je nog iets van drugs?"
"-spaceman- zei: Eier zei: Criminele jeugd is sowieso achterlijk. Die figuren moeten gewoon dood. Klik om te vergroten... idd, toch allemaal die zelfde types... ze brengen haat in de samenleving, dat is hun doel! Klik om te vergroten... je hebt ook criminele jeugd die gewoon protesteren tegen het systeem en daarvoor helemaal niet haatdragend zijn tov andere mensen maar wel tov de machthebbers en alle regeltjes Ik spreek hier voor mezelf en behoor zeker niet tot het type van criminele jeugd dat jij bedoeld dus...graag ff je vooroordelen opschorten"