Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC the day after, genot of dip?

XTC the day after, genot of dip?

121 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
na mn eerste keer mdma was mn leven verandert, heb me nog nooit zo goed gevoeld de dag erna, dit gevoel heeft nog maanden aangehouden, ik voelde me echt herboren (kheb zelf niet zitten knagen die avond)

3é keer kristallen voelde ik mij nog steeds goed maar khad wel voor teerst pijn in de bek,

dan een tijdje xtc pillen gedaan waarvan ik me altijd mottig voelde de dag erna, dingen vervloeken enzo, de trip zelf was ook altijd beduidend minder goed, minder love, veel waziger, wegglijden en zo van die dingen, twaren nochtans alomgeprezen 'superpillen' ow yeah

sindsdien alleen mdma gedaan, één dag voel ik mij mellow (moet je geen schoolwerk hebben en azu) maar geestelijk voelde ik mij zeer goed

mdma is mijn medicijn, en ik wil dit zo lang mogelijk houden, 1 keer per drie maand, 150mg kristallen, 6uren van tevoren niets eten, zo creeer ik piekervaringen die ik met niets zou willen ruilen

peace!
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#2
de ene keer voel ik me zwaar klote, val ik de hele tijd half in slaap, gewoon een duffe blik in mn ogen en mn armen en benen voelen super zwaar aan. maar de andere keer voel ik me licht en zweverig alsof ik de hele wereld aan kan.. :sunglasses:
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dip !

Al hangt dat gevoel af van de hoeveelheid die ik nam, hoe gezond ik gegeten heb en hoe lang ik heb doorgefeest.
Ik heb nu 4 dagen en 4 nachten amper 8 uur in totaal geslapen, maar de vermoeidheid valt best mee.
Ik heb vrijdagnacht 4 pillen en 1 gram speed genomen en zaterdagnacht 5 pillen en ongeveer 1.5 gram. Vrijdagnacht heb ik vooral water en cola gedronken, maar zaterdagnacht heb ik toch wel 8 vodka-redbull en 3 malibu-sprite gedronken.

Mentaal valt het nog mee, maar fysiek ben ik echt kapot!
Op het werk had ik vandaag de hele tijd ijskoud maar het zweet liep zo van mijn lijf, ik kon amper op mijn benen staan, zicht was wazig en ik was enorm misselijk!

Ligt dit enkel aan het tekort aan slaap en gezond eten en heeft iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik nog niet zo lang xtc, en ik heb deze symptomen nog niet echt gehad...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind t iig achterlijke hoeveelheden, maar dat is mijn mening, moet je natuurlijk zelf weten :wink: . Hoop voor je dat je dit niet elk weekend doet. (ben wel benieuwd van welke pillen je er 5 gebruikt, hoeveel MDMA zit erin?)

Vermoeidheid is een combinatie van factoren, natuurlijk is het gebrek aan slaap één van die factoren, dat snap je zelf vast ook wel :wink: . Die slaap die je dit weekend gemist hebt, wil je lichaam gewoon inhalen, hij is kapot van de vermoeidheid.

Verder speelt een lege serotonineput ook mee, aangezien je op vrijdag al bezig was zul je daar deze hele week ook wel last van houden.

Gezond eten en op tijd naar je nest!
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb vantweekend niks genomen van pille of speed, en kben der fucking trots op
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#6
kiekert zei:
Ik vind t iig achterlijke hoeveelheden, maar dat is mijn mening, moet je natuurlijk zelf weten :wink: . Hoop voor je dat je dit niet elk weekend doet. (ben wel benieuwd van welke pillen je er 5 gebruikt, hoeveel MDMA zit erin?)

Vermoeidheid is een combinatie van factoren, natuurlijk is het gebrek aan slaap één van die factoren, dat snap je zelf vast ook wel :wink: . Die slaap die je dit weekend gemist hebt, wil je lichaam gewoon inhalen, hij is kapot van de vermoeidheid.

Verder speelt een lege serotonineput ook mee, aangezien je op vrijdag al bezig was zul je daar deze hele week ook wel last van houden.

Gezond eten en op tijd naar je nest!
Klik om te vergroten...

Het is de eerste keer dat ik zoveel pilletjes heb genomen.
De speed heeft er zowiezo niet veel mee te maken denk ik, want dat gebruik ik al lang.

De pillen kan ik enkel beschrijven want ze zijn niet getest : ronde,zachtgeel met een naakte (denk ik toch) zittende vrouw in zijaanzicht op , ze zijn enorm brokkelig en ze hebben geen breeklijn. Er is mij door verscheidene mensen gezegd dat het kappa's waren, van de hoeveelheid mdma heb ik geen flauw idee.

De effecten die ik ondervond: enorm sociaal, de hele avond ongelooflijk soepel staan dansen, op een gegeven moment stond ieder haartje recht en de muziek ging tot op mijn bot, bij een bepaalde soort belichting begon ik helemaal te flippen omdat ik geen vormen meer kon onderscheiden (alles vloeide in elkaar).
Kortom een geweldig gevoel van genot, liefde enz.

Enige nadeel was dat mijn zicht enorm verminderd was (meer dan bij andere pillen), ook was ik licht paniekerig toen ik geen vormen meer kon onderscheiden.

Dat gezond eten is een probleem want ik heb de grootste moeite om iets binnen te houden, slapen lukt ook niet
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#7
De dag na xtc ben ik echt g a a rrrrr... Ik voel me, net als iemand anders al gezegd, net een emo.. Nergens geen zin in, chagrijnig als de pest en krijg niks door m'n keel :tongueout:
achja, voor mij ist 't zeker waard!
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#8
de allereerste keer xtc was de dag erna nog steeds chill (:
was dolgelukkig en had overal zin in en was vet blij
maar dat was dan ook echt de enige keer ..
the day after is hard ook wel een dip
meestal de hele week erna wel ..
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
pffttt, ik voel me zo depri, zo emotioneel, pfft, dinsdagdip... hate it
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#10
De dag erna voel ik me altijd erg chill, zorg alleen wel altijd voor fruit, vooral bananen, detoxdrankjes met grnaatappel en frambozen erin, pittige soep, heelveel koud water of spa rood, paar hasjjonko's, veel peuken, lekkere muziek, geen verplichtingen, relaxte omgeving met spacematen inbegrepen! een lekker filmpje en dan voel ik me nog de hele dag op en top, niet erg energiek maar in ultieme chillmode, de dag Daarna is het vaak wel minder, geestelijk en lichamelijk is het weer ff zoeken naar de juiste afstelling, maar doe het niet te ruig met de pillen, zit altijd rond de 2 pillen (120mg) en als die uitgewerkt zijn dan is dat maar zo, ook al heb ik dan meer opzak, maar zorg vaak ook dat ik op een tactisch moment op het feest begin zodat de rush pas afgelopen is als het feest ook afgelopen is, dan heb ik er ook nooit meer dan 2 nodig! Dit zorgt er allemaal voor dat mijn dip een stuk minder is en werkt echt goed bij mij, doe dat trouwens ook nooit vaker dan 1x in de anderhalve maand.. dat is ook wel belangrijk om de dip te minimaliseren..
Grtz&enjoy :smoke:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Genot,vooral als je de dag daarna nog steeds staat te dansen :stoned:
M
MauZerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De dag erna voel ik me altijd fit en vrolijk,
nooit last gehad van een dip na een avondje XTC .. :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
twas bijna 4 weken geleden sinds mijn laatste xtc gebruik :rock:
heb zaterdag nog eens gebruikt, lekkr, maar pft wat voel ik me ROT
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik voel me nooit echt kut.
Ben wel zo brak als het maar kan natuurlijk, knap altyd heel erg op als ik wat eet.
Doe wel een uur over een broodje maar dat maakt niet uit.
Het is wel een dip maar of ik het erg vind? niet echt want heb nog steeds de nacht in me achterhoofd zitten en die maakt echt weer veel goed. :hearteyes:
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed.
Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt :stoned:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoniemelony zei:
Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed.
Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt :stoned:
Klik om te vergroten...

Hoe doe je dat dan, als je moet gaan werken de dag(en) erna?
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#17
De volgende dag is altijd één kleurloze, gedempte wereld voor mij.
eten gaat moeizaam, drinken wil nog net. Ik huil om alles maar niks en heb vaak de raarste verwarrendste gesprekken met mijn ouders gehad. Verder space ik altijd nog een dag of 2 - 3 na en ben ik minstens nog een week huilende en in de war. Dus voor mij absoluut een dip moment.
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#18
riflexz zei:
Stoniemelony zei:
Een genotsdip je voelt je beetje verot maar toch heel relaxed.
Lekker blowtjes roken tot je er bij neervalt :stoned:
Klik om te vergroten...

Hoe doe je dat dan, als je moet gaan werken de dag(en) erna?
Klik om te vergroten...

Gewoon beetje lekker vroeg naar men bedje, maar meestal moet ik op maandag naar school, maar dat is voorlopig ook over tot met september :P
Dus dat wordt weer gewoon halfgaar werken, maar dat doen er wel meerdere op mijn werk.
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#19
en waar de f*ck is dat nou weer voo0r nodig..... heb je niks beters te doen ofzo...
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet veel anders dan een avondje goed doorzuipen. Gewoon een beetje brak.
Vraag me ook wel eens af of het bij sommige mensen niet gewoon tussen de oren zit. Dat ze zich misschien enigszins kut voelen om het feit dat ze drugs hebben gebruikt. Ik weet niet hoor, is ook maar een theorietje, heb dit zelf namelijk nooit zo ervaren. Maar ben wel benieuwd of iemand dit misschien wél eens zo heeft ervaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."