Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga m'n wietrantsoen plunderen, nog genoeg voor 2 jointjes denk ik, ik zal er nu een lichte rollen. Gewoon voor eindelijk eens een beetje te kunnen slapen vannacht, moet morgen werken. Voor mij kan het niet snel genoeg winter zijn, alles boven de 10° is té warm."
"Alcohol (laatste klets Seven Tiki Rum aan het consumeren, nu zit ik wel met een lege fles waarvan het zonde is om ze weg te gooien eigenlijk Zo meteen ook een jointje rollen, het is eindelijk afgekoeld hier, kan ik misschien wat langer genieten ipv in slaap te vallen van de warmte"
"THC alweer. beetje profiteren hé, in augustus ga ik werken, september zal vol rijlessen zitten en dan begint school weer"
"momenteel wat paddo's van m'n eigen kweek (eindelijk eens deftig gelukt). Ben ze nu aan het binnen duwen. En het jointje ligt al klaar voor straks, als ik 'm zou nodig hebben. Weliswaar met wat restjes, veel was het niet meer."
"Re: Drugs veranderde mijn leven. op die 2de foto zie je er volgens mij gewoon 3 jaar ouder uit Soit, je bent 20 jaar oud, er is nog niks verloren, als je clean kan blijven kan er zelfs heel makkelijk iets gedaan worden aan dat gebrek aan een diploma. Ik ken heel wat mensen van die leeftijd die geen diploma hebben, indertijd gestopt met school (om diverse redenen) en nu pikken die mensen de draad weer op. Er is een oplossing voor alles, je moet het alleen maar willen. Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen is: blijf clean en probeer uw leven weer op te pikken. Er zijn waarschijnlijk heel wat mensen wiens vertrouwen je moet terugwinnen, begin daar al eens mee"
"Goeiemorgen allemaal! Ik heb hier een paar dagen geleden van een maat een Peyote kweeksetje gekregen, hij wil er niet meer aan beginnen, te veel werk zegt hij... nu staat er in de handleiding dat ik in het begin de set enkel bloot te stellen aan TL-licht (2-3 maand). Is dit absoluut nodig? Ik veronderstel dat het in de natuur ook wel zonder TL-licht werkt Niet dat dat een probleem zou zijn, ik vroeg het me gewoon af, de temperatuur zit hier goed en er is plaats genoeg waar er eigenlijk geen direct zonlicht komt..."
"Ik word altijd happy van Scandinavische pop, gewoon omdat het opvalt dat die muziek kwalitatief zoveel beter is dan de rommel die we in de Lage landen binnengelepeld krijgen (niet dat er geen goeie artiesten zijn hier hoor, ik heb het nu over top50-toestanden) En het grootste deel is nog best verstaanbaar eens je de teksten eens hebt opgezocht ^^"
"Ik ga meestal gewoon rustig op café en ik drink niet belachelijk veel. Heel soms gaan we tussendoor ergens een jointje roken, ofwel rook ik er eentje op weg naar huis (rustig langs het water naar huis, geen mensen, zalig )"
"Dreuge zei: kotsen is niet echt relaxed ofoz maar het is ook weer geen drama.. sommige mensen kotsen en klagen de hele nacht dat ze zich kut voelen, maar je kan toch ook ff kotsen en verder chille?? niet dat je per se zo ver moet gaan dat je moet kotsen maar als het gebeurd vind ik het ook weer geen drama hoor, zolang je jezelf zo ver onder controle heb dat je naar de wc loop of ergens buiten Klik om te vergroten... inderdaad, ik heb al een paar keer voorgehad dat ik eerst friet ging eten (lees: teveel friet ging eten) en daarna een goeie dikke joint rookte om daarna wat te gaan feesten of chillen. Maar telkens als ik teveel eet en dan blow, dan kots ik. Maar eens alles er uit is en ik een drankje heb om de smaak door te spoelen is alles in orde. Daarna kan ik zelfs weer beginnen eten als zot. (zal aan die lege maag liggen zeker? ) Dus wat heb ik geleerd? Eerst blowen en dan pas eten :P"
"alcohol... blijkbaar zweet ik die alcohol ook direct terug uit."