Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben totaal onbekend met deze drugs, iemand die een korte uitleg kan geven? Bij voorbaat dank."
"Volgende keer niet weer je id vergeten, makkelijk zat"
"En natuurlijk niet te vergeten! XTC you got what i need - DJ Rob G"
"Mooi feestje, alleen een drugshond ben gelukkig niet besnuffeld, maar heb zeker 3 mensen gesproken die met de billen bloot moesten, terwijl ze niks op zak hadden.! Controle was streng deze keer!"
"Hypnotherapie heb ik zelf ondergaan, en ik moet zeggen, ik denk dat geen therapie beter zou zijn geweest voor mij. Alleen heb ik het gedaan of af te kicken oid. Tis alleen fucking duur! Voor meer info kun je me een berichtje sturen"
"Idd... jezelf voor de gek houden"
"Bommetjes komen harder aan, daar kan immers veel meer in.. Tenminste, ik ben nooit verder gekomen dan 500 mg in een lijn. Maat van mij wel.. die heb ik weleens gezien met een lijn van 2 gram (zon 40 cm lang).. Maare goede, sterke bommetjes slaan wel aan. Alleen krijg ik van bommetjes wel last van mn maag"
"Snuif het gewoon zuiver. Als ik weet/denk dat het versneden is met bende, dan snuif ik het al niet meer. Hooguit een bommetje. Oh en geen versneden rotzooi verkopen mocht je dat willen, want daar kunnen kopers nogal onvriendelijk over worden."
"Hier loopt iemand em flink te spacen"
"Hmm zeer interessant! Ik luister nog steeds.. Een soort van droom dus, maar dan ben je wakker(net in n andere demensie). Vreemd dat het zo kort duurt en dat je het direct vergeet. THnx!"