Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nick de Neger zei: Snuifen, bommetje nog nooit geprobeerd moet ik eerlijk zeggen... Snuifen is gewoon leuker, je moet het lekker hakken, rechtleggen, buisje maken etc. En dan lekker na al die moeite lekker je neus ophalen Plus dat je binnen 5 minuten weet of je nog wat bij moet nemen of niet Klik om te vergroten... 200% agree @ Raizeredge = een bommetje is gewoon een zeer dun velletje nemen en daar een hoevelheid speed in doen, ik heb het nog weten doen met 1 laagje van een papieren zakdoekje, je weet wel dat dat lagen heeft, wel zo een laagje, daar een stukje waar je dosis in past en dan gwn tot een klein bolletje maken, ong de grote van een xtc pil there you go 1 Bom ready to drop"
"hé, lol, ik krijg al een rush van het sluipen naar een toilet, die deur zo rap mogelijk dicht gooien, die wc bril naar beneden dat sailtje opengooien, een smak shit op dat deksel lekker graaien en lijn leggen en dan hmmmm HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA veel beter als gwn hups binnengooien en w8n..."
"ja, lijkt me logisch ?"
"zaagmans zei: DjTrips zei: ja, lijkt me logisch ? Klik om te vergroten... Zo logisch is dat niet. Heb je wel eens geprobeerd dezelfde hoeveelheid coke te slikken als dat je snuift? Heeft namelijk GEEN effect. Klik om te vergroten... volgens mij hadden we het over speed ? en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten... tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn antwoord speedlijn = werkt vlugger, komt harder aan, is rapper voorbij PUNT"
"speedkills zei: DjTrips zei: ["] DjTrips zei: ja, lijkt me logisch ? Klik om te vergroten... en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten... tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn Klik om te vergroten... wat een onzin tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt, maar doe ff niet zo tof joh, daar prikken mensen zo doorheen Klik om te vergroten... daar prikken mensen zo doorheen ???"
"zaagmans zei: DjTrips zei: speedkills zei: DjTrips zei: ["] DjTrips zei: ja, lijkt me logisch ? Klik om te vergroten... en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten... tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn Klik om te vergroten... wat een onzin tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt, maar doe ff niet zo tof joh, daar prikken mensen zo doorheen Klik om te vergroten... daar prikken mensen zo doorheen ??? Klik om te vergroten... Inderdaad. Als je cocaine slikt metaboliseert je lichaam de coke in diverse andere chemicalien. Heeft dus geen zin. Je zou er bovendien erg van moeten kotsen en aan de diaree raken. Echt lachen je uitleg en je weet inderdaad echt niet waar je het over hebt. Of laat me even je bron zien? Klik om te vergroten... met de lijn, coke nemen via bommetje heeft geen effect had ik het op het feit dat je niet het verlangde effect heb..."
"ik snuif als ik pep heb..."
"feesten eens thuis : in men bed paranoïa worden over vanalles, of gwn lekker naar buiten staren en de uren laten passeren, met ochtendstond trug naar stad gaan. voor vrijdagavonden : gewoon doorgaan tot zondagavond"
"mijn mening is, er bestaat geen verandwoord drug gebruik, het is schadelijk en veranderd je geest en lichaam, soms merk je dit pas als je probeert te stoppen."
"Snuiven, heb nog nooit bommetje gedaan zelfs omdat ik snuiven leuk vind en omdat het dan vlugger werkt en ik het dan lekker in me kop voel bij mdma snuiven heb ik zelfs bijna een instant gevoel of zo een sterke BAM zo krijg, zoals je met een ruimteship aan 10000 lichtjaren zou optrekken zo, daar ik wel men MDMA lijnen zelfde grote neem als men speedlijnen, kan iets verklaren, 1ste halfuur voel ik men dan wel heel Whiped..."