Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Petrovic zei: Aking zei: dr bij zuipen Klik om te vergroten... Dit werkt wel extra verslavend... Klik om te vergroten... mee oneens, als ik dronken ben voel ik het effect van coke bijna niet. heb ik ook niet het gevoel dat ik na een uurtje opnieuw moet gaan snuiven ofzo, niks aant handje. ik heb het laatst broodnuchter gedaan, ik voelde me zooo ontzettend goed! mn ponypack was nog niet helemaal op en ik wilde deze bewaren voor het weekend. het is me gelukt maar de coke zat de hele week in mn kop, het enige waar ik aan kon denken was coke... conclusie: coke in nuchtere toestand veel verslavender!"
"Eten! Zo veel mogelijk. Pap, marsen, alles wat je wegkrijgt. Daarna goed lang warm douchen en je tanden poetsen. Dan rustig proberen te slapen, als het niet lukt, dan maar een filmpje kijken..."
"Hallo, Kort geleden kwam ik op het idee om xtc te snuiven, omdat dit veel sneller werkt. Ik heb een pil fijngestampt en opgesnoven. Er komen 5dikke lijnen uit. Het werkt heel anders dan slikken. Hij slaat niet in en je voelt je veel meer nuchter, alsof het veel minder met je doet. Ik heb de lijnen in ongeveer anderhalf uur op. Graag hoor ik jullie ervaringen of tips hierover. Groet partyspacerrrrrrr"
"Ook zo mooi; ben je vol vuur een verhaal aan nuchtere mensen aan het vertellen, kijken ze je zo aan van "what the f*ck". Praat je nog ff door om het voor hen allemaal wat op een rijtje te zetten. En dan zijn ze de draad HELEMAAL kwijt! Dan mompel ik na zo'n verhaal van minstens een half uur van: ach ja wat maakt het ook uit boejuh. En de nuchtere medemens blijft in verwarrig achter....."
"kiekert zei: Phantom zei: Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur? Klik om te vergroten... Nee. Klik om te vergroten... Is wel mogelijk hoor! paar dagen van tevoren goed verpakken, en de dag zelf geen drugs aanraken of gebruiken. 1. drugs in een plasticzakje en zakje dichtknopen. 2. handen wassen. 3. plasticzakje in een condoom, condoom dichtknopen. 4. de condoom weer in een plastic zakje en deze dus weer dichtknopen. 5. Het hele zaakje doe je in je onderbroek. 6. Je laat je fouilleren. 7. Je zorgt dat je in de buurt van andere mensen blijft. 8. Als je de hond ziet zorg je dat er onopvallenend een zo groot mogelijke afstand tussen de hond en jou is. ( op 5 meter en veel mensen tussen jou en de hond hoeft dit niet zo'n probleem te zijn.) 9. Je bent binnen! Het feest kan beginnen Mensen die gepakt worden nemen gewoon niet de moeite de spulletjes goed te verpakken. Veel plezier"
"ik herken dat wel dat je helemaal geen controle hebt over waar je gedachte naar toe gaan. Heb ik ook met blowen. Bij mij gaat het meestal niet in een negatieve spiraaal zolang er anderen bij zijn en je dus afleiding hebt. Erg herkenbaar voor mij, veel slapen goed eten en drinken en op naar de volgende party"
"vandaag gatie minder, ik kan niet slapen en ik voel me aftakelen... uurtje of wat geleden was ik nog in een vage roes maar toch een btje scherp, nu koppijn wordt steeds erger, en eten dat zit er voorlopig echt eventjes niet in, me maag begint omhoog te komen, binnen een uurtje of twee een moment... morgen zal het wel niet veel beter zijn"
"sleutelen of scheppen, dan moet je het natuurlijk wel van een sleutel snuiven.."
"<[/quote] van coke ga je harder fietsen.[/quote] Tuurlijk niet, het feit dat coke een upper is betekend nog niet dat hij er harder van gaat fietsen. Zo'n rit duurt 5 uur, dan moet ieder half uur een lijn pakken..."
"respect!! het eerste gedeelte is erg herkenbaar. het laatste gedeelt niet en dat wil ik graag zo houden"