Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC the day after, genot of dip?

XTC the day after, genot of dip?

121 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...

Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!

XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet :(:(:(:(:(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
riflexz zei:
Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...

Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!

XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet :(:(:(:(:(
Klik om te vergroten...
Waarom neem je er dan ook 1 NU? Op de maandagavond, terwijl je zaterdag hebt lopen spacen?

Ik snap dat niet hoor...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
kiekert zei:
riflexz zei:
Raar, ik voelde vanavond niks van die pil, maar ik voelde me enorm ellendig, waarom? gewoon... ik dacht dat e goeie vriendin vanmij, niet meer van mij moest weten...

Terwijl dat echt TOTAAL niet zo is!!

XTC in the brain, makes people gone insane!!!!
Nu, ga ik slapen, en staat mij morgen e enorme rotdag tegenmoet :(:(:(:(:(
Klik om te vergroten...
Waarom neem je er dan ook 1 NU? Op de maandagavond, terwijl je zaterdag hebt lopen spacen?

Ik snap dat niet hoor...
Klik om te vergroten...

voor sommige mensen is het nooit genoeg he
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xpres zei:
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Klik om te vergroten...

heb er nog 70 liggen zal ze zo pakken :P maarja je hebt gelijk haal het niet in huis voor het weekend van gebruik
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xpres zei:
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Klik om te vergroten...

Neehoor. Dan ben je gewoon een slappe zak.

Ik heb hier 150 pillen in huis en 1.5 gram coke. Totaal geen behoefte om dat te nemen op dit moment. En ik doe het ook niet.

Dus jouw excuus is pure zwakheid
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
kiekert zei:
Xpres zei:
Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen.
Klik om te vergroten...

Neehoor. Dan ben je gewoon een slappe zak.

Ik heb hier 150 pillen in huis en 1.5 gram coke. Totaal geen behoefte om dat te nemen op dit moment. En ik doe het ook niet.

Dus jouw excuus is pure zwakheid
Klik om te vergroten...

Zelfdiscipline noem ik het meestal^
Don't get (much) high on your own suply
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
Snap niet waarom iedereen het altijd zo erg vindt, ik heb dan nog steeds extra energie altijd, sta makkelijk op zonder moe te zijn en ben de hele dag vrolijk :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heb ik meestal ook, tot de avond valt of de dag erna. Dan begint bij mij meestal de dip pas in te kicken
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden.. :(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
riflexz zei:
Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden.. :(
Klik om te vergroten...
Je bent gewoon een slappe zak dus. Ga dan óf niet uit, óf zonder X uit....
K
KarnomelkLid
01-01-2024, 00:00
#11
dip, de dage daarna voelde ik me klote en was al m'n geluk "op"
zo chill als de dag er voor zo klote de dag erna. Door dit heb ik beslote nie meer aan de klix te gaan omdat ik het niet eerlijk vond tenopzichte van mensen in m'n omgeving waar tegen ik zonder dat ik het wilde de dagen erna stront chagerijnig tegen deed. mja die chocolade door je aderen was wel genieten,, damnnn :rolleyes:
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmm is bij mij heel verschillen soms voel k me zooo kut..!
en af en toe zoooo'n heerlijke afterglow rook je jointje and your back in action woooooehhhhoe!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee man dat zit gewoon tussen je oren.. :wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nergens last van the day after...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
pretender zei:
nee man dat zit gewoon tussen je oren.. :wave:
Klik om te vergroten...

of tussen je kaken in mijn geval :P
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#16
De volgende dag is altijd één kleurloze, gedempte wereld voor mij.
eten gaat moeizaam, drinken wil nog net. Ik huil om alles maar niks en heb vaak de raarste verwarrendste gesprekken met mijn ouders gehad. Verder space ik altijd nog een dag of 2 - 3 na en ben ik minstens nog een week huilende en in de war. Dus voor mij absoluut een dip moment.
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#17
riflexz zei:
Stoniemelony zei:
Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed.
Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt :stoned:
Klik om te vergroten...

Hoe doe je dat dan, als je moet gaan werken de dag(en) erna?
Klik om te vergroten...

Gewoon beetje lekker vroeg naar men bedje, maar meestal moet ik op maandag naar school, maar dat is voorlopig ook over tot met september :P
Dus dat wordt weer gewoon halfgaar werken, maar dat doen er wel meerdere op mijn werk.
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#18
en waar de f*ck is dat nou weer voo0r nodig..... heb je niks beters te doen ofzo...
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet veel anders dan een avondje goed doorzuipen. Gewoon een beetje brak.
Vraag me ook wel eens af of het bij sommige mensen niet gewoon tussen de oren zit. Dat ze zich misschien enigszins kut voelen om het feit dat ze drugs hebben gebruikt. Ik weet niet hoor, is ook maar een theorietje, heb dit zelf namelijk nooit zo ervaren. Maar ben wel benieuwd of iemand dit misschien wél eens zo heeft ervaren.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
je moet ook gewoon niet te vaak slikken en als je gaat slikken goed plannen en ook slapen, ook al ben je pas om 7 uur 's morgens thuis, duik gewoon je bed in. ik eet voordat ik ga slapen altijd nog 2 broodjes (als ik al flink uitgespaced ben) en wat van dat coolbest rijk aan vitamine C, volgende dag als ik wakker word (meestal heel laat) en het zonnetje schijnt heerlijk (zoals vandaag en gister :sunglasses: ) dan voel ik me cker niet slecht, ik voel me wel kk vaag maar das juist leuk. vet te staren de hele dag :rolleyes: wel erg kapotte benen maar 't is allemaal wel te doen gewoon rustig aan beetje chille :smoke: en gewoon echt gezond eten. Ik hou me hier trouwens niet altijd aan :beer: soms loopt het anders dan geplant, whaha :wink: kan gebeuren en ja daar krijg je de volgende dag altijd wel spijt van, maar idd geen belangrijke dingen de dag/dagen erna want dat loopt fout af :tearsofjoy:. watik me afvroeg, zijn er echt mensen die wel eens gekotst hebben van xtc want ik kan alleen beetje kokhalzen als het echt té bar is gegaan:P lol :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."