Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pff ik paf me juist de tering maar ik heb ook wel slechte ervaring met roken en mdma Ik had namelijk een keer een trip dat ik elke keer de asbak heel mooi vond en die over mij en mijn bed heen leeg kiepte . Ook kon ik de as er niet intikken, het ging er allemaal naast, dus de volgende dag 1 zooi en brandgaten LOL"
"Waarom ga je niet blowen als ie een beetje uitgewerkt is. Dan word ik altijd knetter vaag"
"hallo een vriend van mij heeft buikpijn nu na het innemen van 3-4 ml ghb. Het lijkt wel een spierpijn in de buik. Weet iemand wat dit iis of waar dit door komt? En wat is het beste om te doen? mvg me"
"Lijkt me niet waus , lijkt me eerder para voor als je een bad trip krijgt en shit. Maar ok ieder zijn ding"
"Ik heb een keer een zwarte eekhoorn op mijn kamer gezien, die me aankeek alsof ie ging aanvallen. Achteraf bleek het een zwarte ceintuur van mn badjas te zijn. Diezelfde avond werd een kledinghaakje met kleren een vage man met een stuk kledinghaak als hoofd. Mn schemerlampje werd een vaag poppetje met een hele lange nek Ook heb ik die avond echt van de asbak gehouden. Hij was zo mooi en elke keer kiepte ik em op mn bed om. Daarna zei ik : kijk wat mooi! terwijl ik niet eens iets vast had. Op straat (om 4 uur snachts) zag ik overal mensen lopen, fietsen, in autos stappen en shit maar er was niemand Daarna wouden we nog gaan rummikubben maar dat werd echt helemaal niks. haha"