#1
Ligt er aan. Er zijn zat jongeren die te vroeg aan de alcohol gaan waarvan je gewoon kan zien dat wat ze ook gebruiken, ze het zullen misbruiken. Maar ook zat die het wel gewoon 'goed' kunnen gebruiken.
STRANQER zei:Als we het alcohol gebruik onder jongeren drastisch willen verlagen, zullen we ze een plaatsvervanger moeten geven. De meeste jongeren drinken alcohol namelijk voor het effect en dan met name de mindering van onze sociale remmingen.
preciesWinehouse zei:Ik vind het wel kunnen, het jammere is dat sommige 14 en 15 jarigen denken dat ze kunnen zuipen als een volwassen man, en vervolgens strontziek worden. Dat kan natuurlijk niet en vandaar het gezeik : alcohol onder de 16, natuurlijk niet.
Ook niet altijd waar. Ik hou mezelf onder alcohol, hoe dronken ik ook ben, juist altijd prima onder controle. Blowen daarintegen, raak ik de controle over mezelf tegenwoordig juist totaal kwijt. Dus dat sommige mensen die alcohol drinken roepen 'drugs zijn slecht voor je', dat doen veel mensen die blowen precies hetzelfde over alcohol :P Maarja, mij maakt het niet uit. Ben allround :PIrezz zei:Rook dan een blowtje yo, hou je tenminste controle over jezelf, krijg je geen eventuele spijt van dingen.
Je moet toch ergens de lijn trekken...daniel3927 zei:ik vind een lagere leeftijdsgrens een erg goed ideen. want je drinkt tenslotte op je eigen gezondheidsrisico.
daniel3927 zei:ik vind een lagere leeftijdsgrens een erg goed idee. want je drinkt tenslotte op je eigen gezondheidsrisico.
daniel3927 zei:ik vind een lagere leeftijdsgrens een erg goed idee. want je drinkt tenslotte op je eigen gezondheidsrisico.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."