#1
vind een borrel op zn tijd wel lekker (zit nu aan de whisky/cola, die lucht roept herinneringen op van toen ik nog in de kroeg werkte in mijn studietijd) maar dronken worden vind ik vreselijk.
beetje aangeschoten is wel lekker, dan slaap je goed.
het zit wel een beetje bij ons in de familie; drankzucht.
mijn moeder drinkt me onder tafel (en is dan zo fris als een hoentje) m'n vader mocht em ook graag raken, mijn opa is aan alcohol overleden en een tante.
mijn broer en zussen mogen ook graag alcohol nuttigen.
toch ervaar ik mijn alcoholgebruik niet als problematisch, drink regelmatig maar wel met mate, een kater vind ik echt vreselijk.
heb geen haat- of liefdeverhouding met alchol, gewoon af en toe een neut of een wijntje, nix mis mee toch?
Sigaretten, dat vind ik veel verslavender!
beetje aangeschoten is wel lekker, dan slaap je goed.
het zit wel een beetje bij ons in de familie; drankzucht.
mijn moeder drinkt me onder tafel (en is dan zo fris als een hoentje) m'n vader mocht em ook graag raken, mijn opa is aan alcohol overleden en een tante.
mijn broer en zussen mogen ook graag alcohol nuttigen.
toch ervaar ik mijn alcoholgebruik niet als problematisch, drink regelmatig maar wel met mate, een kater vind ik echt vreselijk.
heb geen haat- of liefdeverhouding met alchol, gewoon af en toe een neut of een wijntje, nix mis mee toch?
Sigaretten, dat vind ik veel verslavender!

)
