Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
spliffsnatcher zei:
oh en 8 pillen opeen avond is echt wel niet veel. toen ik vroeger naar de allereerste i love techno dingen ging was het niet abnormaal om letterlijk iedereen zostrak als maar kon te zien. toen werd er met pillen gesmetenbij wijze van spreken en oh ja wees maar zeker dat de helft van die bezoekers meer als 8 pilletjes achterover sloeg. en dan spreken we niet over de flutpillen die nu de ronde doen.
Klik om te vergroten...

Je moet gewoon beter zoeken

:rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
spliffsnatcher, wat een sterke verhalen..
Klik om te vergroten...

Zijn geen sterke verhalen maar is waar...begin 90 tot 2000 had je gewoon verschrikkelijk goede zuivere pillen en het is idd zo dat een pilletje of 8 zeker niet ongewoon was over de avond..

Of het verstandig van ons was in die tijd is een ander verhaal..

Waar zijn de sammies en gabber tonnetjes? :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Als je super hard wilt gaan moet je meer pillen tegelijk nemen.
En als je je 'trip' wilt verlengen neem je elk uur er 1 bij(maximum 3 doseringen daarna is je serotonine echt op)
Klik om te vergroten...

Jezus kerel wat een domme opmerkingen plaats je hier..

Als je meer dan 2 pillen tegelijk neemt heb je kans op een wisse dood man! Altijd iets verspreiden als je zoiets gaat doen.(kijk uit wat je zegt hier) of heb je hier ervaring mee? volgens mij nl niet eens.

En je xtc trip kan je heel lang verlengen wel met 12 doseringen *pillen*
van s'avonds de ene dag tot s'avonds de volgende dag..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
het maakt niet uit hoeveel pillen je slikt je kan er echt niet snel dood aan gaan. 13 is zeker niet het record hoor, ik ken iemand die had er 20 in 3 uur. Dat waren redelijke pillen(het is wel een junk die gast)
Klik om te vergroten...

Die gozer lult uit ze nek,of heeft vitamine C gegeten..
In 3 uur hahaha..bij de 7e had ie al op de intensive care gelegen.

20 zou kunnen maar daar doe je echt wel 2 dagdelen over en is echt overdreven zelfs dan nog een deathwish.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
iemand met hoge tolerantie kan dat wel aan hoor.
Ik lul niet uit me nek, ik heb het zelf gezien.
Hijs er vrijwel immuun voor. En sja, hij ligt nu in de goot.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
flutpillen, tja alle pillen van nu zijn flutpillen in mijn ogen :)
Gewoon naar de grootte zien is al genoeg. De maat van de pillen is echt wel serieus afgenomen de laatste 10 jaar.

Tegenwoordig is het precies hoe kleiner hoe beter en ik heb een vaag vermoeden waarom dat gebeurt. XTC is een handel zoals men voedingswaren verhandelt. Je wilt geen consumenten in het ziekenhuis zien want elke week dat bericht in het nieuws en je kan je handel opdoeken.

Het is veeel grootschaliger dan vroeger zeker weten, maar af grootschlaligheid een goed iets is?

En Bob g je vertelt leuke dinbgen maar 20 pillen in 3 uur is onzin tenzij het dus idd flutpillen zijn. 20*50mg mdma is inderdaad op 3 uur te doen daar zal je als regelmatig gebruiker niet van dood gaan. Maar 20 tonnen van 250 mg dat is zomaar even 5 gram mdma op 3 uur endansta je echt wel niet meer rond te springen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoek tolerantie eens op in het woordenboek.

Appeltjes zijn erg kleine maar 'pure' pillen, ze brokkelen snel stuk omdat er te weinig bindweefsel inzit, aangezien ik nog geen een post met inhoud die je kan onderbouwen heb gezien neem ik niets van je aan spliffsnatcher, je komt hier en je doet alsof je alles weet.

De noobs van tegenwoordig.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom zou bob g uit zijn nek lullen
sommig mensen kunnen op de een of andere soms onverklaarbare manier heel veel mdma aan ok 20 is veel maar waarom zou hij uit zijn nek lullen
ik heb iemand gezien die in 3 uur 9 pillen en 2 en halve gram coke op had en nog steeds helemaal happy was
en zoiezo kan je iemand op een nettere manier ongelijk geven mischien
weet hij wel gewoon meer van drugs af dan jij
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sja, mdma is niet voor niets een 'veilige' drug.

Maarja bij appeltjes krijg je wat je betaald, ze zijn spot goedkoop.
En ze zijn schoon. Dus waarom flutpillen? Als je ze per 100 haalt betaal je minder dan 1,25 p/st.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Sja, mdma is niet voor niets een 'veilige' drug.

Maarja bij appeltjes krijg je wat je betaald, ze zijn spot goedkoop.
En ze zijn schoon. Dus waarom flutpillen? Als je ze per 100 haalt betaal je minder dan 1,25 p/st.
Klik om te vergroten...

Mdma is trouwens helemaal niet zo'n veilige drug zoals je zo makkelijk zegt hierboven..

De stof zelf kan dan wel niet direct snel een overdosis opleveren maar heb je welleens van overhitting gehoord of nierfalen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Zoek tolerantie eens op in het woordenboek.

Appeltjes zijn erg kleine maar 'pure' pillen, ze brokkelen snel stuk omdat er te weinig bindweefsel inzit, aangezien ik nog geen een post met inhoud die je kan onderbouwen heb gezien neem ik niets van je aan spliffsnatcher, je komt hier en je doet alsof je alles weet.

De noobs van tegenwoordig.
Klik om te vergroten...

Je noemt hem wel een noob,maar in die paar post van hem zie ik wel meer zinnige dingen staan dan in die bijna 2000 van jou bobbyboy.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat weet ik inderdaad, dat staat in de faq die ik heb geschreven.

Maar oververhitting komt niet voor bij iemand thuis op de bank met een glas water in zn hand.
En nierfalen, dat gebeurd zelden.
De kans op darmperforatie is groter.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
bobg

van mij mag je mij een noob noemen.

ik vermoed dat ik en psychonaut er al iets meer jaartjes dan jijzelf hebben opzitten. In jouw posts lees ik vooral erowid anekdotes.
Nogmaald dat is een leuke website maar ver van wetenschappelijk onderbouwt.

als jij een FAQ hebt geschreven moet je toch ook weten dat commentaren zoals ik heb hem 20 pillen zien nemen in 3 uur en het waren appeltjes, op niets slagen. Wat is de hoeveelheid MDMA welk bindmiddel wordt gebruikt wat heeft die persoon gegeten, hoeveel weegt hij, wat voor metabolisme heeft hij, wat is zijn conditie algemeen, enz...

net zoals je stelling dat verteren van een pil zorgt voor het effect. vertering is niet meer of minder dan opnemen in de bloedbaan.

De reden waarom ik nieuw ben op deze site is omdat iemand mij wist te vertellen dat hij zen info hier vandaan had. En nu begrijp ik idd waarom zijn info op niet al te veel sloeg.

Maar MDMA en veilige drug noemen, tja datzegt wel genoeg over je kennis. geen enkele drug is veilig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
spliffsnatcher zei:
bobg

van mij mag je mij een noob noemen.

ik vermoed dat ik en psychonaut er al iets meer jaartjes dan jijzelf hebben opzitten. In jouw posts lees ik vooral erowid anekdotes.
Nogmaald dat is een leuke website maar ver van wetenschappelijk onderbouwt.

als jij een FAQ hebt geschreven moet je toch ook weten dat commentaren zoals ik heb hem 20 pillen zien nemen in 3 uur en het waren appeltjes, op niets slagen. Wat is de hoeveelheid MDMA welk bindmiddel wordt gebruikt wat heeft die persoon gegeten, hoeveel weegt hij, wat voor metabolisme heeft hij, wat is zijn conditie algemeen, enz...

net zoals je stelling dat verteren van een pil zorgt voor het effect. vertering is niet meer of minder dan opnemen in de bloedbaan.

De reden waarom ik nieuw ben op deze site is omdat iemand mij wist te vertellen dat hij zen info hier vandaan had. En nu begrijp ik idd waarom zijn info op niet al te veel sloeg.

Maar MDMA en veilige drug noemen, tja datzegt wel genoeg over je kennis. geen enkele drug is veilig
Klik om te vergroten...


Ik heb niet voor niets 'veilig' tussen aanhalingstekens gezet, simpelweg omdat er zo weinig doden door vallen. Je neemt die zin toch niet serieus?

Op erowid als je goed zoekt vindt je bijna elk geschreven stuk over drugs, daarom vindt ik dat een goeie site. (Ik zoek even die pagina als je geduld hebt.)

Ontken maar dat er iemand voor mijn neus 20 pillen heeft weggevreten en hij nog steeds op zn benen staat, ik lach je hier vierkant uit.

Dat ik niet precies weet wat er met je gebeurd in de tijd dat jij je pil slikt en dat je effecten voelt maakt mij ongeinformeerd?

Erowid is gebasseerd op ervaringen van mensen EN op wetenschappelijke informatie. Wat is volgens jou dan adequate informatie?

Aangezien er nog steeds geen 100% zekere informatie is over MDMA, schuif je de fout op mij?
Wat is de hoeveelheid MDMA welk bindmiddel wordt gebruikt wat heeft die persoon gegeten, hoeveel weegt hij, wat voor metabolisme heeft hij, wat is zijn conditie algemeen, enz...
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je hiermee? Waar verwijs je naar?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
spliffsnatcher, wat een sterke verhalen..
Klik om te vergroten...
Jou verhalen over door je tanden heen gaan zijn net zo sterk?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
iemand met hoge tolerantie kan dat wel aan hoor.
Ik lul niet uit me nek, ik heb het zelf gezien.
Hijs er vrijwel immuun voor. En sja, hij ligt nu in de goot.
Klik om te vergroten...
Helaas moet ik bob gelijk geven... ik ken ook iemand die er 30 weg heeft gegeten in 1 nacht (getest op 60mg mdma).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Komop jongens, GROUPHUUG!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bob ik ontken toch niet dat het kan, ik weet ook dat er personenzijn die 20 pillen pakken op zo een korte tijd.

Maar net daarom zeg ik erbij, wat is die persoon zijn conditie, wat heeft hij ervoor gegeten, wat is zijn metabolisme. dat heeft allemaal invloed op het effect. en zeer zeker invloed op de spreiding van het effect.

die links vanuit erowid zijn inderdaad regelmatig van goede kwaliteit. maar erowid zelf is niet echt een goede bron. Met een chemise formule van de stof op je site te plaatsen ben je nog niet wetenschappelijk onderbouwt he.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
nee maar ik heb letterlijk niet alles van erowid, erowid is slechts een samenvatting van al die kennis.

Maar ik kan het maar niet vinden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman zei:
BobG zei:
iemand met hoge tolerantie kan dat wel aan hoor.
Ik lul niet uit me nek, ik heb het zelf gezien.
Hijs er vrijwel immuun voor. En sja, hij ligt nu in de goot.
Klik om te vergroten...
Helaas moet ik bob gelijk geven... ik ken ook iemand die er 30 weg heeft gegeten in 1 nacht (getest op 60mg mdma).
Klik om te vergroten...

Ow zo....dan kan ik er ook wel 30 weg vreten in een nacht..
60mg haha is het zo slecht op de markt tegenwoordig?Ik ken alleen maar pillen van +120mg.

Maar dan nog als je die binnen 3 uur zou op vreten voel je je echt niet lekker meer hoor je krijgt echt last van kuren en het is niet ongevaarlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...101112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."