Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn beste die ik heb gehad zijn tog wel de gele X jes de echte met keta erin:P ware 180mg mdma en 25mg keta. ware egt lekker. maar het hardste ben ik gegaan op 10 witte kersjes 110 mg:P"
"het gekste wat ik mee heb gemaakt is met je kei wazige kop over een industrie laan lopen met 7 andere wazige lui. en dan een motorkap van een woute wagen ineens bij hebbe dolle boel"
"1 gram per 3 dagen, kocht 10 gram voor 250 omdat ik al genoeg had gehaald. Nou heb ik vorige week LSD gedaan en ben ik gestopt met harddrugs. ik wil misschien nog wel 1 x lsd doen verder niets."