#1
Dip !
Al hangt dat gevoel af van de hoeveelheid die ik nam, hoe gezond ik gegeten heb en hoe lang ik heb doorgefeest.
Ik heb nu 4 dagen en 4 nachten amper 8 uur in totaal geslapen, maar de vermoeidheid valt best mee.
Ik heb vrijdagnacht 4 pillen en 1 gram speed genomen en zaterdagnacht 5 pillen en ongeveer 1.5 gram. Vrijdagnacht heb ik vooral water en cola gedronken, maar zaterdagnacht heb ik toch wel 8 vodka-redbull en 3 malibu-sprite gedronken.
Mentaal valt het nog mee, maar fysiek ben ik echt kapot!
Op het werk had ik vandaag de hele tijd ijskoud maar het zweet liep zo van mijn lijf, ik kon amper op mijn benen staan, zicht was wazig en ik was enorm misselijk!
Ligt dit enkel aan het tekort aan slaap en gezond eten en heeft iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik nog niet zo lang xtc, en ik heb deze symptomen nog niet echt gehad...
Al hangt dat gevoel af van de hoeveelheid die ik nam, hoe gezond ik gegeten heb en hoe lang ik heb doorgefeest.
Ik heb nu 4 dagen en 4 nachten amper 8 uur in totaal geslapen, maar de vermoeidheid valt best mee.
Ik heb vrijdagnacht 4 pillen en 1 gram speed genomen en zaterdagnacht 5 pillen en ongeveer 1.5 gram. Vrijdagnacht heb ik vooral water en cola gedronken, maar zaterdagnacht heb ik toch wel 8 vodka-redbull en 3 malibu-sprite gedronken.
Mentaal valt het nog mee, maar fysiek ben ik echt kapot!
Op het werk had ik vandaag de hele tijd ijskoud maar het zweet liep zo van mijn lijf, ik kon amper op mijn benen staan, zicht was wazig en ik was enorm misselijk!
Ligt dit enkel aan het tekort aan slaap en gezond eten en heeft iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik nog niet zo lang xtc, en ik heb deze symptomen nog niet echt gehad...