#1
HAAT:
dronken mensen zijn irritant en weten niet wat ze doen.
De jeugd vindt blijkbaar dat je niet met mate mag drinken.
Bijgevolg bezwijk ik soms onder de groepsdruk en drink ik teveel = ziek.
Adoreren:
Wat is er beter dan een Kriek/geuze/Delirium/Gouden Carolus op een terrasje in de zomer?
Ik drink dan ook nauwelijks pinten, ik drink liever voor de smaak iets van de drankjes die ik al vernoemde of een jenevertje/whiskey/cocktail.
Dus voornamelijk voor de smaak én met mate.
dronken mensen zijn irritant en weten niet wat ze doen.
De jeugd vindt blijkbaar dat je niet met mate mag drinken.
Bijgevolg bezwijk ik soms onder de groepsdruk en drink ik teveel = ziek.
Adoreren:
Wat is er beter dan een Kriek/geuze/Delirium/Gouden Carolus op een terrasje in de zomer?
Ik drink dan ook nauwelijks pinten, ik drink liever voor de smaak iets van de drankjes die ik al vernoemde of een jenevertje/whiskey/cocktail.
Dus voornamelijk voor de smaak én met mate.

