Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVinden jullie alcohol onder 16 kunnen?

Vinden jullie alcohol onder 16 kunnen?

123 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tufnut zei:
En in principe kan een 16 jarige dat niet (goed genoeg) en dus is 18 een betere grens. Het jammere is dat je achteraf niet goed aantoonbaar kan maken wat de schade is geweest, omdat je niet weer wat de situatie zonder schade zou zijn. Misschien zou NocturnalJohnny, als hij op zijn 16e niet al was gaan drinken, precies die paar hersencellen gespaard hebben waardoor hij wel leestekens zou toepassen... je weet het niet :wink:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of jij aan dyslectie lijdt ofzo maar er staan genoeg leestekens en voldoende alinea's in de tekst die ik heb getyped.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
NocturnalJohnny zei:
Tufnut zei:
En in principe kan een 16 jarige dat niet (goed genoeg) en dus is 18 een betere grens. Het jammere is dat je achteraf niet goed aantoonbaar kan maken wat de schade is geweest, omdat je niet weer wat de situatie zonder schade zou zijn. Misschien zou NocturnalJohnny, als hij op zijn 16e niet al was gaan drinken, precies die paar hersencellen gespaard hebben waardoor hij wel leestekens zou toepassen... je weet het niet :wink:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of jij aan dyslectie lijdt ofzo maar er staan genoeg leestekens en voldoende alinea's in de tekst die ik heb getyped.
Klik om te vergroten...
Toch geef ik em gelijk dat het met met meer witregels er tussen makkelijker leest. :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het ging er vooral om dat het beter kan en dat misschien net het verschil zou kunnen zijn geweest van het niet ipv wel drinken op je 16e. Je weet het niet. Verder geen veroordeling hoor. Ik ben zelf ook niet altijd een ster in spelling en er zijn ergere dingen. Vandaar ook de knipoog op het einde.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
maak maar is een nauwkeurige 3d scan van de hersenen van een gezellige drinker je schrikt je kapot. ik heb het zelf gezien.. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."