Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet"
"Ik heb als laatste een BBC op (bananen cocktail)"
"Paddo's."
"crys-tal meth-am-phe-ta-mi-ne-sul-fi-daat. Nee, grap-je. Ni-co-ti-ne en caf-fe-ï-ne."
"Heb net 195 mg caffeïne in tab vorm naar binnen gewerkt, en zit nu aan m'n tweede kop koffie van 2 pads achter elkaar. Ik ben wel eens benieuwd een beetje hard te gaan van caffeïne. Het begint al op te komen geloof ik."
"Dzy zei: Heb net 195 mg caffeïne in tab vorm naar binnen gewerkt, en zit nu aan m'n tweede kop koffie van 2 pads achter elkaar. Ik ben wel eens benieuwd een beetje hard te gaan van caffeïne. Het begint al op te komen geloof ik. Klik om te vergroten... Ok, eens en nooit weer. Ik sta strak van de caffeïne, drukkend gevoel op m'n borst en totaal a-relaxed."
"Hertog Jan > Al het andere bier."
"België is bekend voor de frieten en de intelligentie :P"
"El Retro zei: Idiotwind zei: Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen. Klik om te vergroten... Inderdaad zeer lekker. Hier bij ons is er een restaurant waar ze het tappen. Echt lekker Klik om te vergroten... Dat is inderdaad m'n favoriete bier, dronk dat veel in tjechie en Polen!"
"Heroïne voor de tweede keer"