mn maat en ik waren bij koninginnedag in amsterdam,
waren best ver heen en snapten niks mee van wat we zeiden en ik moest steeds herhalen wat ik zei voor ik het vergat.
Kwam er een gast naar ons toe: you want coke, xtc?
Ik keek mn maat aan, we snapten hem niet, dus vroegen wij hem;
do you want coke, xtc?
Tegelijk haalden we het uit onze zakken, ohh shit ! it's the same bussines, are you a cop? We spraken dezelfde woorden en waren in dezelfde toestant, wat hadden we toen gelachen.
En een keer stonden we op een schoolplein, ik luisterde aandachtig
naar een verhaal, maar probeerde een flesje te vullen, ik dacht toch echt
dat die gevuld was, bleek de dop van het ene flesje er nog op te zitten en met die andere goot ik alles in de bosjes, en later nog 2 minuten aan een flessie lopen lurken waar een dop op zit, en dat gesprek waar ik naar aan het luisteren was ging over vrachtwagenrijbewijs, hoe kom ik dan aan dansles
![:confused:]()