Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DutchCookie zei: sipan zei: Ik had een mooie reis door een onbeschrijfelijk mooie werelden en zag 1000den engelen,, planeten etc. Klik om te vergroten... lolwut dit horen truffels eerlijk gezegd niet te doen, meer dingen zien golven en lichtelijk vervormen of kleuren wat feller zien. Klik om te vergroten... Dit is voor iedereen anders.Elke portie is anders. Een aantal van mijn vrienden hebben zelf nooit echt hallucinaties gehad.Zij werden alleen maar blij ,de hele tijd lachen en veel energie. Ik zelf trip altijd heel intens.Als ik mijn ogen dicht doe zie ik de meest geweldige symetrische patronen.Kleuren en figuren die ontploffen.Des te leuker ik de visuals vind , des te heftiger de beelden worden. Naar de sterren kijken ook zo vet. En de natuur ziet er altijd totaal anders uit.Bomen bestaan uit kleine symetrische versies van het Atomium.Gras ziet er uit als mooie grote groene stekels golvend met de wind mee.(alles danst) Tijdens mijn badtrip ben ik ook ergens anders geweest.Dit was nadat ik zat rond te schreeuwen dat ik gestoken werd met een mes.En dat mijn benen een vermaler ingingen.(ik zal eens een trip report van deze maken) Ik weet dat ik in een hoekje op de grond ben gaan zitten,me ogen dicht deed en 20 minuten later weer op de wereld was.Het voelde niet als 20 min, maar dit is mij verteld geworden. Ik weet dat ik in de herhaling ga ,maar truffels/paddo's werken altijd wel een beetje anders. Het is nooit hetzelfde (gelukkig) Voor de één wat meer dan de ander."
"Gewoon lekker gaan trippen. Het kan best dat je de eerste keer alleen maar lachkiks en veel energie krijgt. Ik zelf was de eerste keer niet echt visueel aant trippen(9jaar geleden).2de keer was een 'bad'trip Maar na die 2de keer heb ik nooit meer dan een halve portie gehad Nu heb ik altijd de meest indrukwekkende trips. Visuals,closed eye visuals alles erop en eraan."
"Hier is nog een linkje http://www.stoelendans-deventer.nl/?cat ... d&page=449 Ik zelf vind buiten het leukst.Als die parkjes redelijk dicht bijelkaar in de buurt zijn. Dan zouden wij gewoon van park tot park gaan Maarja wij beginnen zelf altijd bij iemand thuis en zodra het een beetje begint te werken naar buiten.Meestal zijn we dan ook wel met een paar man. We hebben ook vaak gehad dat we naar buiten gingen, weer terug naar binnen en weer naar buiten :P Nadat ik eenmal buiten had getript,heb ik tijdens andere trips nooit meer volledig binnen getript. Park/bos altijd een vet sprookje"
"Golden Teacher hij zal het je wel leren"
"Beetje Passiebloem roken/drinken"
"[youtube]edit&f=24&sid=055efaab36e1e6991e6fa7fa3a527c15&t=24276&p=957750#preview[/youtube] het lukt me nu sorry lol"
"Re: eyes of young fghi043 zei: but it attracted a wow gold Ruhuasiyu the big girl's eyebrows with look. She is the Director-General cheap wow gold Jiang Zihui art factory unions. Little River girl who looks presentable wow gold shape, good posture, voice and crisp, also pulled his hand tall ugg boots Youyan melody of Erhu, the whole factory workers in the ugg slippers sale eyes of young dreams. Because of similar interests, the two get togethe. Klik om te vergroten... What ? Amnesia van me thuisdealer. Als ik dit voor me heb liggen en ruik die lekkere geur, wil ik het roken."
"In me eerste blowjaartjes heb ik al mijn weed met vrienden gerookt 100% alles. Ik heb altijd zweethanden dus liet ik mijn vrienden draaien.Dat was een van mijn excuses om niet te draaien en te leren draaien. Verder heb ik ook altijd gezegd : Als ik leer draaien dan zal ik 100 keer zoveel roken als dat ik al doe. En ja hoor ik had gelijk.Ik rook nu echt te veel en misschien wel meer in me eentje dan met me vrienden ."
"Net wat Amnesia gehaald 12.50 per gram maar het is het wel waard ."
"Ik heb zelf een paar jaar terug salvia gerookt door een waterpijp en had ook eigenlijk niets gemerkt. Vandaag had Sage Extract 5x gehaald. Thuis op me kamer aangekomen lekker muziekje opgezet..En ik las dat buisje dat je iets onder je tong moet doen 1/10 gram,en na 10 minuten zou je wat moeten voelen. Ik had eerst het hoopje in 5 gedeeld en toen een mespuntje onder me tong gelegd en natuurlijk ook een steelpijpje gevuld(d8 dat het niet zou werken) na 10 minuten stak ik de pijp aan en nam echt een hele dikke teug Ik weet niet eens meer dat ik heb uitgeblazen was totaal weg.. Het was een best wel bizarre wazige trip.Droom of nachtmerrie weet het niet echt. Maar ben wel blij dat ik 5x extract heb gehaald"