#1
stonerd zei:mijn gekste ervaring was op star warz in gent! had twintig minuten geleden 0.25 of ietsje meer gr mdma kristallen genomen. A
lles ging perfect tot ik opeens een geweldige klop kreeg in mijn hersenen. Ik had enorm veel schrik en ben toen naar buiten gegaan.
Buiten zat ik apart met een vriendin ik probeerde te praten tegen haar maar ik had een soort van bibber in mijn kaak waardoor ik woorden uitsprak die voor haar onverstaanbaar waren.
Een soort van wit opgedroogd 'speeksel'?? hing rond mijn mond. Telkens als ik keek nar iemand trilde alles enorm hard. Tegen die tijd was ik af van het slechte gevoel en voelde ik mij super goed.
Ondertussen waren twee andere vrienden van mij ook een beetje slecht aan het gaan. De ene kon niets meer zien en had totaal geen evenwicht meer.
Omdat we de zaal niet meer binnemochten zijn we toen in gent zelf een beetje gaan chillen. Ik had sterke hallucinaties in een parkje. Ik dacht dat er een hele groep mensen was.
Dit was zo levensecht dat ik er was over ant praten in mijn eigen. Toen ik iets zei tegen een vriend hier over zei hij mij dat daar niemand was. terwijl ik er ZO zeker van was dat er daadwerkelijk mensen stonden. Ik heb zo de hele avond een beetje zitte hallucineren.
Dit was niet mijn eerste keer mdma maar wel de eerste keer zo veel. Ik vond het zalig maar vond het moment dat het slecht ging echt een hel. Ik heb eerder ook al paddo's gedaan maar deze hallucinaties waren veel levensechter. Alleszins ga ik nu tog eventjes wachten tot de volgende keer mdma. wat een nacht..
stonerd zei:mda is dat ook in kristalvorm?
ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven!
stonerd zei:als de werking van mdma vrijwel identiek is aan de werking van mda waarom tripte ik dan deze keer zo hard? en vorige keren niet? misschien lag het aan de hoeveelheid. Had vorige keer veel minder genomen, deze keer 0.25
MichaelMayhem zei:stonerd zei:mda is dat ook in kristalvorm?
ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven!
Ja dat heb je ook gewoon in kristalvorm.
MDA is zegmaar het goedkopere alternatief voor MDMA. werking is vrijwel identiek.
Horinees zei:MichaelMayhem zei:stonerd zei:mda is dat ook in kristalvorm?
ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven!
Ja dat heb je ook gewoon in kristalvorm.
MDA is zegmaar het goedkopere alternatief voor MDMA. werking is vrijwel identiek.
Ik vind mda veeeeeeeeeeel beter dan mdma, van mdma ga je super hard en van mda trip je beter, dat zou het misschien kunnen zijn, misschien denk je teveel na als je bezig bent en dat moet je juist niet doen. maar als je het mij vraagt... MDA>MDMA



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."