Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
110 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand met de scooter vollebak tegen een buskot zien rijden, omdat hij dacht dat hij omsingeld was door bushokjes :tongueout:

Ik kon niemeer, echt waar. Zo strijk heb ik echt nog nooit gelegen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog nooit gehad dat mensen opeens koeken werden of dat ik kabouters scherp en duidelijk zag rennen ..

Wil dr ook slecht in bij mij dat mensen dat ook echt hebben meegemaakt, omdat ik toch al best vaak pillen heb gedaan en ook niet in geringe hoeveelheden, en nog nooit dingen gezien die er niet waren..

Wel met paddo's dat iemands hoofd vaag begon te vervormen maar dat bleef bij vervormingen, en het werd niet opeens een koek ofzo :confused:

Al heb ik wel is gehad in t donker in een park dat ik keek naar een opening tussen 2 bomen een eind verderop en daarachter bevond zich een huis en dat ik dacht dat die opening een beeld was van snoopy die werd gepijpt :confused:
maja das toch een vervorming en niet iets zien wat er niet is..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn raarste ervaring met xtc(en coke.) was mijn 1e ervaring met het wonderpilletje :wink:

we zaten bij een maatje thuis met z'n 5en en we hadden met z'n 3en gebruikt. 1 ervaren gast en 1 vriend van en ik hadden nooit echt gebruikt. we hadden redelijk wat snoepgoed binnen en ik ging keihard en was heerlijk aan het genieten op m'n stoel. we hadden het licht gedimt dus het was redelijk donker daar. ik was een tijdje (half uur hoorde ik achteraf.) met m'n ogen dicht aan het genieten en toen ik mijn ogen open deed zag ik bij m'n maatje een bril en als ik dan vlak voor hem ging staan was hij weer weg. dit ging een tijdje zo door en de hele tijd liep ik terug naar m'n stoel en zag ik die bril weer. ik vond het zo enorm vet dat ik die bril zag en 5min later zag ik bij 2 van de anderen ook brillen. ik kwam echt niet meer bij en hun vonden het ook enorm grappig.
later op de avond (7uur sochtends ongeveer) ging ik een meisje naar huis brengen maar zei woont in een bos. op de heenweg met haar erbij ging het gewoon goed maar op de terug weg begon het een beetje licht te worden en zag ik een hele lange rij paard en wagens in het bos staan.
toen ik 10min had gefietst kwam ik op een grotere weg en zag ik allemaal padvinders in het bos spelen.
toen ik terug was bij een vriend van me vertelde ik wat ik allemaal gezien had en hij kwam echt niet meer bij :grin:

was denk ik de beste nacht van m'n leven! geweldig veel lol gehad en genoten van hoe ik me voelde.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb tot nu toe van de 9 keer dat ik het heb gedaan 4 keer een zwaar ongeluk meegemaakt een aantal meter van me af dit is erg vreemd dat dit ik dit alleen nog maar heb mee gemaakt met xtc op...
Ook zie ik als ik pillen slik altijd mensen OD`en of vechten... :confused: maja met mdma op boeit et me nooit :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
eu ja terug fietsen van een feesie en dan tege iemand aan beginne te lulle die een hond aan het uitlaten is, zon half uur en er dan achter komen dat je gewoon tege jezelf staat te lullen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
een van mijn gekste ervaringen was; ik had ongeveer iets meer dan een halve gr mdma op (gespreid) en ik was op een feestje, er ging iemand naar dat feestje komen (die ik ken en hallo tegen zeg maar voor de rest niets) en die stinkt VERSCHRIKKELIJK naar zweet en andere gore dingen, ik had haar nog niet gezien en was aan het rondwandelen en plotseling krijg ik zo een porretje in m'n zij (meisjes doen dit wel vaker, zo een hallo porretje), ik loop verder en draai me om om te kijken wie het is en dacht natuurlijk dat het die persoon was maar ik zag haar niet, maar plotseling ruik ik en ik rook haar geur, echt een vuile stinkende geur, excact dezelfde als zij heeft???? en plotseling was die geur weer weg, normaal stonk daar niet echt en ik was ervan overtuigd dat zij het was, mss komt dit niet zo speciaal over maar was echt heeeeeeel vreemd :confused: :confused: :confused:
wist niet dat je van xtc/mdma ook geuren kon inbeelden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.jiho zei:
een van mijn gekste ervaringen was; ik had ongeveer iets meer dan een halve gr mdma op (gespreid) en ik was op een feestje, er ging iemand naar dat feestje komen (die ik ken en hallo tegen zeg maar voor de rest niets) en die stinkt VERSCHRIKKELIJK naar zweet en andere gore dingen, ik had haar nog niet gezien en was aan het rondwandelen en plotseling krijg ik zo een porretje in m'n zij (meisjes doen dit wel vaker, zo een hallo porretje), ik loop verder en draai me om om te kijken wie het is en dacht natuurlijk dat het die persoon was maar ik zag haar niet, maar plotseling ruik ik en ik rook haar geur, echt een vuile stinkende geur, excact dezelfde als zij heeft???? en plotseling was die geur weer weg, normaal stonk daar niet echt en ik was ervan overtuigd dat zij het was, mss komt dit niet zo speciaal over maar was echt heeeeeeel vreemd :confused: :confused: :confused:
wist niet dat je van xtc/mdma ook geuren kon inbeelden.
Klik om te vergroten...

tuurlyk, hallucinaties zijn voor alle zintuigen geloof ik. Geur, smaak, zien, voelen en horen. Ik weet iig wel dat paddos en wiet ( mdma miss ook weenie ) je zintuigen versterken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja visueel en smaak/voelen heb ik al meegemaakt maar die geur, echt :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
Psychonaut1976 zei:
misssloca zei:
Wat is jullie mafste, raarste weet ik veel ervaring met XTC? :rolleyes: :kots: ??? :rock:
Klik om te vergroten...

Dat ik tegen een kameraad begon te praten terwijl ik dacht dat ik op me werk zat en dacht dat hij een collega was.en niet meer wist waar ik was.
Over broden begon te lullen alsof ik een bakker was..

Maar volgens mij zat er mda in die pillen..en had er wel zeker meer dan 6 achter de kiezen.
Klik om te vergroten...
pff zwijg stil...

dit is niet met xtc alleen gebeurt maar bij mij was het met een mix van mdma en speed en 2 dagen wakker zijn!!
ik lag in me bed tegenover me meisje wat te praten,tot ik op een gegeven moment vrieg aan haar met welke kleuren zei werkte...
huh zei ze?
wat zeg jij nu?
ik zo : ja deed jij geen interieurbouw als werk :confused: :confused: :confused:

terwijl een kameraad van me dat werk dus doet!!!
en over een tankstation beginnen zeveren terwijl dat helemaal nit ter sprake was geweest!!!
freaky dingen al meegemaakt,maar kan er zo niet meer opkomen :grin: :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe precies,leip is dat he,of met een onbekende een kwartier staan lullen in een club en er dan achter komen wanneer je focused op het gezicht dat je hem niet kent en dan zegt...wie the fuck ben jij dan?omdat je dacht dat je met een bekende stond te lullen.Ik heb nog zoveel voorbeelden teveel.....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn gekste ervaring was mijn eerste keer, op school. Ging maar net goed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op school? hehe damn!

Vertel!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
De gekste ervaring moet toch zeker die ene met m'n beste maat zijn. Was op school, we deden het voor de tweede keer. De eerste keer was de dag daarvoor. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Mja ik dacht al dat ik het al een keer had verteld. Het was eigenlijk de tweede keer ja. De eerste keer was de voorgaande dag. Maar wat we toen van 1 pil voelden was niks, wij dachten dat dat het was en besloten dat we dat makkelijk op school konden doen. We hadden andere mensen dit ook al zien doen en dat lukte ook. Daar zaten we dus de volgende dag, in de klas allebei 1 pil achter de kiezen die maar niet wilde gaan werken. Uiteraard kom je dan met het geweldige idee er nog maar 1 te nemen, dus dat deden we. Uiteindelijk was die betreffende les afgelopen en hadden we gym, we lopen de gymzaal binnen en op dat moment knalde ze voor ons allebei keihard in. Voor de eerste keer ooit stonden we ineens retestrak van de MDMA, dit was toch wel ff wat anders als wat we gisteren voelden. Gedurende onze trip bleven we gewoon op school, we deden mee aan gym. Daarna stonden we buiten op het schoolplain in de pauze, en daarna nog wat lessen. IEDEREEN zag ons en wist hoelaat het was, het hele schoolplain praatte over ons terwijl wij stonden te spacen en iedereen .wist het. Iedereen, behalve de leraren. Die zijn er op een of andere manier nooit betrokken bij geraakt.


We zijn ons er nog altijd beiden van bewust wat voor een ongeloofwaardig en raar verhaal het is, mensen geloven het meestal niet en als iemand anders het zou vertellen zouden we het ook niet geloven. We weten echter allebei dat het echt helemaal waar is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe helemaal strak staan in de gymles! Lekker hoor.

Hoe kan het dan in godsnaam dat de leraren niks doorhadden :rolleyes:
Had je ook nog rekenkundige vakken die dag? Lijkt me verschrikkelijk irritant!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Over het algemeen was het allemaal vrij oncomfortabel, iedereen die het zag en begon te bitchen enzo was wel irritant. Welke vakken ik precies allemaal had weet ik niet meer hoor. Wiskunde waar we onze 2e pil droog namen en daarna de beruchte gymles, verder weet ik het niet. Met de leraren hebben we gewoon heel erg geluk gehad. Hoor wel eens mensen praten over de eerste keer xtc en hoe deze verreweg het beste ooit is. Zelf niet bekend mee, kan geen beste keer ooit noemen. De eerste keer op school zat qua omstandigheden gewoon heel erg tegen, daarom dus niet de beste keer ooit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit is 1 van mijn grappigste ervaringen.

We zijn na een gewoon feest nog door gereden naar een illegaal techno feest. We moesten best lang zoeken want het was een beetje in een bos rijke omgeving waar allemaal lege loodsen lagen. Nou, uiteindlijk hebben we het gevonden en het was super vet daar. Allemaal wazige mensen enzo. Mijn vriend ging toen al eerder naar huis, maar ik had nog zin om te blijven. Ik zou samen met iemand anders terug naar huis gaan. Tegen de middag gingen we er ook maar eens vandoor. En toen zaten we in zijn auto en waren alweer bijna op het punt waar de we avond van te voren zo moesten zoeken. En toen keken we elkaar heel wazig aan en hoorden allebei muziek. Heel zachtjes. We konden ons allebei niet herinneren dat we die 's nacht ook gehoord hadden anders hadden we het feest immers toen al makkelijk kunnen vinden. We hebben daar echt een tijdje als schapen staan luisteren. Raampjes al eens open gedraaid. We snapten er echt helemaal niks meer van. Toen keken we opeens allebei tegelijker tijd naar de radio die stond dus aan. (Heel zachtje :grin: ) Nou ik kwam niet meer bij. Toen zijn we maar snel naar huis gegaan. tijd voor wat rust.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
trippe

:hearteyes: ik hou van die trip gedeeltes als je pillen op hebt ik weet niet of meer mensen dat hebben maar gewoon trippen op dingen. zo heb ik hem is hard gespaced op een t.v (geen zender te zien alleen maar sneeuw) en vet dat ik het vond ik heb een half uur geschreeuwd WOOHW KIJK DIT DAN :) ik zag patronen en allemaal rare dingen wat ook wel lagge is als je in je space zit (tenminste ik vond het te trippend) met je handen voor je ogen gaan staan en rondjes draaien opeens je handen wegdoen zooo spacend ik d8 echt bij mezlf waar ben ik nu wat gebeurt er te vet :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
een hele muur vol dartpijltjes, met de punt richting jouw gericht.

ennee worstjes aan draadjes aan het plafond heb ik gezien :flushed:

wel allemaal leuk geweest verder niet eng ofzo wat bij paddo's nog wel eens het geval kan zijn bij wauze hallucinaties
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou ik zag een mannelijke stripper in een naughty nurse pakje..en opeens pakte die een dildo en hij ging het in zn oor stoppen

maar van die dartpijltjes..dat is echt vaag man
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou ik zag een mannelijke stripper in een naughty nurse pakje..en opeens pakte die een dildo en hij ging het in zn oor stoppen

maar van die dartpijltjes..dat is echt vaag man
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."