#1
Mijn gekste ervaring was mijn eerste keer, op school. Ging maar net goed.
Mja ik dacht al dat ik het al een keer had verteld. Het was eigenlijk de tweede keer ja. De eerste keer was de voorgaande dag. Maar wat we toen van 1 pil voelden was niks, wij dachten dat dat het was en besloten dat we dat makkelijk op school konden doen. We hadden andere mensen dit ook al zien doen en dat lukte ook. Daar zaten we dus de volgende dag, in de klas allebei 1 pil achter de kiezen die maar niet wilde gaan werken. Uiteraard kom je dan met het geweldige idee er nog maar 1 te nemen, dus dat deden we. Uiteindelijk was die betreffende les afgelopen en hadden we gym, we lopen de gymzaal binnen en op dat moment knalde ze voor ons allebei keihard in. Voor de eerste keer ooit stonden we ineens retestrak van de MDMA, dit was toch wel ff wat anders als wat we gisteren voelden. Gedurende onze trip bleven we gewoon op school, we deden mee aan gym. Daarna stonden we buiten op het schoolplain in de pauze, en daarna nog wat lessen. IEDEREEN zag ons en wist hoelaat het was, het hele schoolplain praatte over ons terwijl wij stonden te spacen en iedereen .wist het. Iedereen, behalve de leraren. Die zijn er op een of andere manier nooit betrokken bij geraakt.Deranged zei:De gekste ervaring moet toch zeker die ene met m'n beste maat zijn. Was op school, we deden het voor de tweede keer. De eerste keer was de dag daarvoor.![]()
Is goed zal hem naar je mailen :PEllesdee zei:Nou kom maar op met je goede pilletjes :P
Dat wil ik wel eens zien dat jij mij van 1 pilletje kan laten spacen...![]()
Trip Unit zei:Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.need^weed zei:Trip Unit zei:Ellesdee zei:neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.need^weed zei:Trip Unit zei:Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.need^weed zei:Trip Unit zei:Ellesdee zei:neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Trip Unit zei:Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.need^weed zei:Trip Unit zei:Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.need^weed zei:Trip Unit zei:Ellesdee zei:neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.

Requiem zei:whaha kilnkt als LSD :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."