Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"witte wijn :P kan geen pilletje vinden"
"genoeg jointje( puur geen tabek) en codeiene bina in roes vallen toch"
"Rabbithole zei: Wat een bullshit. Alsof je met je blote handen iemands hart eruit kunt rukken. Gelukkig wordt je hart niet beschermd door je ribbenkast ofzo, en hoeft je borstkas niet gespreid te worden voor je überhaupt toegang hebt tot iemands hart. Klik om te vergroten... yep zat ik ook al aan te denken"
"pfffft' meer dan 24u wakker zijn... waar hou je je dan mee bezig? zou me beginnen vervelen deed het vroeger wel eens met vrienden maar zou het niet meer willen nu en daarbij na 24u werkte de pep niet meer mocht snuiven wat ik wou ik viel gewoon in slaap"
"wow , en die shit is zo vrij te koop in de UK"
"spacelord zei: wat een chaotisch report zeg een trippend in een ziekenhuis ! man ik zou zo bad gaan, ik vind ziekenhuizen zowiso al wat sinister en om daar tussen al die nuchtere verplegers rond te lopen en mn lip te late naaien! Ik zou gewacht hebben tot mn trip voorbij was en dan pas gegaan zijn Klik om te vergroten... idd zou het ook niet aankunnen over de geur in ziekenhuizen maar te zwijgen, zo er zo op trippen dat hij 10x erger word. haal int vervolg alles lekker op voorhand in huis"
"dirkstep zei: ik vind zelf ook wel dat ik echt ver gegaan ben, opzich wel ver genoeg. Klik om te vergroten... zelf kennis is het begin van wijsheid beste"
"leuk toch :P wie leest er nu niet graag strips??"
"testen jullie al jullie drugs ofzo in NL? heb al ontelbaar verschillende genomen van verschillende dealers en er is me nog nooit iets overkomen mijn regel; ik neem 1tje en wacht tot hij goed opkomt( alvast duurt het 2u ) dan voel ik zelf wel of ik verder ga of niet let wel dat ik al jaren ervaring heb in"
"leuk report tof dat je zon goede sitter had voor je neus"