Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
j
junky13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
junky13 zei:
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

van welke pillen en hoeveel ? :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een bdsm sessie met m'n vriend, allebei zwaar aan de xtc. Zohee. Ik had geen pijngrens meer, keristus. :hearteyes:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had met nieuwjaar (had +- 5 blauwe toyota's 160 mg op) dat ik achterin bij een vriend in de auto zat. Hij is kaal, maar ik zag zijn haar veranderen in rasta haar enzo, was wel vet maar toch fucked up.

Ook had ik ooit na 2 toyota's en 2 nachtjes wakker op de speed dat als ik mn oge dichtdeed ik precies gran tourismo op playstation ofzo aant spelen was, ik zag geen auto ofzo gewoon uit het gezichtspunt van de auto, de baan enzo, was wel vet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahahaha :tearsofjoy: @ hierboven. :beer:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat ik op bed lag en om de 10 minuten vergat waar ik was :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vond het gister wel gek... namelijk de hele nacht doorgegaan op 1 halfje... van 23.00 tot 8.00 = 9 uur lang :P ... hoezo ik ben gevoelig voor mdma... :wink:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
5 kilometer lang met mn fiets aan de hand lopend naar huis omdat ik zeker wist dat er ergens langs het fietspad een slof sigaretten zou moeten liggen, bliksum wat had ik toen zin aan een saffie :smoke:

Ja ik heb zoveel gekke dingen meegemaakt op de mdma, hier nog een paar in vogelvlucht :sunglasses:: Nachtelijk zwemmen, zondag ochtend nog half waus de kerk in (én meezingen!), Niet meer weten wat links of rechts is, verdwalen dus. heeeeeeeuuull raar praten, met mn hoektanden door mn tong heen gebeten, met spuitbussen op een grote muur heel groot 'DAT WEET JE NIET' erop gespoten :mrgreen: jaaaa en zo kan ik nog wel ff doorgaan zeg maar :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
^haha geweldig :mrgreen: :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
vriend van me keihard tegen een fietspaal aangefietst omdat hij dacht dat het een overstekend mannetje was. Andere vriend fietste op de autoweg tussen de auto's door hij dacht dat hij god was hij fietste met zijn ogen dicht en hij zei steeds.. god laat me voelen zoals.. NU.... zoals.... NU! en dat een half uur lang

Ikzelf zag mensen overal lopen die er niet waren, overal lichtjes op de grond, een soort aora om mensen heen.. (dunne stofwolk om ze heen ofzo.. echt wild)

en het ergste was nog dat ik zat bij een bankje, en voor me zat een katje op een paaltje.. en er stonden 5 paaltjes.. en op al die paaltjes zaten bakstenen, behalve op het middelste, dat was een klein katje.. maar uiteindelijk was het geen kat maar gewoon een baksteen.. echt ziekelijk

Peuk laten vallen en een half uur fietsen langs de weg en hem dan nog terugvinden..

Op weg naar huis fietsen en zien dat je bijna thuis bent terwijl je nog in de stad bent.. ik was volledig verdwaalt..

Vriend van me heeft snachts van utrecht naar amersfoort gefietst in zijn trip om de dom te vergelijken met de kerk uit amersfoort.. hij heeft er 4 uur over gedaan ofzo

XTC is heerlijk
Dit was trouwens mn 1e x trippen maar toen had ik ook nog gesmoked en daarvan ging ik hallucineren.. zonder smoken doe ik dat veel minder
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MartijnS zei:
Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.

Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.

Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.

Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.

Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... :openmouth:
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!

Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond :openmouth:
Klik om te vergroten...

Whaha een sexdate met een vent van 36

*gaat out* :xtc:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was met me maat, overigens ook op dit forum: XpRnX, koekwaus een film aan t kijken. na 5 min heel aandachtig en geboeid te kijken schrok ik: "waaaat is dit fucking porno, jezus had nie eens door". En dit gebeurde me ongeveer 6x in een halfuur, toen hebben we maar wat anders opgezet. Ook heel vaag was dat ik de muren in me kamer kon beheersen zeg maar. Dan kwam er zon barbapappa bol of whatever uit en die kon ik dan helemaal besturen, heeel lastig uitleggen. Ik zie trouwens altijd allemaal haren aan t plafond, veranderd ongeveer elk voorwerp, hoopje kleren of handoek in een mens. Deze verdwijnt echter als je je eigen stem hoort wanneer je ertegen wil praten. De volgende dag je huisgenoot die dan aan je vraagt of je bezoek had (terwijl je alleen was :P)

owjah het meest wazigste is denk ik nog dat we langs n fietspad in t park zaten en dat ik 2 gasten langs zag fietsen. 1 gast kende ik van vroeger en vond onwijze sukkel. Ik tegen me maat "he die gast die fietst is egt een klootzak". Waarop me maat kijkt "welke gast waar heb je t over?" EN IK KEEK ZE NOG NA EN ZAG ZE TOG EGT FIETSEN!! "Kijk dan daar, die 2 gasten!!" Ik kijk weg, kijk weer terug en weg zijn ze... En ik weet tot op de dag van vandaag dat ze er toch echt gefietst hebben hahaha :mrgreen:

jezus kan wel n halfuur zo doorgaan nog whaha
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
reflex zei:
Fishhead07 zei:
reflex zei:
Fishhead07 zei:
junky13 zei:
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

van welke pillen en hoeveel ? :grin:
Klik om te vergroten...

junky13 @ reflex:

het waren 2 roze hartjes, zeker aan te raden!
Klik om te vergroten...

Chill ik heb momenteel alleen gele hartjes. Kan geen andere krijgen :( Chille pillen maarja alleen MDMA. Ik werd er vet wazig spacend van. maarja :grin: wel chill hoor :sunglasses:

Ben nu ff into keta maarja een pilletje op ze tijd is altijd mooi :grin:
Klik om te vergroten...


hahaha geloof ik best ja :mrgreen:
binnekort ook x die gele hartjes x proberen :) hahaha
naja space ze nog man :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hahha jij ook he space :sunglasses: met je hartjes :P Maar dat zal wel goedkome heb ik zo het idee :wink:
r
reflexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead07 zei:
junky13 zei:
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

van welke pillen en hoeveel ? :grin:
Klik om te vergroten...

junky13 @ reflex:

het waren 2 roze hartjes, zeker aan te raden!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
reflex zei:
Fishhead07 zei:
junky13 zei:
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

van welke pillen en hoeveel ? :grin:
Klik om te vergroten...

junky13 @ reflex:

het waren 2 roze hartjes, zeker aan te raden!
Klik om te vergroten...

Chill ik heb momenteel alleen gele hartjes. Kan geen andere krijgen :( Chille pillen maarja alleen MDMA. Ik werd er vet wazig spacend van. maarja :grin: wel chill hoor :sunglasses:

Ben nu ff into keta maarja een pilletje op ze tijd is altijd mooi :grin:
r
reflexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead07 zei:
reflex zei:
Fishhead07 zei:
junky13 zei:
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

van welke pillen en hoeveel ? :grin:
Klik om te vergroten...

junky13 @ reflex:

het waren 2 roze hartjes, zeker aan te raden!
Klik om te vergroten...

Chill ik heb momenteel alleen gele hartjes. Kan geen andere krijgen :( Chille pillen maarja alleen MDMA. Ik werd er vet wazig spacend van. maarja :grin: wel chill hoor :sunglasses:

Ben nu ff into keta maarja een pilletje op ze tijd is altijd mooi :grin:
Klik om te vergroten...


hahaha geloof ik best ja :mrgreen:
binnekort ook x die gele hartjes x proberen :) hahaha
naja space ze nog man :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met de combinatie XTC en LSD zie ik standaard gezichten van maten van me in andere gezichten. Ik weet dat het ze niet zijn (omdat ze bijvoorbeeld borsten hebben ofzo :tongueout:) maar ik kan er niets aan doen. Ze lijken sprekend.
Heb zo wel eens het gezicht van mijn (toenmalige) vriendin in een hoer gezien die een showtje aan het geven was :tongueout:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
matthijs zei:
Met de combinatie XTC en LSD zie ik standaard gezichten van maten van me in andere gezichten. Ik weet dat het ze niet zijn (omdat ze bijvoorbeeld borsten hebben ofzo :tongueout:) maar ik kan er niets aan doen. Ze lijken sprekend.
Heb zo wel eens het gezicht van mijn (toenmalige) vriendin in een hoer gezien die een showtje aan het geven was :tongueout:
Klik om te vergroten...

Wahahaha wat een verhaal. Dat lijkt me een flink vage en rare ervaring. Ook al weetje dat het niet echt is maar toch. Lijkt me flink vaag :P

:wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
matthijs zei:
Met de combinatie XTC en LSD zie ik standaard gezichten van maten van me in andere gezichten. Ik weet dat het ze niet zijn (omdat ze bijvoorbeeld borsten hebben ofzo :tongueout:) maar ik kan er niets aan doen. Ze lijken sprekend.
Heb zo wel eens het gezicht van mijn (toenmalige) vriendin in een hoer gezien die een showtje aan het geven was :tongueout:
Klik om te vergroten...
en dan zei jij dat je geen visuals had van LSD :wave:
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#20
Brievenbussen en tuinkabouters langs de snelweg, telkens denken dat er een lichtgevende bol naar beneden flikkert in de club.

Maar een maat van mij slaat alles: na 1,5 blauwe mitsu (de gouwe ouwe :grin: ) rende hij op een man af en trapte hem, vervolgens komt hij vol blijdschap naar mij toe met de mededeling 'dat ie tog net een jong poesje had getrapt' hallo hoe is het met je... vervolgens liep hij alleen maar te schelden dat hij zn sporttas onder de brug had laten staan (terwijl we op een festival waren) en of ie achter op de fiets kon naar het plaatselijke cafe (waar we 100km vandaan waren)

Verder een andere maat die voor de eerste keer deed en te veel nam:
is een uur bezig geweest denkbeeldige gesprekken met zn vader te voeren en denkbeeldig al zn was op te lopen vouwen :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."