Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee dacht ik ook niet nee, maar aan de overkant van de straat is achter een paar muren een hofje ofzo, viel me laatst op. Nouja Pinguin ligt niet ver van Sonsbeek af, en dat is wel chill zitte"
"Gaat er iemand nog naar een shop in Arnhem deze week toevallig? Vast wel toch? :P"
"Waar ligt de Parkstraat dan? :P Ik zat wel een beetje verkeerd met de Penguin dan denk ik"
"Ik ga toch geen straat opzoeken als ik het nergens voor nodig heb :P"
"Zodat het mij minder moeite kost..? Wat maakt het ook uit"
"king-joost zei: ik haal je wel op met de "ludix" Klik om te vergroten... kom me maar halen dan :P En zet alles ff in 1 post, vieze spammer Extisi zei: Ik ga morgen naar de shop. Met iemand die voor mij haalt :P Klik om te vergroten... Aiiii dat is kut, nog geen 18? Of illegaal in het land zonder ID?"
"DrippTone zei: Minderjarige aan de drugs, de jeugd van tegenwoordig. Klik om te vergroten... Ik geloof niet dat jij niet voor je 18e nog nooit een joint hebt gerookt Ik blowde voor het eerst op mn 15e"
"Tip: check de nieuwe family guy die ook 420 heet en grotendeels over smoken gaat. Voor de liefhebbers natuurlijk"
"Out gaan lijkt het me niet als je het al zo snel tegenwoordig met een paar hijsen al hebt. Heb je ook ergens last van als je niet blowt? Ik ken het gevoel, alleen heb ik last van mn maagzuur"
"Ik kweek zelf ook onder spaarlampen en het werkt prima. Je moet ze eerst langer door laten groeien op 18/6 totdat je goed kunt zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn en dan pas op 12/12 zetten. En jij hebt 125W aan spaarlampen zeg je? Dan moet je een hoop spaarlampen hebben..."