Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Babytv is dé shit!"
"Kan een van jullie zeggen hoe ik zo snel mogelijk uit mijn bad trip kom van paddo's?"
"Sorry voor deze post, ik lag in een bed en mijn vrienden hebben dat dus voor me gedaan Ik was niet heel hard bad aan het gaan ofzo, maar ik wou even weten waardoor ik de trip korter kon laten duren dus liet ik mijn vrienden inloggen op mijn account. Dus sorry alle df'ers voor deze spam Meteen mijn wachtwoord veranderen trouwens"
"Spatzi zei: Wat een rommel raden mensen aan om te slikken als er zogenaamd een 'bad trip' de kop op steekt zeg. Alles wat je nodig hebt is wat good vibrations, meer niet. Gewoon net even de juiste opmerking. Als je een goede tripsitter hebt, weet die vaak wel te helpen. "Weet je nog die keer, dat we in die fiat 500 naar Barcelona reden?" en hop, weg zijn de slechte gedachten en kom maar op met die lachbui... Goede herinneringen doen het altijd goed... (Moet je ook wel echt met die persoon in een Fiat 500 naar Barcelona gereden zijn, anders denk je ook nog dat je geheugen je in de steek laat, maar goed...) Klik om te vergroten... Paddo's zijn gewoon niks voor mij, ik ben mentaal niet sterk genoeg. Goede vibes werken niet, ik moet leren me te laten gaan. Zodra ik de controle verlies ga ik bad, en ja, dat gebeurt nou eenmaal zo'n beetje met paddo's Overigens wel een grappe post ^^"
"Het slechte imago van de paddo komt van die stomme toeristen! Omdat zij niet met verantwoording een trip kunnen nemen moeten wij boeten? Wat een onzin! En die Ab Klink neemt godver zelf maar eens een keer wat dan zijn lekkere wijntje op zondagavond, dan ziet hij wel in dat het meer is dan slechts een 'drug', wat vanuit mijn perspectief niet eens de goede benaming van paddo's zijn. Het gedoog beleid van softdrugs en de paddo's zijn hét symbool voor onze ruimdenkende samenleving maar nee hoor: De 50+ komen en die weten natuurlijk weer wat goed voor ons is dus laten we maar gewoon het kenmerk van onze maatschappij afschaffen. Regering, val dood."
"Hoe trippen jullie op paddo's? Ik ben zo'n type dat zijn trip heel nuchter gaat analyseren, ik heb nog altijd door dat het allemaal niet echt is en let heel veel op veranderingen met de werkelijkheid? Een vriend van mij die word meestal helemaal gek als die paddo's op heeft, in een leuke manier dan Nou zou ik het van jullie ook wel willen weten, even kijken wat voor soort effecten paddo's op mensen kunnen hebben"
"Ik heb een tijdje geleden voor het eerst paddo's genomen en ik vond het echt geweldig! Alleen ik krijg geen visuals, wat ik dus wel heel graag een keer wil meemaken. Maakt het uit wat voor paddo's je neemt ( Toen had ik truffels ) of verschilt het per persoon? Een vriend van mij zag namelijk de bomen weglopen (Ik denk dat hij nep deed eigenlijk) en dat soort shit wil ik ook! Is dit überhaupt mogelijk met paddo's of moet je dan echt LSD doen? Is het aan te raden dat ik de volgende keer andere paddo's neem en een groter portie?"
"Hylke zei: Eerste paar keer met een groep gedaan: was leuk en lachen, maar niet wat ik in paddo's zoek. De laatste paar keer zonder zitter en met 2 a drie man...dan ga je lekker diep. Visualisaties kunnen me al nauwelijks meer boeien, ik ga puur voor het psychonautische aspect, oftewel de eigen psyche verkennen. Mediteren, filosoferen, alles in stilte. Klik om te vergroten... Precies, gewoon een beetje over de shit nadenken die je ziet"
"Ik had de vorige keer een halve portie truffels op. Dus ik ben sowieso van plan een hele portie te nemen, maar van welke soort? Wat ik sowieso relaxed van die truffels vond is dat ze tenminste een beetje te eten zijn, ik heb ooit een hapje genomen van mexicaanse en holy modderfokker wat zijn die dingen vies Maar goed: Wat voor soort kan ik het beste nemen als mijn eerste keer een halve portie truffels was?"
"BABYTV KIJKEN!"