Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb jarenlang in een Zuid-Amerikaans land met een martelende en met mensen verdwijnende militaire dicatuur gewoond. Er werd geblowd bij het leven, allemaal wiet, hasj kende er men niet en het was allemaal erg riskant, zeker voor een buitenlander. Ik ging toen uit armoede wel eens zakjes nootmuskaatnoten kopen in de supermarkt omdat ik gelezen had dat sommige negers op de slavenschepen daar van tripten. Omdat te doen kouwde ik zoo'n 5 noten tot gruis, best wel vies om te doen, en slikte dat dan door. Het waren totaal verwarde trips, als de ene gedachte binnenkwam, was je al naar de andere en dat ging eindeloos door. Je kon op geen enkel moment even dieper in de trip duiken. Niet echt lekker of zo. En altijd als ik de volgend ochtend opstond viel ik practisch flauw door (lage???) bloeddruk. Uiteindelijk een grote terleurstelling want er begint wel van alles met je, maar geen echt fijne ervaring."
"Ik denk een uitbrander. Politie zal ook wel willen weten waar je het spul vandaan haalde."
"Efexor kan de bloeddruk al verhogen, coke ook. Combi niet aan te raden."
"Twee zolpidem is niet al te veel. Je hebt er mijns inziens ook weinig aan als je meer neemt want je herinnert je dan de volgende dag hoogstens een paar vlaagjes. Ik denk dat het effect als je wakker blijft te vergelijken is met dat van slaapwandelen. Tripervaringen waar sommige prikkers over spreken heb ik er nooit van gehad, hallucinaties wel. Maar wat heb je aan ervaringen die je je ietsje later maar hooguit voor 3% herinnert? Zolpidem is goed om mee in te slapen, als drug is het de moeite helemaal niet waard en het kan indirect ook erg gevaarlijk zijn want je weet bij een hogere dosis echt niet meer wat je doet. Je kunt iets op het fornuis zetten om op te warmen en het dan compleet vergeten tot de volgende dag, roken en daarbij in slaap vallen en je moet onder invloed al helemaal niet het idee krijgen om de straat op te gaan of achter het stuur te gaan zitten. Die laatste dingen heb ik nooit gedaan maar je loopt dan grote kans om op een geheel onverwachte plek wakker te worden en zult in het verkeer niet alleen jezelf in gevaar brengen."
"Een heel fijn rapport!"
"Ik herken dat tripachtige helaas niet in zolpidem (wel jammer eigenlijk), wel dat je op een gegeven moment zo maar ergens in slaap valt, met eten of drinken knoeit omdat het uit je hand glijdt etc. Of dat je als een soort slaapwandelaar rondloopt. En het geeft ook black-outs ook al neem je weinig en ben je aan het middel gewend. De volgende morgen geeft het geen enkele last alhoewel je je wel eens afvraagt wat er de avond tevoren na het innemen precies is gebeurd. Warrige vlagen zijn dan nog wel te herinneren. Knap dat je nog op je fiets hebt kunnen rijden! Onder invloed van zolpidem kun je soms staande al moeite hebben om je evenwicht te bewaren!"
"Je kunt het op recept bij de apotheek krijgen. Het wordt ook onder de naam Stilnox verkocht. Bijsluiter: http:// geneesmiddelinfo.apositon.nl/ bijsluiters/ Zolpidem.pdf ."
"Tussen de halte en mijn universitaire studentenhome ben ik nog snel bij de bakker binnengesprongen, waar uiteraard een oud vrouwtje heel traag haar klein geld aan het tellen was, en de vraag “heeft u een spaarkaart” bizar genoeg beantwoordde met “nee, mijn dochter is dood”. Klik om te vergroten... Goeie!"
"Ik heb er heerlijk en lang van geslapen en ben niet naar het werk geweest Ik heb er nu alvast 4 genomen om de kater niet te voelen en zal er wel nog 3 of meer nemen. Raar dat je altijd van dit spul krijgt aangeboden door mensen die weten dat je er niet goed mee om kunt gaan en geen nee kunt zeggen. Maar, is er een eenvoudig (legaal) middel dat het effect kort?"
"Ik ben opgehouden toen ik tot het inzicht kwam dat het me alleen en uitsluitend slecht deed. Achteraf was ik verbaasd dat ik er zolang over had gedaan om dat te beseffen. Ook verbaasde me het dat het eigenlijk zo makkelijk was te stoppen. Je moet in je herinnering plaatsen hoe kut je je erna voelt en dat dat niet tegen het plezier van het gebruik opweegt."