je moet ook gewoon niet te vaak slikken en als je gaat slikken goed plannen en ook slapen, ook al ben je pas om 7 uur 's morgens thuis, duik gewoon je bed in. ik eet voordat ik ga slapen altijd nog 2 broodjes (als ik al flink uitgespaced ben) en wat van dat coolbest rijk aan vitamine C, volgende dag als ik wakker word (meestal heel laat) en het zonnetje schijnt heerlijk (zoals vandaag en gister
![:sunglasses:]()
) dan voel ik me cker niet slecht, ik voel me wel kk vaag maar das juist leuk. vet te staren de hele dag

wel erg kapotte benen maar 't is allemaal wel te doen gewoon rustig aan beetje chille

en gewoon echt gezond eten. Ik hou me hier trouwens niet altijd aan

soms loopt het anders dan geplant, whaha
![:wink:]()
kan gebeuren en ja daar krijg je de volgende dag altijd wel spijt van, maar idd geen belangrijke dingen de dag/dagen erna want dat loopt fout af
![:tearsofjoy:]()
. watik me afvroeg, zijn er echt mensen die wel eens gekotst hebben van xtc want ik kan alleen beetje kokhalzen als het echt té bar is gegaan:P lol
![:openmouth:]()