Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf veel liever gbl dan ghb omdat het effect van ghb veel milder is. Ok, tuurlijk zal het niet gezond zijn, bedoel het is schoonmaak middel, maar als je het gewoon eens in de week gebruikt zal et weinig tot geen schade aanrichten. Veelvuldig gebruik zal voor huid irritaties zorgen en het zal idd alles behalve goed voor de lever zijn."
"Het is dan idd meer, maar je moet ook veel meer gebruiken. Ok, 1x in de week is idd niet heel weinig maar op een gegeven moment is je G op neem ik aan.. dat was bij mij iig altijd et geval dan nokte ik weer een tijd ermee. Het is natuurlijk ook mogelijk gbl met water te verdunnen."
"Idd wel heel erg sick dat je van 3 ml niks voeld! Als ik een paar dagen gbl heb gebruikt en ik neem een dosering van 3 ml ga ik nog behoorlijk hard! ik ben zelf al een hardhead.... Misschien is het gewoon ghb of et is verdunt met water. Hoe groot je ook bent, voor de 1e keer 3 ml daar zou je echt keihard op moeten gaan."
"Ik neem zelf meestal ook wel iets van 2.5 a 3, dan zitje wel op et randje maar tis nog goed te doen!"
"yo mensen zie ik het verkeerd of levert AS weer aan europa?"
"spor het wordt geleverd vanuit europa dat betekend geen pakketjes check.. maar ik ben het volledig met je eens 165 dollar voor slecht één doosje dia is wel echt over de top. ik had het verkeerd gelezen en dacht dat je twee doosjes voor 165 zou krijgen, my bad.. anyway het enige wat ik wilde melden is dat er weer geleverd wordt. as leverde een tijdje terug geen benzodiazepinen als diazepam en xanax meer"
"Net geprobeerd een bestelling af te rekenen op AS maar ik krijg een fout melding na het betalen, in zowel IE als Firefox grrr, hopelijk is dit een tijdelijk probleem van de site. Ik betaal met een mastercard van de rabobank, zijn er toevallig nog meer mensen die bij de rabobank zitten en hetzelfde probleem hebben?"
"Marla Singer zei: Ik stuitte laatst op deze: http://goldpharma.com/index.php?show=deal&lang=DUTCH Heb er (nog) niks gekocht, maar ze hebben echt alles en ook redelijk betaalbaar geloof ik. Wel even goed de voorwaarden lezen! Maar het lijkt er een beetje op, dat iedereen gewoon kan bestellen daar. Echt van de gekke eigenlijk! Klik om te vergroten... Hmm ze hebben gewoon basic spullen ja maar geen echte benzodiazepinen als diazepam, lorazepam etc. Melatonine verkopen ze bv wel de 3 tot 5 mg variant die in nl alleen op recept verkrijgbaar is, maar dit is in heel veel online shops goedkoper te krijgen. Geen goeie site als je het mij vraagt."
"Yo mensen, ik ga denk ik binnenkort ook eens wat bestellen van AS maar ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een recente bestelling hebben geplaatst. Ik vraag me namelijk af of het veilig is ivb met het onderscheppen van het pakje en of het goed verpakt wordt."
"Goeie zaak idd! Kheb zelf ook een tijdje regelmatig GBL gebruikt, tis idd verslavender als je denk, aangezien de kater zo geod als niet aanwezig is. Gebruik het nu haast niet meer omdat ik simpelweg op het effect ben uitgekeken. In het begin als je et effect voeld opkomen is et nog wel lekker maar als je gaat bij dosen dan merkje op een gegeven moment et euforische gevoel niet meer, dat had ik iig."