Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
s
spacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach ja, meiden onder elkaar moet kunnen. En wat moet je anders doen als je allebei tegelijk in bad wil en je hebt maar één bad...
Het leuke is dat we normaal gesproken dat niet zo snel zouden doen, maar ja, dat love-gevoel hè....

Zit jij nooit met je zwager in bad dan.....?[/quote]
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het word toch eens tijd dat ik ga hallucineren, wil dat ook wel eens zien allemaal.
s
spacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nu weer lekker aan het zweven met onder andere mijn schoonzusje. Zij blijft vanavond bij mij slapen en dan gaan we wederom in bad. Zometeen gaan we een spelletje doen: "knowing me, knowing you". Nog nooit gedaan, maar het zal allicht leuk worden.

We zijn al vanaf 2 uur vanmiddag aan de gang, dus we hebben er al een hele dag opzitten. Elke keer vergeet ik weer hoe fijn het is om xtc achter je kiezen te hebben...
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had laatst, ik was rond 3 uur 's middags begonnen, of rond 2 uur ik weet het niet precies meer. Ik voelde hem eigenlijk al best wel snel en ik nam nog wat.. Uiteindelijk had ik er 3 op.. We zaten ergens en er kwam een man naar ons toe: ja ik heb politie gebeld, dus ik denk ik zeg het je even zodat je weg kan gaan want zo'n boete van 400 euro is ook niet leuk.
En ik stond helemaal strak natuurlijk, noh ik was echt bang voor die politie ik heb hartstikke hard gefietst. Daarna bij iemand naar binnen gegaan, maar ik was nog steeds bang voor politie en dat mensen me zagen enzo. Dat was niet echt leuk meer, maar nu ik erover nadenk was het eigenlijk best wel stom en vind ik het wel grappig! :P
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
spaceface zei:
Ach ja, meiden onder elkaar moet kunnen. En wat moet je anders doen als je allebei tegelijk in bad wil en je hebt maar één bad...
Het leuke is dat we normaal gesproken dat niet zo snel zouden doen, maar ja, dat love-gevoel hè....

Zit jij nooit met je zwager in bad dan.....?
Klik om te vergroten...
[/quote]

Hehe dat veranderd de boel:grin:.....ik d8 dat jij wat tussen je benen had hangen:wink:....ja dan kan dat idd.....hehe k heb geen zwager....alleen maar schoonzusjes....en denk niet dat mn vriendin het waardeerd als k zwaar spacend met hun in bad zit......het valt te proberen.... :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
s
spacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed.

Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn.

Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen...
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
spaceface zei:
Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed.

Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn.

Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen...
Klik om te vergroten...

Hehe mijn vriendin is precies het tegenovergestelde van mij, naja was....Ik ben sinds 3 maanden helemaal clean...... ben een tijdje opgenomen geweest, was aan het eind van mn latijn.....geestelijk en lichamelijk hadden de drugs me kapot gemaakt... Maar ik zou het daarvoor ook niet hoeven vragen, mn vriendin wist wel dat ik gebruikte, dat vertelde ik dr eerlijk..... Maar zelf had ze nog nooit gerookt, geblowt gesnoven etc.... Ze studeerd netjes, blablabla......maar we hebben het zo fijn samen.......ondanks onze verschillende levenstylen:wink:
s
spacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
HarDman zei:
spaceface zei:
Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed.

Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn.

Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen...
Klik om te vergroten...

Hehe mijn vriendin is precies het tegenovergestelde van mij, naja was....Ik ben sinds 3 maanden helemaal clean...... ben een tijdje opgenomen geweest, was aan het eind van mn latijn.....geestelijk en lichamelijk hadden de drugs me kapot gemaakt... Maar ik zou het daarvoor ook niet hoeven vragen, mn vriendin wist wel dat ik gebruikte, dat vertelde ik dr eerlijk..... Maar zelf had ze nog nooit gerookt, geblowt gesnoven etc.... Ze studeerd netjes, blablabla......maar we hebben het zo fijn samen.......ondanks onze verschillende levenstylen:wink:
Klik om te vergroten...

Wel ruk dat drugs je zo kapot hebben kunnen maken. Ik vind het wel echt knap dat je helemaal clean bent. Heb je ook nooit meer de behoefte om iets te doen?

Ik ben een afentoe-gebruiker. Eerst blowde ik ook nog best vaak, maar daar ben ik mee opgehouden. Ik neem nu ongeveer een keer in de zes tot acht weken een pilletje (of twee, of vijf....). Deze zomer wil ik ook een keer paddo's uitproberen. Ben echt benieuwd wat dat doet.

By the way. Ik ben ook best netjes: ik werk, studeer, ben getrouwd en heb twee kinderen, dus ik kan ook niet overdrijven met drugsgebruik. Als het er een keer van komt, dan moet ik daar zoveel voor regelen i.v.m. de kinderen, dat ik het gewoon niet te vaak kan doen. Gelukkig niet, want anders zou ik denk ik elk weekend aan het feesten zijn...

Ik ben trouwens niet oud, hoor, mocht je dat denken aan mijn beschrijving hierboven. Ik ben 25.

Ken je je vriendin al lang?
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn gekste ervaring met X is een behoorlijk gekke:wink:

Na een perdiode van ong 5 maanden het niet gebruikt te hebben had ik er op een avond door een leuke samenloop van omstandigheden ineens 5 op. Ik was met 2 vrienden en we hadden een topavond.
Rond half 6 was het mooi geweest en we gingen naar huis om ff te slapen.
Een van me maten bleef pitte bij mij. Ik lag op me bed en hij op een matras op de grond, en toen ik naar hem keek leek het net alsof z'n ogen eruit plopten. Ook zag ik grote spinnen op de muur lopen, en m'n tas die op de grond lag kreeg benen en stond op. Steeds als ik zoiets zag deed ik snel het licht aan en dan was het weg.
Het engste was nog wel dat er een buikspreekpop op me kast zat. Brr vanaf die avond hou ik toch liever het licht aan na een avondje X
:mrgreen:

:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
in het donker heb je bij x vaak de hevigste hallucinaties, een stuk heviger dan bij paddos bijvoorbeeld. terwijl je in je hoofd toch wat helderder bent.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
s
stonerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn gekste ervaring was op star warz in gent! had twintig minuten geleden 0.25 of ietsje meer gr mdma kristallen genomen. A
lles ging perfect tot ik opeens een geweldige klop kreeg in mijn hersenen. Ik had enorm veel schrik en ben toen naar buiten gegaan.
Buiten zat ik apart met een vriendin ik probeerde te praten tegen haar maar ik had een soort van bibber in mijn kaak waardoor ik woorden uitsprak die voor haar onverstaanbaar waren.
Een soort van wit opgedroogd 'speeksel'?? hing rond mijn mond. Telkens als ik keek nar iemand trilde alles enorm hard. Tegen die tijd was ik af van het slechte gevoel en voelde ik mij super goed.
Ondertussen waren twee andere vrienden van mij ook een beetje slecht aan het gaan. De ene kon niets meer zien en had totaal geen evenwicht meer.
Omdat we de zaal niet meer binnemochten zijn we toen in gent zelf een beetje gaan chillen. Ik had sterke hallucinaties in een parkje. Ik dacht dat er een hele groep mensen was.
Dit was zo levensecht dat ik er was over ant praten in mijn eigen. Toen ik iets zei tegen een vriend hier over zei hij mij dat daar niemand was. terwijl ik er ZO zeker van was dat er daadwerkelijk mensen stonden. Ik heb zo de hele avond een beetje zitte hallucineren.
Dit was niet mijn eerste keer mdma maar wel de eerste keer zo veel. Ik vond het zalig maar vond het moment dat het slecht ging echt een hel. Ik heb eerder ook al paddo's gedaan maar deze hallucinaties waren veel levensechter. Alleszins ga ik nu tog eventjes wachten tot de volgende keer mdma. wat een nacht..
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#15
stonerd zei:
mijn gekste ervaring was op star warz in gent! had twintig minuten geleden 0.25 of ietsje meer gr mdma kristallen genomen. A
lles ging perfect tot ik opeens een geweldige klop kreeg in mijn hersenen. Ik had enorm veel schrik en ben toen naar buiten gegaan.
Buiten zat ik apart met een vriendin ik probeerde te praten tegen haar maar ik had een soort van bibber in mijn kaak waardoor ik woorden uitsprak die voor haar onverstaanbaar waren.
Een soort van wit opgedroogd 'speeksel'?? hing rond mijn mond. Telkens als ik keek nar iemand trilde alles enorm hard. Tegen die tijd was ik af van het slechte gevoel en voelde ik mij super goed.
Ondertussen waren twee andere vrienden van mij ook een beetje slecht aan het gaan. De ene kon niets meer zien en had totaal geen evenwicht meer.
Omdat we de zaal niet meer binnemochten zijn we toen in gent zelf een beetje gaan chillen. Ik had sterke hallucinaties in een parkje. Ik dacht dat er een hele groep mensen was.
Dit was zo levensecht dat ik er was over ant praten in mijn eigen. Toen ik iets zei tegen een vriend hier over zei hij mij dat daar niemand was. terwijl ik er ZO zeker van was dat er daadwerkelijk mensen stonden. Ik heb zo de hele avond een beetje zitte hallucineren.
Dit was niet mijn eerste keer mdma maar wel de eerste keer zo veel. Ik vond het zalig maar vond het moment dat het slecht ging echt een hel. Ik heb eerder ook al paddo's gedaan maar deze hallucinaties waren veel levensechter. Alleszins ga ik nu tog eventjes wachten tot de volgende keer mdma. wat een nacht..
Klik om te vergroten...

het kan zijn dat je mda hebt gehad. dit is een hallicugene drug en wordt vaak gebruikt als alternatief voor mdma.
s
stonerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
mda is dat ook in kristalvorm?
ik vond het echt een fantastische ervaring maar het overvalde mij opeens. maar eens ik buiten was vond ik het de vetste avond van mijn leven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."