Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal. Dit is misschien een heel stom topic, maar daar gaat het nu niet om. :P Ik heb tot nu toe nog geen harddrugs gebruikt. Dit komt niet omdat ik het niet tegenkom of omdat ik anti-harddrugs ben. Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan, we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op. Mijn vrienden staan gewoon niet zo erg open voor experimenteren zoals ik ervoor open sta. Er is een persoon die daar voor open staat, maar als ik drugs met hem gebruik, of met hem ga drinken, ga ik me altijd aan hem ergeren. Ik zou gewoon het liefst met een van mijn vrienden willen trippen/gaan of wat dan ook, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat kan brengen. Ik ben ook bang dat ik uit de groep wordt gegooid als ik bijvoorbeeld op een festival wat zou kopen. Zijn jullie ook in je eentje begonnen of werden jullie meer door de groep meegenomen? Of typ ik nou een verhaaltje wat nergens op slaat?"
"Ik vond het altijd wel relaxed, had meestal anesthesia, gewon heel relaxed gevoel, terwijl ik altijd heel erg druk in me hoofd ben Ik had op me oude pc wel een paar mp3 doses staan, maar die zijn moeilijker te vinden, maar als je even gaat googelen, heb je ze zo gevonden"
"Ben er gisteravond nog even mee aan de slag gegaan. Maakte grote indruk op me, moet ik zeggen. Had een preset gevonden die zou helpen om in slaap te komen. Ik had expres niet de hele werking gelezen om de kans op placebo zo klein mogelijk te maken. Binnen een half uur had ik tintelende ledematen en had ik al gedachten die overgingen in een droom terwijl ik nog wakker was (dat dacht ik tenminste). Had hem geconverteerd naar een .wav bestand en toen op me Mp3 gezet. Normaal duurt het uren voordat ik in slaap kan komen, nu duurde het iets langer dan een half uurtje. Voel me meer uitgerust dan normaal. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik ga zeker eventjes kijken wat ik nog meer kan doen met dit programma. PS. Dit gaat over brainwave generator."
"TeKNoZem zei: Damien0124 zei: TeKNoZem zei: Ik betwijfel of menig koptelefoon gebruikt door mensen hier die frequenties kunnen produceren. =p Mijne iig niet. Klik om te vergroten... Dat kunnen ze ook niet, daarom wordt er een andere techniek gebruikt, ze pakken 2 verschillende tonen, die in je hoofd worden omgezet in bijv. 25 hz. Links 1000 hz en rechts 1025 hz. Daarom heten ze ook binaural beats. Klik om te vergroten... Dat begreep ik ook nog wel. Alsnog twijfel ik of de gebruikte audioapperatuur, dus de bron vanwaar het naar de koptelefoon gaat en de koptelefoon zelf, bij 90% van de mensen die het geprobeerd hebben goed genoeg is geweest om een goede, zo bedoelde, constante pulse van geluid te leveren... Welke dus op z'n minst merkbaar effect zou moeten hebben, Klik om te vergroten... Volgens mij is het enige wat je nodig hebt een stereo-koptelefoon/oortjes en heel weinig tot geen (het liefst geen) achtergrondgeluid. Als je via de pc luistert heb je meer kans dat je gestoord word door een ander geluid of onderbrekingen dan dat je dit met een mp3speler of ander soortgelijk iets doet. Of mis ik nou je hele punt?"
"Haha, leuke reacties allemaal, maar ik heb al eerder geprobeerd dingen in de groep te gooien. Het enige waar men een beetje open voor staat is lsd. Nou is dat het enige (Van de bekendere middelen) waar ik problemen mee heb met kopen, want ik kan alleen afnemen per vel. En dat word me een beetje dure grap. Ook zie ik het niet zo zitten om samen met mensen te trippen die niet zelfverzekerd zijn en er ook geen goed gevoel bij hebben. Ik ben zelf niet zo van de feesten in discotheken enz. Ik ben meer van de kroegen, festivals en de huizen van vrienden verbouwen. En ik voel me dan ook zo stom om dan in mijn eentje naar een feest te gaan en daar los te gaan. En ik heb ook totaal geen connectie met de mensen die jullie "drugsvrienden" noemen. Mijn zwakke punt ligt namelijk bij het feit dat ik geen vrienden kan zijn met iemand waarmee ik geen diepere band heb. Mensen die heel oppervlakkig zijn negeer ik. Daarom schrik ik vaak mensen af, denk ik. Maar om even terug te komen op dit verhaal. Ik ken die mensen wel, die bekend staan als gebruikers, maar daar wil ik eigenlijk zo weinig mee te maken hebben."
"Berbatov zei: BT2303 zei: Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan, we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op. Klik om te vergroten... Ahh, arme jongen toch. Wat een losers, echt geen toffe vriendengroep. Ze willen niet eens harddrugs doen. Snel nieuwe vrienden zoeken! Klik om te vergroten... Je begrijpt het verkeerd Berbatov."
"Weet een van jullie of je met je grolsch cheers apparaat ook balonnen met lachgas kunt vullen, volgens mij zijn dit namelijk de zelfde maat patronen. Ik zat te denken, als ik zo'n ding aanschaf, kan ik een lekker biertje tappen en af en toe ook makkelijk een ballonnetje nemen."
"Ja, ik had misschien ook zelf kunnen kijken of de afmetingen overeen komen, maar bedankt dat je me de moeite hebt bespaard Petrovic en bedankt voor de tip natuurlijk."
"Hmm, het is dus wel mogelijk. Moet dan toch maar een keertje gaan kijken om zo'n ding aan te schaffen."
"Interessant, moet je je registreren hiervoor?"