Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha op zich wel een vet report."
"Eens en nooit meer, er zijn veel beter drugs op deze wereld.."
"Nou ik had dus 2 gram binnengekregen vorige week en ik besloot het gister maar is te testen met een paar lijntjes. Zodat ik het met me vrienden in het weekend kan gebruiken. Niet dat ik dat meer ga doen. Ik leg me eerste lijntje. Het is een kleine hoeveelheid, want ik durf niet veel te doseren. Ik voel me een beetje stoned/wazig gevoel na 5 min, ik wist niet precies wat ik ervan moest denken. Toen ik me volgende lijntje legde voelde ik hem wel. Ik zou het vergelijken met hoe je de wereld onder mdma ziet. Alles was een beetje mellow. Ook had ik een klein beetje een euforisch gevoel. Ik vond het allemaal maar een beetje fake aan voelen. Ik had gehoord van mensen dat muziek veel beter klonk op mephedrone. Ik had niks te doen dus ik zet beetje chille house op, het viel me wel tegen. De muziek klonk niet mooier of dieper dan wanneer ik nuchter ben, dat was wel even een tegenvaller. Ik voelde me ook de hele tijd tijdens de space niet op me gemak, op een of andere manier. Ik kan wel begrijpen waarom mensen het een beetje als MDMA/Coke combo beschrijven. Toch vind ik dit een heel ander effect hebben. En ik ben toch van mening dat zowel coke en MDMA beide een sterker effect hebben dan mephedrone. Toen begon ik grotere lijnen te leggen, omdat ik dacht dat ik het "echte gevoel" nog niet gevoeld had. Voor ik het wist was ik een hele gram verder en waren er ondertussen al 8 uren voorbijgegaan zonder dat ik het doorhad, alsof er maar 30 minuten voorbij waren gegaan. Toen dacht ik bij mezelf, gozer waar ben je mee bezig? Al een hele gram op, ik voel me een beetje vaag en niet echt chill. Niet mijn ding dus! Ben nu nog steeds wakker, had volgens mij vanochtend om 5 uur me laatste lijntje genomen en ben nog steeds niet moe. Maarja dat maakt mij niet zoveel uit. Conclusie Bij mij als persoon werkte Mephedrone dus niet zoals ik gehoopt had ik vond het effect gewoon niet zo chill. Geen vervanger voor MDMA voor mijn, zeker niet En heb tot nu toe nog geen kater"
"Van welk spel ben je dan afgekickt?"
"30 min geleden een likje pure thc kristallen genomen, ik ga hard!"
"Dat wordt 100% zeker in NL gebruikt"
"Flesh eating cocaine dat kan jazeker! De cocaine waarbij dat gebeurd wordt versneden met levamisol, al hoewel je moet wel heel veel snuiven voordat dit soort verschijnselen zullen toetreden. In Amerika is al 80% van de cocaine versneden met levamisol in Nederland is dit zn 40% volgens mij. De cocaine wordt meestal niet in Nederland versneden met levamisol, maar dit gebeurd al in de productielanden."
"haha wat zat er in jou coke?"
"Ja, ik denk nu waarschijnlijk ook gewoon dat een halve gram gedoogd is. Ik denk iig dat ik er geen boete voor krijg. Boeit me ook niet dat de coke afgepakt is. Coke is toch de product of the devil. Het was toch voor een vriend van mij pech voor hem !;D Geef mij maar lekker een jointje of wat MDMA. Thx voor de reacties btw Ik ben trouwens ook Ser, alleen is dit een andere account van mij."
"nieneinao zei: knolselderij zei: je hebt gewoon pech gehad de meeste uitsmijters hadden het gewoon afgepakt en je waarschijnlijk niet naar binnen gelaten Klik om te vergroten... en rara wat de uitsmijters ermee gingen doen Klik om te vergroten... Jammer genoeg nam de politie het mee. Rara wat de politie daarmee ging doen :P Back to the point. Ik heb nog niks van de politie gehad dus en dat gaat ook niet gebeuren. De politie zegt: "1 wikkeltje is gedoogd" Dat is 0.5 gram 1 gram? En die disctoheke is niet zomaar een normale club. De beveiliging daar is net zo erg als op schiphol joh, je moet daar door metaaldetector poortjes lopen enzo."