Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet of dit altijd van toepassing is, maar ik heb een keer gehoord van een vriendin dat zij niet goed tegen xtc kon. Ze zei dat ze altijd na een pil last van redelijke buikpijn heeft, wat even duurt. Daarom neemt ze ook zelden xtc, en mocht ze het een keer doen, dan bleef het ook bij een pil, voor de veiligheid. Misschien dat dit een andere oorzaak heeft, maarja..."
"Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja. Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker. Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam. Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet. Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen. Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai! Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond"
"Heel soms heb ik wel een keer zin in een lijntje of twee. Maar altijd als ik sos snuif krijg ik last van irritante trekjes. Ten eerste krijg ik heel vaak last van een wat plakkerige droge keel, en het maakt niet uit hoeveel ik ook drink, ik blijf maar continu slikken en met mijn tong spelen. Anderen horen dat en vinden het maar irritant. Ten tweede krijg ik af en toe ook last van buien waarin ik boer/kots neigingen heb. Ik bedoel daarmee het gevoel en effect dat je hebt als je een boer laat omdat je cola zuipt en het koolzuurgas eruit moet. Dit trekje heb ik terwijl ik dan ook geen lucht in m'n longen/maag heb om juist mee te boeren. Maar het is wel vermoeiend voor m'n longen en maag. (ik heb bronchitus, soort astma). Iemand ervaring mee, of beter, mss wel oplossing voor? De sos die ik gebruik is bijna altijd goede, is gelig van kleur, en komt ook van een uitstekende maar dure bron. Dus geen gemengde rotzooi, mocht het daar aan liggen."
"Seneca zei: De enige oplossing; naar een stil plekje, vinger in de keel en je kotst zo de lucht eruit. Klik om te vergroten... Mja ok, Maar ik heb het meestal dat er juist geen reden voor is, en ik ongewenst de spieren aantrek die ervoor zorgen dat je een boer laat. Dat is juist het probleem bij mij."
"Mja, ik begrijp dat cola dat ook doet... maar ik doe het ook zonder wat te drinken, ik denk dat de droge keel dat doet..."
"Dat ligt er maar net aan. Bijna altijd heb ik die gelige, en die houd me echt zeer lang energiek wakker, en het verdooft sterk ja. Meestal gewoon al mijn tanden, maar 1 keertje meegemaakt dat heel mijn kaak gewoon foetsie was. Maar heel af en toe krijg ik witte, wat weinig verdooft... Ik proef dan alleen een beetje smaak in mn mond, maar heb ook hiermee last van dat slikken enzo."
"Ik heb 1 keertje K geprobeerd om te kijken hoe het was. Ik weet niet of dit maar een klein tripje was, maar mij overkwam het volgt. Ik zat in de auto met 3 maten van me, geparkeerd achter een vrachtwagen op een industrie terrein, en nam een lijn om te proberen. Na 10 minuten begon het pas, ik voelde me steeds lichter te voelen, totdat ik gevoelloos onderuit gezakt op de stoel lag. Daarna begon ik de denken dat de vrachtwagen op ons afkwam en we een botsing zouden krijgen, maar nadat mijn maat zei dat er niks was was die gedachte ook weg. Ik stapte toen uit de wagen om ff de natuur de vrije loop te laten gaan, maar het lopen was echt rampzalig. Ik moest echt moeite doen om een beetje evenwicht te houden, en volgens mijn maten liep ik als een dronken robot. Na het pissen heb ik nog ff 10 minuten tegen de auto geleund, en begon daarna weer normaal te worden. Ik vond het een unieke ervaring, voor herhaling vatbaar, maar ik kan het nergens meer krijgen... jammer."
"Ik heb van een maat van mij een gek idee gehoord. Die kerel probeerd altijd de gekste dingen, om te kijken wat ook leuk is. Laatst kwam hij met een idee, namelijk lijntjes niet snuiven, maar opzuigen met een buisje. Iemand ervaringen ermee? Ik heb het zojuist geprobeerd, en er is wel een verschil, het valt sneller en wat zwaarder."
"Ik heb het 2 keer gedaan de nacht dat ik dit onderwerp plaatste. Het effect was beter, maar achteraf gezien wel korter. Wel lekker en apart om te doen!"