Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik als newbie heb het forum al doorzocht, maar ik heb geen topic gevonden dat mijn vraag beantwoord. Ik vraag me namelijk af hoe je nou het beste met drugs kunt beginnen. Het meest voor de hand liggende lijkt mij een joint, maar omdat ik astma heb kan ik niet roken. Wat is een goed alternatief? En heeft iemand nog andere tips, dingen waar je goed op moet letten ofzo? Edit: Ik heb echt extreem weinig (lees: geen) ervaring met drugs dus ik weet eigenlijk ook niet wat ik wil bereiken. In ieder geval niet een hele trip met bewegende bomen enzo :') Gewoon om te relaxen, wat losser te raken en 'licht in je hoofd worden' lijkt me een goed begin."
"Inderdaad, nieuwschierig en het is gewoon iets wat ik echt eens gedaan wil hebben. Maar, om dan meteen te beginnen met xtc, is dat niet een beetje te? En ik heb ergens iets gezien over truffels, is dat wat?"
"Ik heb me voorgenomen om deze oud&nieuw me voor het eerst écht te bezatten met m'n vriend. Of dat lukt weet ik niet want ik vind alcohol best vies."
"Bedankt allemaal, daar heb ik echt wat aan! :] En ik ben een zij trouwens :')"
"Rabbithole zei: Ik denk dat driekwart gram een goede beginnershoeveelheid is (tenzij je uitzonderlijk klein/licht bent). Klik om te vergroten... Oh dat was ik nog vergeten te vragen. Wat zie je als uitzonderlijk? Want ik ben 1.60 en ongeveer 47 kilo en dat is niet heel veel. :')"
"Ik hou niet van de mensen die alcohol drinken. Voor mij is het niet de alcohol zelf die het erg maakt. Waarom? Hierom: - Vaak doen ze het alleen voor de alcohol en het stoer doen. Echte bazen drinken whisky, geen zoete troep als breezer en coebergh om het bittere van de alcohol te verdoezelen. - Mensen gaan er irritant van doen. Ze slaan je onbewust tegen je keel aan ofzo. Ja, eigen ervaring :') - Ze doen alsof ze geen plezier kunnen hebben zonder alcohol. Indrinken enzo vind ik al helemaal stom. - Ze lopen te klagen over de vreselijke kater die ze hebben. Dat doe je toch echt zelf. - Ik hoor ook veel gezeur over de prijs van alcohol, en dat zo hun hele salaris weg is na een weekend. Wederom, dat doe je zelf."
"alcoholist zei: Loki zei: Ik hou niet van de mensen die alcohol drinken. Voor mij is het niet de alcohol zelf die het erg maakt. Waarom? Hierom: - Vaak doen ze het alleen voor de alcohol en het stoer doen. Echte bazen drinken whisky, geen zoete troep als breezer en coebergh om het bittere van de alcohol te verdoezelen. - Mensen gaan er irritant van doen. Ze slaan je onbewust tegen je keel aan ofzo. Ja, eigen ervaring :') - Ze doen alsof ze geen plezier kunnen hebben zonder alcohol. Indrinken enzo vind ik al helemaal stom. - Ze lopen te klagen over de vreselijke kater die ze hebben. Dat doe je toch echt zelf. - Ik hoor ook veel gezeur over de prijs van alcohol, en dat zo hun hele salaris weg is na een weekend. Wederom, dat doe je zelf. Klik om te vergroten... dan zijn van die kleine mannetjes,die stoer willen doen. ik neem aan dat je zelf ook klein bent,omdat je zulke personen kent.. dat wil niet zeggen dat iedereen zo met alcohol omgaat,dus geen rede om de alcohol te dissen,je moet die belachelijke mensen dissen,en het tgeen hun zeggen! Klik om te vergroten... Ik ken inderdaad zulke mensen maar ik ga er absoluut niet mee om, vreselijk. :') en @ schildpaddo, dat bedoel ik ook (zie eerste zin van mijn post), ik heb echt geen problemen met alcohol maar wel als mensen er zo mee omgaan."
"Wat ik vreselijk irritant vind aan vrouwen is dat ze meestal nogal gemeen zijn. Roddelen enzo. Aanstellerij vind ik ook heeel irritant. Overal bij gillen, en owéé als er een plukje van hun net gestylde kapsel niet goed zit, laat staan als het te kort geknipt is bij de kapper. Daar kan ik echt niet tegen ><"
"Ik heb uiteindelijk een muffin gekocht, en we hebben allebei een halve genomen. Jammer genoeg begon hij pas na ruim 2 uur te werken en begonnen we allebei al flink moe te worden. Het begon met een beetje een wazig gevoel van draaien, later het gevoel alsof ik op een heel erg schommelende boot zat. Later kreeg ik een gigantisch lachkick omdat een vis in een nep vulkaan ging zitten in Finding Nemo. Wat was dát ineens grappig. Daarna zijn we in bed gaan liggen, nog even geschommeld, en de volgende dag kon ik voor geen meter lopen :') We doen het nog een keer over, maar dan wat eerder op de dag zodat we het allemaal meekrijgen."
"Dit is zo'n egoboost. Ik heb rood haar :')"