Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1.40 kleine hoeveelheden grote hoeveelheden zeker weten onder de 100 (altijd 100+ mg mdma (verschilt))"
"ik krijg normaal (110-130mg) voor 1 euro tot 1.30 per stuk krijg nu de beroemde blauwe mitsubishis (kan niet teveel zeggen maar als ik ze doorlever (int klein, geen dealer :P) voor 2.50 wil dat zeggen dat ik er iets op verdien) en dan heb ik et over de 180mg versie (getest, en gezien)"
"er zijn zover ik weet 2 verschillende in omloop in limburg de rond de 140mg idd en rond de 180mg je ziet het aan de blauwe kleur, kan iets lichter zijn prijs ligt nu voor mij btw op 2.50... was beetje snel gezegd van me... maja rode kersen zijn momenteel mn favoriet 130 mg voor een euro"
"meestal 110 voor 100 (goede kwaliteit) hier in zuid limburg wordt je er mee "dood gegooid" naja je moet natuurlijk de mensen kennen dan maar dan nog valt het mee.. tis wel grappig, ik ben begonnen met xtc, en vrienden voorgesteld en nu doen er meerdere het (en niet altijd waar ik ook bij ben) en hebben hun ook weer mannetjes gevonden, die ik dus ook weer heb heb dus altijd wel zowiezo 2 achter de hand en als het echt moet kan ik altijd uithalen met genoeg tijd (beetje bellen enzo :P)"
"pilliewilly zei: DAmn Geel zien = Problemen met lever en/of nieren? Heb er al lang last van, mensen zeggen me dit ook soms.. Ik drink me wel om de week eens half naar de kloten Maar euh wat kan er eig mis zijn met mn lever dan? En hoe doet de dokter onderzoek hiernaar? Gwn bloed trekken? Klik om te vergroten... je lever die niet goed werkt bijvoorbeeld?... lever reinigt je lichaam... als dit niet gebeurt blijven de "giftige" stoffen langer of in je lichaam zitten... niet goed dus... wat er mis kan zijn? weet niet... onsteking? ziekte? (zullen best bepaalde leverziektes zijn....) kan zoveeeel zijn zal idd bloed afnemen"
"rinickie zei: Ik ben rinick en ik doe die pillen in me ass , dan ga je pas echt gekke dingen doen , hihihi Klik om te vergroten... whahahaha 1 post direct zo'n reactie jij staat strak, kan niet anders :P of je hebt ze geslikt, en omdat je zo vaag bent doe je ze nog eens erbij in je anus"
"westside zei: dat wist ik dus niet daarom was het troep gelukkig heb ik er niet veel van gekocht Klik om te vergroten... wat versta jij onder troep? weinig mdma? of gewoon rotzooi in de pil?"
"westside zei: weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde Klik om te vergroten... naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA"
"GabberSnoePie zei: Everio zei: westside zei: weinig mdma je moest er pas 4 inslikken voordat je echt wat voelde Klik om te vergroten... naja dat noem ik of een hoge tolerantie :P of slechte kwaliteit, troep vind ik als er iets anders in zit dan MDMA Klik om te vergroten... idd als er weinig mdma in zit, dan noem ik t kutpillen Klik om te vergroten... idd"
"vriend gaat drinken halen 2 fanta 20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta 20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta 20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta komt ie met 2 pils aanlopen haha"