Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC the day after, genot of dip?

XTC the day after, genot of dip?

121 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dip,

niet heel erg maar wel een lichte dip.
Gewoon erg slecht m'n bed uit kunnen komen,
hele dag beetje suf zijn en iets minder vrolijk dan normaal.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik amuzeer me echt hard de dag na XTC.
namelijk wel geprakt maar een paar jointen doet wonderen.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zaterdag gebruikt = zondag lichamelijk naar de klote, maandag en dinsdag geestelijk naar de klote. Maar het valt best mee..
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petricov zei:
Denk dat je weer heel wakker gaat voelen, het xtc gevoel zal er waarschijnlijk (Denk ik) Niet zijn... Dit omdat al je seratonine zaterdag is gebruikt.
Klik om te vergroten...

1u30 geleden die pil dus gepakt, had dus niks van effect :confused: en dan gebeurde er daarnet iets waar ik totaal geen rekening mee had gehouden, en ben ik eht gewoon RAZEND geworden, en nu voel ik me rot, kut xtc, tis gedaan, nu
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das zeker matig, daarom doe ik alleen nog :stoned:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
kiekert zei:
Meestal ben ik echt kapot en haat ik iedereen in mn omgeving :grin:
Klik om te vergroten...
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb de dag erna vaak spijt dus automatisch ook een dip :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
ligt eraan hoeveel ik die nacht ervoor heb genomen...of ik die week ervoor al heb genomen etc

na awakenings had ik niet echt een dip...een week later na hardbass ben ik 6 dagen ziek geweest :P met awake had ik er 3 op met hardbass 4...niet echt slim...ik raad het niet aan
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...

Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!

XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet :(:(:(:(:(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
riflexz zei:
Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...

Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!

XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet :(:(:(:(:(
Klik om te vergroten...
Waarom neem je er dan ook 1 NU? Op de maandagavond, terwijl je zaterdag hebt lopen spacen?

Ik snap dat niet hoor...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
kiekert zei:
riflexz zei:
Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...

Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!

XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet :(:(:(:(:(
Klik om te vergroten...
Waarom neem je er dan ook 1 NU? Op de maandagavond, terwijl je zaterdag hebt lopen spacen?

Ik snap dat niet hoor...
Klik om te vergroten...

voor sommige mensen is het nooit genoeg he
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xpres zei:
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Klik om te vergroten...

heb er nog 70 liggen zal ze zo pakken :P maarja je hebt gelijk haal het niet in huis voor het weekend van gebruik
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xpres zei:
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Klik om te vergroten...

Neehoor. Dan ben je gewoon een slappe zak.

Ik heb hier 150 pillen in huis en 1.5 gram coke. Totaal geen behoefte om dat te nemen op dit moment. En ik doe het ook niet.

Dus jouw excuus is pure zwakheid
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
kiekert zei:
Xpres zei:
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Klik om te vergroten...

Neehoor. Dan ben je gewoon een slappe zak.

Ik heb hier 150 pillen in huis en 1.5 gram coke. Totaal geen behoefte om dat te nemen op dit moment. En ik doe het ook niet.

Dus jouw excuus is pure zwakheid
Klik om te vergroten...

Zelfdiscipline noem ik het meestal^
Don't get (much) high on your own suply
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#16
tomz0r zei:
Snap niet waarom iedereen het altijd zo erg vindt, ik heb dan nog steeds extra energie altijd, sta makkelijk op zonder moe te zijn en ben de hele dag vrolijk :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heb ik meestal ook, tot de avond valt of de dag erna. Dan begint bij mij meestal de dip pas in te kicken
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden.. :(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
riflexz zei:
Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden.. :(
Klik om te vergroten...
Je bent gewoon een slappe zak dus. Ga dan óf niet uit, óf zonder X uit....
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tegenwoordig heb ik een zware dip. Vroeger, toen ik nog niet zo vaak XTC of MDMA capsules gedaan had werd ik ook vrolijk wakker na ongeveer 3 á 4 uur slaap en kon ik zo vanalles doen. Nu ik XTC/MDMA capsules gewoon té vaak heb gedaan is een dip niet ontkomen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren weer een day-after als van ouds hoor

levensmoe
kankerdroge mdma muil
totaal NERGENS zin in
totaal nix gedaan krijgen

ik ga duidelijk voor de dip :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."