Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Klik om te vergroten...

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Klik om te vergroten...

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
Klik om te vergroten...

voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Klik om te vergroten...

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Klik om te vergroten...

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
Klik om te vergroten...

voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?
Klik om te vergroten...

was alleen visueel maar wel heftig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
NEW YORK

Dit is mijn rare ervaring

Ik heb een keer 2 uur op de wc in een discotheek (new york) gezeten op de schoot van een vriendin, het was 1 van de eerste keren dat ik xtc slikte en ik had teveel genomen omdat ik d8 dat ze niet werkte... Ze klapte ineens in!!! Mijn bek ging alle kanten op en we zijn "nadat ik was rustiger was en durfde haha" meteen naar buiten gegaan..nog een rondje door de stad gelopen en toen kneep zo' n gast ook nog in me wang :confused: !!

ps op de wc hallucineerde ik clowntjes die knip oogde en me vriendin praatte tegen een kauwgompje die tegen de deur was vast geplakt!!! :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Klik om te vergroten...

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Klik om te vergroten...

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
Klik om te vergroten...

voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?
Klik om te vergroten...

was alleen visueel maar wel heftig
Klik om te vergroten...

dat denk k zeker, maar als het alleen visueel is, heb je dan wel t gevoel dat je je daar echt bevindt? of heb je zoiets van k voel geen wind en ik voel gwn dat k in me bed lig dus het lijkt ma n beetje nep zo?

ik heb t zelf nooit gehad daarom
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Klik om te vergroten...

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Klik om te vergroten...

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.
Klik om te vergroten...

voelde je ook egt bijv. de buitenlucht en alles of was het alleen visueel?
Klik om te vergroten...

was alleen visueel maar wel heftig
Klik om te vergroten...

dat denk k zeker, maar als het alleen visueel is, heb je dan wel t gevoel dat je je daar echt bevindt? of heb je zoiets van k voel geen wind en ik voel gwn dat k in me bed lig dus het lijkt ma n beetje nep zo?
Klik om te vergroten...

ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
da was op oudejaar, allé, twas de ochtend na oudejaar
ik had de dag ervoor gegeten bij een vriend en smorgens zat ik bij een andere vriend nog wat door te gaan, ge kent dat wel :)
en ik dacht dat ik bij de vriend zat waar ik bij gegeten eb de dag ervoor, en ik beldde hem op : "gast, ik zit ier bij u thuis en u oudjes gaan zeker nu thuiskomen, ik zal de deuren afsluiten zoda ze nie binnen kunnen da ze mij niet opmerken enz..."
dus ik dacht dat ik ergens anders zat, was niet alleen op xtc, had de avond ervoor ook paar lijntjes coke gesnoven ma kwas allesinds enorm naar de kloten :) :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
Klik om te vergroten...

Ma hallucinaties zoude ook gevoelsmatig kunne zijn toch? althans kheb alles gehad dat k in een game omlaag liep en k voelde me zelf ook alsof k omlaag ging, erg weird
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
Ik had wel het idee dat ik daar echt was omdat ik als ik X op heb toch weinig tot niks voel van wind en temperatuur enzo
Klik om te vergroten...

Ma hallucinaties zoude ook gevoelsmatig kunne zijn toch? althans kheb alles gehad dat k in een game omlaag liep en k voelde me zelf ook alsof k omlaag ging, erg weird
Klik om te vergroten...

ja van dat soort dingen wel maar temp. enzo voel ik nooit al sik flink heb gehad
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn zotste ervaring was dit weekend, verschillende hallucinaties maar de zwaarste was dat ik plotseling in de feestzaal stond en dat IEDEREEN veranderde in ronde koeken, plotseling zag ik geen feestende mensen maar feestende koeken... dat was wel even verschieten :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
xtc kunnen gekke en fijne dingen met je doen zijt ma zeker :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
nie da ik nu ooit al gedacht heb da ik een station zat terwijl ik in mijn bed lag :openmouth: :openmouth: :openmouth:
maar toch da ge hennige wartaal uitpraat en aarig doet zo gelijk ne keer een kameraad van mij was in de zomer toen we in tenten gingen maffen zat in een stoel en wa hem allemaal een het zeggen was god mag het weten.
en we vragen sleutels aan hem voor slot van fiets open te doen krijgen we als antwoord ja da was wel ne goeie film he met die uzis en zo :confused: :confused: :confused: :confused:
zelf ook al veel gekke en stomme dingen meegemaakt maar da kan ik me nie direct herrinneren vooral met xtc en alcohol samen da is nie gezond voor mijn brein want dan weet ik echt van niks meer :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
mn maat en ik waren bij koninginnedag in amsterdam,
waren best ver heen en snapten niks mee van wat we zeiden en ik moest steeds herhalen wat ik zei voor ik het vergat.
Kwam er een gast naar ons toe: you want coke, xtc?
Ik keek mn maat aan, we snapten hem niet, dus vroegen wij hem;
do you want coke, xtc?
Tegelijk haalden we het uit onze zakken, ohh shit ! it's the same bussines, are you a cop? We spraken dezelfde woorden en waren in dezelfde toestant, wat hadden we toen gelachen.


En een keer stonden we op een schoolplein, ik luisterde aandachtig
naar een verhaal, maar probeerde een flesje te vullen, ik dacht toch echt
dat die gevuld was, bleek de dop van het ene flesje er nog op te zitten en met die andere goot ik alles in de bosjes, en later nog 2 minuten aan een flessie lopen lurken waar een dop op zit, en dat gesprek waar ik naar aan het luisteren was ging over vrachtwagenrijbewijs, hoe kom ik dan aan dansles :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
iemand met de scooter vollebak tegen een buskot zien rijden, omdat hij dacht dat hij omsingeld was door bushokjes :tongueout:

Ik kon niemeer, echt waar. Zo strijk heb ik echt nog nooit gelegen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog nooit gehad dat mensen opeens koeken werden of dat ik kabouters scherp en duidelijk zag rennen ..

Wil dr ook slecht in bij mij dat mensen dat ook echt hebben meegemaakt, omdat ik toch al best vaak pillen heb gedaan en ook niet in geringe hoeveelheden, en nog nooit dingen gezien die er niet waren..

Wel met paddo's dat iemands hoofd vaag begon te vervormen maar dat bleef bij vervormingen, en het werd niet opeens een koek ofzo :confused:

Al heb ik wel is gehad in t donker in een park dat ik keek naar een opening tussen 2 bomen een eind verderop en daarachter bevond zich een huis en dat ik dacht dat die opening een beeld was van snoopy die werd gepijpt :confused:
maja das toch een vervorming en niet iets zien wat er niet is..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn raarste ervaring met xtc(en coke.) was mijn 1e ervaring met het wonderpilletje :wink:

we zaten bij een maatje thuis met z'n 5en en we hadden met z'n 3en gebruikt. 1 ervaren gast en 1 vriend van en ik hadden nooit echt gebruikt. we hadden redelijk wat snoepgoed binnen en ik ging keihard en was heerlijk aan het genieten op m'n stoel. we hadden het licht gedimt dus het was redelijk donker daar. ik was een tijdje (half uur hoorde ik achteraf.) met m'n ogen dicht aan het genieten en toen ik mijn ogen open deed zag ik bij m'n maatje een bril en als ik dan vlak voor hem ging staan was hij weer weg. dit ging een tijdje zo door en de hele tijd liep ik terug naar m'n stoel en zag ik die bril weer. ik vond het zo enorm vet dat ik die bril zag en 5min later zag ik bij 2 van de anderen ook brillen. ik kwam echt niet meer bij en hun vonden het ook enorm grappig.
later op de avond (7uur sochtends ongeveer) ging ik een meisje naar huis brengen maar zei woont in een bos. op de heenweg met haar erbij ging het gewoon goed maar op de terug weg begon het een beetje licht te worden en zag ik een hele lange rij paard en wagens in het bos staan.
toen ik 10min had gefietst kwam ik op een grotere weg en zag ik allemaal padvinders in het bos spelen.
toen ik terug was bij een vriend van me vertelde ik wat ik allemaal gezien had en hij kwam echt niet meer bij :grin:

was denk ik de beste nacht van m'n leven! geweldig veel lol gehad en genoten van hoe ik me voelde.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb tot nu toe van de 9 keer dat ik het heb gedaan 4 keer een zwaar ongeluk meegemaakt een aantal meter van me af dit is erg vreemd dat dit ik dit alleen nog maar heb mee gemaakt met xtc op...
Ook zie ik als ik pillen slik altijd mensen OD`en of vechten... :confused: maja met mdma op boeit et me nooit :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
eu ja terug fietsen van een feesie en dan tege iemand aan beginne te lulle die een hond aan het uitlaten is, zon half uur en er dan achter komen dat je gewoon tege jezelf staat te lullen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
DarkScope zei:
khad 1 pil een andere dan die k normaal had, en ik fietste naar huis en ik zag iemand op de weg staan, toen k eropaf reed verdween die supervette hallucinatie en dat al van 1 pil! :)
Klik om te vergroten...

pille + alcohol dan zie je nog veel leukere dinge :P
wat voor pil was het?
k ben ook wel eens wazig van 1 pil (en wa alcohol)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
het was een XTC pil, duh :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Klik om te vergroten...

boh das wel heftig of nie dan? zag je ook egt het station en alles om je heen? heftige hallucinatie hoeveel had je op?
Klik om te vergroten...

ja ik zag echt een station met mensen en alles erop en eraan ik had iets van 8 zware pillen op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."