Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met wat vrienden in de zetel zitten met een joint en wat chille muziek op en daarna een sigaretje grtz"
"|_________________________________________| ongv zo"
"ik heb een jaar Serlain moete pakken de dosis weet ik ik niet meer kweet wel dat het wel heftig spull is, de dokter vertelde me dat ik de eerste dage ''een beetje ziek'' kon zijn ik heb bijna 2 volle dagen liggen halusineren en vanaf da ik een dag men dosis niet nam begon het wedersom ( afkick verschijnsele ) ect.. grtz"
"een tijdje geleden, ging samen met 3 vrienden XTC gebruiken en heel de nacht rond lopen in de stad.. had na 7 a 8 pillen zware halucinaties ik had het gevoel dat het een drukke dag was, zag overal mensen heel relaxed.. ik zag een paar mensen dien een auto aan het inladen waren in het midde van nacht, ik ging naar ze toe waar ze plots verdwenen.. ik kon er niet meer aan uit ben dus gwn verder gegaan grtz"
"zonder xtc vind ik uitgaan minder leuk.. ik ben het nu gewoon van bijna elk weekend XTC te gebruiken en ik vind het gewoon leuker met.. ik had mezelf voorig weekend voor genomen om niks van pillen te steken en aleen speed te doen.. kheb me niet zo goed geamuseerd als anders.. XTC geeft mij gwn een te leuk gevoel.. grtz"
"zomwa vanalles eh speed, xtc, weed, hash, alcohol enz.. grtz"
"hoe maak je juist paddo thee? water koken en de paddo's in stukjes snijjen en 20min laten koken en afgieten? kan iemand mij de juist uitleg geven en hoeveel cl water ik moet gebruiken voor een portie ? mvg"
"halo, ik ben van plan dit weekend paddo's te gaan eten.. ik heb er lang over na gedacht en ga het proberen, nu ik word nogal snel paranoja, daarom wil ik ook rustig aan beginnen, maar ik heb eens ergens gelezen dat je de trip kan doen stoppen door een salade vermengd met een bepaalde vitamine..? kan iemand dit eens goed uitleggen welke vitamine enz het zijn? voor moest de trip me niet bevallen.. mvg"
"voor haar is het mss echt al wel een prestatie dat weetje niet éh grtz"
"zit nu 128:10U onder de pep voel me heel goed, goddelijke speed ben niet moe grtz"