Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maarten643 zei: toch lekker veel "ouwe" liefhebbers ! we merken in onze vriendenkring dat het zeker vaker gebeurd dan je denkt.wat me wel opvalt is dat de wat oudere gebruikers het vaker thuis gebruiken en dat er bijna altijd een beter spannender en open sexleven van komt. dat lees ik van de jongeren niet.durf je dat niet te zeggen als je 20 bent? of durf je dat nog niet te doen?? Klik om te vergroten... Ik ben zelf 20.....en een open sexleven krijg je niet van drugs!!, maar van schaamteloosheid. Elkaar zo goed kunnen vertrouwen dat je alles wil en durft te vertellen wat je lekker vind....en ja met drugs maak je die stap misschien sneller. Zelf heel veel gebruikt. Had een vriendin die helemaal niks gebruikte, niet rookte en bijna niet dronk.......Toch zo onwijs sexleven met haar gehad!!!!"
"royallicious zei: GabberSnoePie zei: HarDman zei: Mijn gekste waren witte kersjes. 130mg tested. Dan 2 tegelijk nemen en 2,5 uur later weer 2 tegelijk. Pffff Die avond zal ik nooit vergeten. Wat een genot. de seroitne en dopamine gierde door mn lichaam. De mdma werd omgezet in MDA en k begon zwaar te hallucineren. Tegenwoordig is er alleen nog maar rotzooi op de markt.....Echte dikke MDMA pillen zijn nog maar moeilijk te krijgen...... Klik om te vergroten... pillen van 130 mg zijn nog zat te vinden Klik om te vergroten... Precies, heb nu p'jes met een spreiding van 120 tot 140 Klik om te vergroten... Zal vast.....130 is gewoon een goede pil. Was versneden zonder andere kk rotzooi, was zo fijn pilletje.... en dan x2 is toch 260..."
"Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker."
"Fishhead07 zei: HarDman zei: Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker. Klik om te vergroten... 4 pillen per week en dat 15 weken lang ? is wel veel ja maar daarvan 18weken opgenomen ? of in combo met andere Hd ??? tussen de 0 - pff maximaal 10 denk ik maar meestal minder doe wel vaak maar altijd kleine hoeveelheden dus valt mee. Klik om te vergroten... Dat was mn piek. Heb in totaal in 2 jaar ong 160 pillen op. Maar inderdaad in combinatie met andere middelen. Mijn omgeving, sociale contacten, school etc leed er onder. Uiteindelijk wordt je dan ongelukkig. en ging alles naar de klote. Af en toe nachtjes op straat moet doorbrengen.....en uiteindelijk depressief geworden. Zwaar angstig. Dit komt voornamelijk door mn drugsgebruik en wat dit in mijn leven voortbracht... Voel me nu weer geweldig(zonder drugs)....Dit is een wijze les voor mij geweest. Heb 2 jaar als een beest geleefd en besef nu dat drugs geen realiteit is. Ik bedoel je kan wel wat coke op je pik smeren en je vriendin de hele avond neuken.....de geweldigste sex hebben, maar is dit relevant, is dat na te streven........ NEE.....dat is idd voor het gevoel van drugs, zo lekker maar niet reeel!!!"
"Fishhead07 zei: HarDman zei: Fishhead07 zei: HarDman zei: Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker. Klik om te vergroten... 4 pillen per week en dat 15 weken lang ? is wel veel ja maar daarvan 18weken opgenomen ? of in combo met andere Hd ??? tussen de 0 - pff maximaal 10 denk ik maar meestal minder doe wel vaak maar altijd kleine hoeveelheden dus valt mee. Klik om te vergroten... Dat was mn piek. Heb in totaal in 2 jaar ong 160 pillen op. Maar inderdaad in combinatie met andere middelen. Mijn omgeving, sociale contacten, school etc leed er onder. Uiteindelijk wordt je dan ongelukkig. en ging alles naar de klote. Af en toe nachtjes op straat moet doorbrengen.....en uiteindelijk depressief geworden. Zwaar angstig. Dit komt voornamelijk door mn drugsgebruik en wat dit in mijn leven voortbracht... Voel me nu weer geweldig(zonder drugs)....Dit is een wijze les voor mij geweest. Heb 2 jaar als een beest geleefd en besef nu dat drugs geen realiteit is. Ik bedoel je kan wel wat coke op je pik smeren en je vriendin de hele avond neuken.....de geweldigste sex hebben, maar is dit relevant, is dat na te streven........ NEE.....dat is idd voor het gevoel van drugs, zo lekker maar niet reeel!!! Klik om te vergroten... Wat een verhaal man. Maar wel wijze woorden. Ik gebruik zelf sinds een 4 maanden harddrugs en wel veel ja. Komt ook doordat ik verschillende drugs gebruik maarja altijd met mate eigenlijk. Neem nooit grote hoeveelheden waardoor uiteindelijk het te overzien is. Ik ga sowieso afbouwen maar het komende jaar zal ik nog genoeg gebruiken en dan weinig meer tot niets. Maar zoals ik al meerderemalen heb vermeld: Ik gebruik wel vaak drugs elke week wel iets eigenlijk laatste maanden, maar altijd kleine hoeveelheden. Dus aan 160 pillen in 2 jaar zal ik nooit komen. Dat stukje over sos op je pik klinkt wel geweldig :P zelf nog nooit gedaan maarja als ik me grammetje heb zal ik het is teste Je kan best drugsgebruiken maar je omgeving moet er niet onder lijden. Bij mij is dat gelukkig niet zo en gebruik same met me meisje dus me relatie lijd erniet onder en me dagelikse bezigheden ook niet. Aan me lochaam werk ik weinig heb dagelijks hoofdpijn maarja voor drugs ook al dus wordt wel versterkt door de X maarja. Nog lkkr paar maandjes genieten en aantal dingen teste en dan sluit ik dit moooie grote avontuur af dan alleen af en toe lkkr genieten Klik om te vergroten... Ik wil je niet bang maken, maar ik d8 ook altijd dat ik alles kon overzien. Iedereen lulde bullshit.....ik ging niet verslaafd raken, ik maakte mn school wel af, raakte mn vriendin niet kwijt..... Uiteindelijk heb ik die man van het CAD een hand kunnen geven. Maar pas gewoon goed opjezelf. Als jij denkt dat je het allemaal onder controle hebt......dat is fijn, houd het onder controle.....Peace"
"dragon zei: Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos. Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha Klik om te vergroten... Begin maar bij mij....."
"Mijn gekste waren witte kersjes. 130mg tested. Dan 2 tegelijk nemen en 2,5 uur later weer 2 tegelijk. Pffff Die avond zal ik nooit vergeten. Wat een genot. de seroitne en dopamine gierde door mn lichaam. De mdma werd omgezet in MDA en k begon zwaar te hallucineren. Tegenwoordig is er alleen nog maar rotzooi op de markt.....Echte dikke MDMA pillen zijn nog maar moeilijk te krijgen......"
"Freezing zei: weer ff een update: Heb nu witte X-jes, driehoekig, redelijk groot. Wou ze eens uittesten omdati k hoorde dat ze zo goed waren van de vriendin die ze me geregeld had. Normaal als ik het gewoon buiten doe merk ik er nix van, vandaar dat ik ook de voorkeur geef aan xtc op feesten. Maar nu merkte ik het echt goed, nog nooit zo goed gevoeld buiten. Heerlijk was het, heeft ook zo'n 7 uur lang geduurd Klik om te vergroten... Als je buiten nakt en je voelt dr niks van ligt dat echt niet aan het feit dat je buiten bent maar aan het feit dat je bullshit pillen hebt gekregen. Als je goede mdma pillen krijgt + 100mg....dan maakt het echt niet uit waar je bent, dan ga je gewoon uit je stekker....."
"Phreakingout zei: HarDman zei: Mijn gekste waren witte kersjes. 130mg tested. Dan 2 tegelijk nemen en 2,5 uur later weer 2 tegelijk. Pffff Die avond zal ik nooit vergeten. Wat een genot. de seroitne en dopamine gierde door mn lichaam. De mdma werd omgezet in MDA en k begon zwaar te hallucineren. Tegenwoordig is er alleen nog maar rotzooi op de markt.....Echte dikke MDMA pillen zijn nog maar moeilijk te krijgen...... Klik om te vergroten... Daar kan ik momenteel echt bergen van krijgen.. heb ze ook al paar keer gehad. Slaan wel hard in, maar ikzelf wordt er heel moe van en dat blijft vrij lang aanhouden.. niet ideaal voor op een feest dus. Wel lekkere dingetjes opzich ja zoveel dat ik moest hallicuneren heb ik nog niet gehad hehe. Maar dat vreselijke hard gaan met die Mitsu's ( Energie, Hallicunaties, en een super lekker gevoel ) heb ik helaas nooit meer gehad. Vandaar dat ik nu vaker Speed pak op een feestje, omdat XTC me niet zoveel meer boeit. Klik om te vergroten... Hmm ja het stikt van de kersjes. Opdruk zegt natuurlijk niks. Ik kreeg zo boost van die dingen. Zwaar energie effect maar tegelijkertijd zware bewustzijnsveranderde effecten......perfecte pil, die kneiterhard op komt. Eerste half uur kon ik nooit op mn benen staan en draaide me ogen constant weg...... Heerlijk."
"Mijn gekste avond was toen k 520mg zuivere MDMA naar achter klapte..... Ik was met 3 maten onderweg naar discotheek.... Toen ik opeens begon te rennen..... Vervolgens kwam ik mijn maten 5 uur later tegen, die waren wel naar de discotheek geweest..... Hun vragen wat ik het gedaan, Ja ik heb 5 uur lang met mn beste vriendin op een bankje gezeten. Nou ik kan je vertellen, k heb hardcore alleen op een bank gezeten en cker 5 uur lang gehallucineerd dat ik met mn beste vriendin op een bankje zat die op dat moment gewoon in bed lag.... hehehe"