Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Champagne"
"Een halve liter bier was mijn laatste, maar er kwamen er nog drie voor Vandaag nog niks gedronken, ook niet iets van water oid. ik heb hem flink hangen namelijk"
"Ja, ik ben geil. Terwijl ik vanmiddag al flink heb lopen rampetampen. Heerlijk zo'n dagje."
"Nee, ik heb nergens last van op dit moment. Ik zie zo mijn vriend weer, dat veranderd de zaak."
""
":/"
"witte zoete wijn. Lambrusco."
"^ Zonde. OT: Laatste drankje was vandaag om half 6. El Picu met Cola. (namaakspul. )"
"Aan de dames hier: Slikken jullie het heerlijke spul door als je aan het pijpen bent? Ik heb mijn huidige vriend (het is goedgekomen namelijk, lang verhaal..) als eerste gepijpt. Ik had dat nog nooit gedaan, en toen heb ik geslikt. Hij vond het zo lief dat ik slikte, hij zei dat hij dat bijna nooit meemaakte. Just wanna know..."
"Op een kerstborrel, midden in de week: Heineken Witte Wijn van Albert Heijn Baileys Smirnhof. Als ik het letterlijk neem, dit topic, dan was het wijn Die heb ik als laatste gehad"