Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik neit vaker dan 1 x per maand, en dan 1,5 of 2 pillen."
"Ik heb ook alleen maar pillen gedaan en dat vind ik wel prima eigenlijk Toch zou ik wel een keer kristallen willen proberen maar dat is toch wat minder makkelijk te vinden."
"ja kristallen lijken me chiller voor als je het thuis doet met wat vrienden, kun je toch lekker op de bank loungen en lekker muziekje luisteren. En pillen voorbij een festival of zoiets dergelijks."
"Zoo net de vragenlijst ingevuld, ik ben het wel eens met de opmerkingen van tom. Maar ik ben wel benieuwd naar de analyse en uitkomst van je onderzoek! Zou je die kunnen plaatsen als je die hebt? succes ermee! ~eyez"
"Weet niemand hier het antwoord op?"
"ik heb maar eens wat l-tryptofaan gekocht bij de dichstbijzijnde apotheek, is geen enkele moeite Maar wat ik me nou afvraag, kan je een overdosis l-tryptofaan krijgen? Of mischien je serotonine-axon overbelasten door veel van die tryptofaan te nemen? oh en ik had ook ergens gelezen dat je de week voordat je xtc gaat nemen telkens tryptofaan kan slikken om zo het xtc effect sterker te maken omdat er dan meer serotonine is dat vrij kan komen...zou dat ook echt werken? alvast bedankt"
"waarom niet? omdat je dan het neuronentransmitter van je serotonine toevoer te veel werk laat verrichten ofzo? want ik heb wel vaker after e genomen voordat ik ging slapen terwijl de xtc nog actief was...heb er nooit last van gehad ofzo, maarja dat geld natuurlijk pas op een latere fase."
"ok! bedankt"
"Mijn gekste ervaring is dat ik hallucineerde dat mijn vriend's riem de afstandsbediening was. Ik begon er een beetje aan te plukken en mijn vriend schrok zich dood, hij dacht dat ik zijn broek wou uittrekken :P"
"Gewoon checken voor jezelf dan wat jij het fijnste vind, het kan in ieder geval geen kwaad. Ikzelf gebruik L-tryptofaan en ben tevreden, heb zowiezo bijna nooit een after dip, ik ga de volgende dag gewoon wat productiefs doen. Maar ik wil 5-HTP wel een keertje proberen. Kan je dat gewoon bij de apotheker halen zonder rare vragen?"