Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lekkerste: Sambuca, Of natuurlijk een lekker koud biertje ( Hertog-jan of Warsteiner) Minst Lekker: Goedkope zoete troep! Groeten"
"Ik begon al vanaf mijn 14de. Maar ik wist wel wat mijn grensen natuurlijk waren. Op mijn 15de ging k iets meer beginnen te drinken maar ik had mijn ouders zijn toestemming ook. Uiteindelijk ben ik 16 en zuip ik wel elk weekend. Maar het is niet verkeerd dat je 15 ben maar drink wel met mate. Of rook liever een lekkere fakkel"
"Flameon zei: @drugsmeisje en iedereen van deze jonge leeftijd: Ieder weekend drinken is teveel ..... dat bevordert althans niet de groei van je hersenen, dus leervermogen. Ligt natuurlijk wel aan de hoeveelheid die je drinkt moet ik erbij zeggen. Klik om te vergroten... Ja ik weet dat het heel slecht is. maar dat is nog niet eens het enigste wat ik gebruik, ik gebruik regelmatig xtc :P en drank natuurlijk meestal als ik dan drink zuip ik 1 fles leeg, en daar naast rook ik nog en blow ik elke dag opsig beschamend mja shit happens GENIET VAN HET LEVEN ZOLANG HET NOG KAN"
"ey mongooltje luister eens wat bemoei je met mijn leven? Andere mensen gaan niet anders denken over me haha DIE NEMEN ME ZOALS IK BEN KNEUS? oja en mensen in mijn dorp gebruiken allemaal hetzelfde als ik, maja dan nog wel ergere dingen erbij , GHB , Cocaiene , paddo's Dus wat zit je te praten kerel. als ik dood ben lees ze t wel in de krant ,, lator"
"Pft volg de hype , mwhaha wat een hype is gwoon chil is niet stoer mongooltje. dat jij dat stoer vind oke? maar nee bedankt en ja dankje derest zal wel lukken"
"NorthernLightBE zei: Sarcasme is jou dus ook al nieuw. Eigenlijk zouden we moeten stoppen met dit topic te vervuilen met je kansloos gezever. Kom even op de DF chat! Klik om te vergroten... de enige die kansloos zit te vervuilen ben jij, als je volwassen was en manieren had gehad had je niet eens op me gereageerd? dus jy zit hier alles beetje te vervuilen sukkel mwhaha. en nee ik kom niet op DF chat, ga geen tijd aan je te verspillen aan zielige persoontjes die gaan reageren op iemand anders zijn leven. ga wat beters doen man mongooltje."
"Tequila en natuurlijk Jack daniels"
"Natuurlijk: HERTOG JAN"
"Lol dikke toeter er na roken en veel water drinken. En is het wel verstandig om truffels te doen met je zwakke maag? ik heb er 1x van moeten kotsen van de truffels en ben bad gegaan Maarja veel suc6"
"In nijmegen bij Dakota Purple haze halen. 3,70 per gram."