Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vet! Miss dat ik het ook eens ga proberen heb zoiezo van mezelf al de sickste dromen dus dan moet het helemaal vet zijn!"
"Eet niet en ga dan blowen dan word je sneller stoned p.s Je word dan niet relaxt stoned :P"
"kankerdroog"
"Ik wou dat ik ook paddos kon gebruiken ik weet dat het echt geweldig kan zijn! Tis te bizar voor woorden alleen weet ik zeker dat ik bad ga dus ik kan het gewoon nooit meer doen! Dat is zo kut want ik weet hoe ernstig mooi het kan zijn. Jammer genoeg weet ik ook hoe dood ik ben als ik het doe. Maarja er is altijd nog XTC Dat kan gelukkig nooit fout gaan bij mij omdat ik dan niet aan de dood denk maar aan het leven"
"Heb je 10 dopjes flugel op?? Dat betekent dus dat je 4x de toegestane hoeveelheid op heb Het lijkt me dat je niet per ongeluk die 10 dopjes achteroversloeg. Ik snap echt niet dat sommige mensen zo met drugs omgaan. Vooral niet met ghb want ghb staat er om bekent dat zulke hoeveelheden ernstige problemen kunnen veroorzaken misschien kan het zelfs fataal zijn. gast eerst moet je informatie winnen over een drug en dan pas gebruiken dan weet je dat er niks mis kan gaan. Ik hoop dat je ervan leert! En idd gebruik absoluut geen alcohol! De groeten"
"Ok, maar tijdens de trip blijf je dan niet persen tot je een ons weegt?"
"Ik weet dat deze topic er niet meer toedoet maar mensen wat is die wurmpy dom zeg. DE TERING Die gozer snapt echt het leven niet. hahahaaha"
"Ik las het toevallig en vond het zo meesterlijk grappig. Dat mensen zo dom kunnen zijn vind ik echt geniaal!"
"K denk niet dat die gast het nog leest hoor hahahaahahahahahaaaha Nog zo'n dombo... het stikt hier van de dombos!!"
"Ik zeg 1 ding: MASSEREN!!! maakt niet uit wie, als ik xtc op heb ga ik masseren. ik heb een keer tientallen mensen gemasseerd maar ik kan ook erg goed masseren al zeg ik het zelf Dit is ook de reden waarom ik niet zo vaak xtc gebruik want anders word ik gewoon een hippie lol"