Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een gram is in ieder geval veel te veel."
"bavaria en schultenbrau"
"gisteren kwam er nog een heel leuike documantaire op national geographic over lsd met uitleg over het molecuul en trip reports."
"het doet me altijd een genoegen om drugsrecepten te vinden op het internet. ik hou ook erg van scheikunde."
"is dit de drug die pep wordt genoemd?"
"Exceptional Insight zei: Winehouse zei: S0s_90 zei: ik dacht dat thc alleen vrijkomt door verbranding/verwarmen? Klik om te vergroten... Dacht het niet Klik om te vergroten... En toch is het zo. Waarom denk je dat je een spacecake moet bakken? Klik om te vergroten... omdat je niet het beslag hoort te eten."
"de natuur in gaan..."
"omg ik wou dat ik daar woonde. vreemd dat er geen hek ofzo om dat veld staat want je zou denken dat veel mensen daar gebruik van zouden maken."
"Pammer zei: Denk je dat een SOEPlepel zaadjes al teveel is? Klik om te vergroten... de eerste keer dat ik het deed gebruikte ik een zak van 300gram en dat is volgens andere topics ongeveer de goede dosis."
"je kunt er toch ook thee van zetten, en hoeveel moet er dan in?"