Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn gekste ervaring was mijn eerste keer, op school. Ging maar net goed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op school? hehe damn!

Vertel!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
De gekste ervaring moet toch zeker die ene met m'n beste maat zijn. Was op school, we deden het voor de tweede keer. De eerste keer was de dag daarvoor. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Mja ik dacht al dat ik het al een keer had verteld. Het was eigenlijk de tweede keer ja. De eerste keer was de voorgaande dag. Maar wat we toen van 1 pil voelden was niks, wij dachten dat dat het was en besloten dat we dat makkelijk op school konden doen. We hadden andere mensen dit ook al zien doen en dat lukte ook. Daar zaten we dus de volgende dag, in de klas allebei 1 pil achter de kiezen die maar niet wilde gaan werken. Uiteraard kom je dan met het geweldige idee er nog maar 1 te nemen, dus dat deden we. Uiteindelijk was die betreffende les afgelopen en hadden we gym, we lopen de gymzaal binnen en op dat moment knalde ze voor ons allebei keihard in. Voor de eerste keer ooit stonden we ineens retestrak van de MDMA, dit was toch wel ff wat anders als wat we gisteren voelden. Gedurende onze trip bleven we gewoon op school, we deden mee aan gym. Daarna stonden we buiten op het schoolplain in de pauze, en daarna nog wat lessen. IEDEREEN zag ons en wist hoelaat het was, het hele schoolplain praatte over ons terwijl wij stonden te spacen en iedereen .wist het. Iedereen, behalve de leraren. Die zijn er op een of andere manier nooit betrokken bij geraakt.


We zijn ons er nog altijd beiden van bewust wat voor een ongeloofwaardig en raar verhaal het is, mensen geloven het meestal niet en als iemand anders het zou vertellen zouden we het ook niet geloven. We weten echter allebei dat het echt helemaal waar is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe helemaal strak staan in de gymles! Lekker hoor.

Hoe kan het dan in godsnaam dat de leraren niks doorhadden :rolleyes:
Had je ook nog rekenkundige vakken die dag? Lijkt me verschrikkelijk irritant!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over het algemeen was het allemaal vrij oncomfortabel, iedereen die het zag en begon te bitchen enzo was wel irritant. Welke vakken ik precies allemaal had weet ik niet meer hoor. Wiskunde waar we onze 2e pil droog namen en daarna de beruchte gymles, verder weet ik het niet. Met de leraren hebben we gewoon heel erg geluk gehad. Hoor wel eens mensen praten over de eerste keer xtc en hoe deze verreweg het beste ooit is. Zelf niet bekend mee, kan geen beste keer ooit noemen. De eerste keer op school zat qua omstandigheden gewoon heel erg tegen, daarom dus niet de beste keer ooit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is 1 van mijn grappigste ervaringen.

We zijn na een gewoon feest nog door gereden naar een illegaal techno feest. We moesten best lang zoeken want het was een beetje in een bos rijke omgeving waar allemaal lege loodsen lagen. Nou, uiteindlijk hebben we het gevonden en het was super vet daar. Allemaal wazige mensen enzo. Mijn vriend ging toen al eerder naar huis, maar ik had nog zin om te blijven. Ik zou samen met iemand anders terug naar huis gaan. Tegen de middag gingen we er ook maar eens vandoor. En toen zaten we in zijn auto en waren alweer bijna op het punt waar de we avond van te voren zo moesten zoeken. En toen keken we elkaar heel wazig aan en hoorden allebei muziek. Heel zachtjes. We konden ons allebei niet herinneren dat we die 's nacht ook gehoord hadden anders hadden we het feest immers toen al makkelijk kunnen vinden. We hebben daar echt een tijdje als schapen staan luisteren. Raampjes al eens open gedraaid. We snapten er echt helemaal niks meer van. Toen keken we opeens allebei tegelijker tijd naar de radio die stond dus aan. (Heel zachtje :grin: ) Nou ik kwam niet meer bij. Toen zijn we maar snel naar huis gegaan. tijd voor wat rust.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippe

:hearteyes: ik hou van die trip gedeeltes als je pillen op hebt ik weet niet of meer mensen dat hebben maar gewoon trippen op dingen. zo heb ik hem is hard gespaced op een t.v (geen zender te zien alleen maar sneeuw) en vet dat ik het vond ik heb een half uur geschreeuwd WOOHW KIJK DIT DAN :) ik zag patronen en allemaal rare dingen wat ook wel lagge is als je in je space zit (tenminste ik vond het te trippend) met je handen voor je ogen gaan staan en rondjes draaien opeens je handen wegdoen zooo spacend ik d8 echt bij mezlf waar ben ik nu wat gebeurt er te vet :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
een hele muur vol dartpijltjes, met de punt richting jouw gericht.

ennee worstjes aan draadjes aan het plafond heb ik gezien :flushed:

wel allemaal leuk geweest verder niet eng ofzo wat bij paddo's nog wel eens het geval kan zijn bij wauze hallucinaties
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou ik zag een mannelijke stripper in een naughty nurse pakje..en opeens pakte die een dildo en hij ging het in zn oor stoppen

maar van die dartpijltjes..dat is echt vaag man
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
Nou kom maar op met je goede pilletjes :P
Dat wil ik wel eens zien dat jij mij van 1 pilletje kan laten spacen... :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Is goed zal hem naar je mailen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaha de pil mailen :| wat heb ik daar nou weer aan :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
vind ik precies ook wat weinig 100mg, dat voel je maar daar ben je toch allesbehalve spacy van, gewoon beetje lekker dat wel
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#14
need^weed zei:
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Klik om te vergroten...
Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
need^weed zei:
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
neem er liever 2 en dat ik te hard ga(wat nog niet is gebeurd), dan dat ik er 1 neem en op t randje blijf hangen...
Klik om te vergroten...

Hey Ellesdee,als je goeie snoepies hebt,dan heb je er maar 1 nodig hoor :P
Klik om te vergroten...

onzin hangt helemaal af van de persoon zelf.... wil jij zeggen dat je nog snoepies van 200mg+ hebt dan....of hang jij bij 80 mg al scheef :P Hahah
Klik om te vergroten...
Nou ik heb meestal goed spul meestal over de 100 mg mdma en dan heb ik er maar 1 nodig.
Heb ook vaak genoeg pepermuntjes gehad waarvan ik er 2 nodig had om wat te voelen!
Klik om te vergroten...

je gaat me toch niet vertellen dat je van iets meer dan 100 mg al waus bent.... van pillen rond de 110 neem ik er 2 dan ben ik de rest van de aaff zoet maar dat zijn dus geen slechte pillen en daar neem ik er ook 2 van.... dus het hoefd niet meteen flut te zijn als je er 2 neemt...
Klik om te vergroten...
Er staat over de 100 mg mdma,dat ook zijn 199 mg mdma.
Maar goed ik zal je zeggen dat degene die ik nu heb echt goeie shit is.
Ik ben ondertussen een ervaren slikker en heb inmiddels ook een weerstand opgebouwd,waardoor ik meer nodig heb,dus ik weet wel wanneer het echt goed spul is.
Klik om te vergroten...

Dan kom ik binnenkort gewoon bij je langs om ze te testen :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is goed Elles! :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Requiem zei:
whaha kilnkt als LSD :P
Klik om te vergroten...

Klinkt meer als een psychose.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deal :mrgreen:

heb na 30juni toch 2weken vrij... en heb een ov :grin: kan heel nederland doorreizen voor noppes :P
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou ik heb afgelopen vrijdag tog het raarste mee gemaakt ooit!!

ik had witte medusatjes gekocht dik relaxte pillen maar je moet er wel 3 van in nemen als echt hard wil gaan dus ik had de eerste dosis gehad en heb een uurtje gewacht nadat het uit was gewerkt en nam er toen maar 4 in een keer in.

toen moest ik direct een vriendin van mij naar huis brengen dus nog nuchter vertokken . toen ik haar thuis had gebracht ging mijn vriendin vast voor uit want die moest nodig pisse.

dus ik zeg tegen haar dat ik haar over tien min. zie .

dacht ik

de pil sloeg ontiegelijk op me maag dus ik moest het uit kotsen maar dat wou ik niet dus ik slikte het weer door! ik wou de pillen niet verloren laten gaan!

er ging even over heen en BOEM
de pil sloeg in als een bom

ik ben op een gegeven moment gaan zitten en dacht echt sirieus dat ik met iemand stond te lullen , tot dat er iemand voor bij fiets en mij hoi zegt.
ik schrik en ben weer bij bewust zijn.\\
plots belt me vriendin om te vragen waar ik blijf het is al een uur later!

fuck dacht ik

dus ik zeg ben met 2 min thuis

wandel verder en stop weer en weer begin ik tegen me zelf te lullen. weer zecht iemand hoi

ik schrik weer en plots belt me vriendin alweer

ik ben dus al 2 uur onderweg

dus ik direct naar huis en ga in de achter tuin zitten en bel me vriendin op dat ze de achter deur los moet doen

zij helemaal psit of dat ik geen achter tuin heb dus ik zeg dat ik wel voor om kom
eenmaal boven zegt ze kijk we hebben geen achter tuin

ik kijk en besef me in eenkeer dat ik dus bij iemand achter in de tuin heb gezeten maar weet nog steeds niet waar toen ben ik maar gaan slapen en was de volgende dag best happy toen nog lekker paddo's gegeten maar dat werkte niet echt naar mijn idee

maar ik heb dus een leuke maar vage avond gehad
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#20
^
^
^

funny story

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."