#1
dip..
voel me de dag erna altijd zwaar rot :/
voel me de dag erna altijd zwaar rot :/
Je bent gewoon een slappe zak dus. Ga dan óf niet uit, óf zonder X uit....riflexz zei:Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden..![]()


pretender zei:nee man dat zit gewoon tussen je oren..![]()
Beschrijving van zn XTC dip. Ik vind em iig geniaalNathaniel zei:Ik ben een zeer zelden gebruiker van mdma/xtc,maar de laatste keer was de nawerking wel zo bijzonder dat ik er in dit topic even melding wil maken.
Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik in de kroeg een envelopje toegediend met het vriendelijke verzoek het alsjeblieft meetenemen, uit te delen wat dan ook maar in elk geval niet meer aan die persoon teruggeven .Het bleek mdma kristal te zijn.De volgende avond heb ik daar heerlijk van gesnoept,leuke trip beleefd met mooie gevoelens en relativeringen.
Bijzonder is echter:Ik verwachte de volgende dag uitgeblust te zijn,ik zat ook al een tijd in een behoorlijke (winter?)depressie.
Dit was echter geenszins het geval.
Vanaf die volgende dag heb ik mijn leven weer op de rails gezet,mijn oude inspiraties hervonden en nieuwe ontdekt.Ik heb weer levensenergie zoals ik me die eigenlijk alleen herinner uit mijn pubertijd.Het voelt alsof ik een gedeelte van mijn geest die ik allang vergeten was,teruggevonden heb,het deurtje weer open heb geschopt.En het gevoel is tot op de dag van vandaag bij me gebleven,Echt Heerlijk![]()
henkie84 zei:Laatste tijd valt het steeds meer mee. In het begin had ik altijd een kapot gebeten mond (aan de binnenkant) en liep ik 1 a 2 dagen rond met een soort 'griepsmaak' in mijn mond, niet erg aangenaam.
riflexz zei:Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden..![]()
Drientje zei:Nathaniel zei:Ik ben een zeer zelden gebruiker van mdma/xtc,maar de laatste keer was de nawerking wel zo bijzonder dat ik er in dit topic even melding wil maken.
Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik in de kroeg een envelopje toegediend met het vriendelijke verzoek het alsjeblieft meetenemen, uit te delen wat dan ook maar in elk geval niet meer aan die persoon teruggeven .Het bleek mdma kristal te zijn.De volgende avond heb ik daar heerlijk van gesnoept,leuke trip beleefd met mooie gevoelens en relativeringen.
Bijzonder is echter:Ik verwachte de volgende dag uitgeblust te zijn,ik zat ook al een tijd in een behoorlijke (winter?)depressie.
Dit was echter geenszins het geval.
Vanaf die volgende dag heb ik mijn leven weer op de rails gezet,mijn oude inspiraties hervonden en nieuwe ontdekt.Ik heb weer levensenergie zoals ik me die eigenlijk alleen herinner uit mijn pubertijd.Het voelt alsof ik een gedeelte van mijn geest die ik allang vergeten was,teruggevonden heb,het deurtje weer open heb geschopt.En het gevoel is tot op de dag van vandaag bij me gebleven,Echt Heerlijk![]()
Ja daaarom heb ik liever kristal dan pillen. Geen kater erna, heerlijk!!!
Zit voor 100 percent tussen je oren, of je hebt slechte pillen.Drientje zei:^^ Tja dat kan ik je ook niet uitleggen... Misschien omdat kristal zuiverder is? Iig heb ik nooit een kater na kristal...
X
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."