Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC the day after, genot of dip?

XTC the day after, genot of dip?

121 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
gellukig heb je niet altijd een dip dat schild :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De dag erna voel ik me wel chill, maar de 2 dagen die erna volgen ben ik echt ontzettend leeg.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voel me dan wel goed, waaaaaaaaaaaaaaaant.... Ik denk dan altijd aan hoe goed ik me wel niet voelde op de XTC en dan voel ik me spontaan weer goed :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.youtube.com/watch?v=UXQWbR7Gn7w

Een van de nummers van de nieuwe cd van De Jeugd van Tegenwoordig. Van het album 'De Machine'.

Nummer heet Bertje vs. Yayo. Dit nummer MOET voor sommigen hier herkenbaar zijn :mrgreen: Beschrijving van zn XTC dip. Ik vind em iig geniaal
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nathaniel zei:
Ik ben een zeer zelden gebruiker van mdma/xtc,maar de laatste keer was de nawerking wel zo bijzonder dat ik er in dit topic even melding wil maken.

Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik in de kroeg een envelopje toegediend met het vriendelijke verzoek het alsjeblieft meetenemen, uit te delen wat dan ook maar in elk geval niet meer aan die persoon teruggeven .Het bleek mdma kristal te zijn.De volgende avond heb ik daar heerlijk van gesnoept,leuke trip beleefd met mooie gevoelens en relativeringen.

Bijzonder is echter:Ik verwachte de volgende dag uitgeblust te zijn,ik zat ook al een tijd in een behoorlijke (winter?)depressie.
Dit was echter geenszins het geval.
Vanaf die volgende dag heb ik mijn leven weer op de rails gezet,mijn oude inspiraties hervonden en nieuwe ontdekt.Ik heb weer levensenergie zoals ik me die eigenlijk alleen herinner uit mijn pubertijd.Het voelt alsof ik een gedeelte van mijn geest die ik allang vergeten was,teruggevonden heb,het deurtje weer open heb geschopt.En het gevoel is tot op de dag van vandaag bij me gebleven,Echt Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Ja daaarom heb ik liever kristal dan pillen. Geen kater erna, heerlijk!!!
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
henkie84 zei:
Laatste tijd valt het steeds meer mee. In het begin had ik altijd een kapot gebeten mond (aan de binnenkant) en liep ik 1 a 2 dagen rond met een soort 'griepsmaak' in mijn mond, niet erg aangenaam.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook altijd. Ook met alcohol een soor alco bekje ofzo...

Met ptjes heb ik altijd dat me hele bek nog half verdooft aanvoelt....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog 2 xtc liggen van november 2007 die ik nog moet nemen, maar ik heb geen zin om me een hele week down te voelen
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#8
riflexz zei:
Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol
kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden.. :(
Klik om te vergroten...

Hou het gewoon nog een paar weekendjes vol... Binnen een tijdje ben je fysiek, emotioneel en mentaal helemaal naar de kut en dan stop je vanzelf. Been there done that. Duurt btw maanden voor je weer helemaal inorde bent, je terug voelt zoals het echt zou moeten bedoel ik dan. Goed slapen, veel eten, veel energie en noem maar op. Aan je posts kan ik lezen dat het nu zelfs al te laat is voor jou. Alleen een door XTC verklootte geest neemt 's avonds nog een pilletje omdat het 'over' is. Ik herken jou situatie echt goed in de mijne en ik hoop dat ik hem totaal verkeerd inschat. Anders sterkte met het terug 'normaal' worden na een sluipend, en wat o zo mooi leek, XTC avontuur.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Nathaniel zei:
Ik ben een zeer zelden gebruiker van mdma/xtc,maar de laatste keer was de nawerking wel zo bijzonder dat ik er in dit topic even melding wil maken.

Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik in de kroeg een envelopje toegediend met het vriendelijke verzoek het alsjeblieft meetenemen, uit te delen wat dan ook maar in elk geval niet meer aan die persoon teruggeven .Het bleek mdma kristal te zijn.De volgende avond heb ik daar heerlijk van gesnoept,leuke trip beleefd met mooie gevoelens en relativeringen.

Bijzonder is echter:Ik verwachte de volgende dag uitgeblust te zijn,ik zat ook al een tijd in een behoorlijke (winter?)depressie.
Dit was echter geenszins het geval.
Vanaf die volgende dag heb ik mijn leven weer op de rails gezet,mijn oude inspiraties hervonden en nieuwe ontdekt.Ik heb weer levensenergie zoals ik me die eigenlijk alleen herinner uit mijn pubertijd.Het voelt alsof ik een gedeelte van mijn geest die ik allang vergeten was,teruggevonden heb,het deurtje weer open heb geschopt.En het gevoel is tot op de dag van vandaag bij me gebleven,Echt Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Ja daaarom heb ik liever kristal dan pillen. Geen kater erna, heerlijk!!!
Klik om te vergroten...

sorry hoor, maar dat is echt onzin... waarom zou dat zo zijn? (mdma=mdma)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
^^ Tja dat kan ik je ook niet uitleggen... Misschien omdat kristal zuiverder is? Iig heb ik nooit een kater na kristal...

X
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
^^ Tja dat kan ik je ook niet uitleggen... Misschien omdat kristal zuiverder is? Iig heb ik nooit een kater na kristal...

X
Klik om te vergroten...
Zit voor 100 percent tussen je oren, of je hebt slechte pillen.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb zaterdag eens geen pillen genomen... maar heb dan wel coke, speed, mdma gedaan... lol nie goe bezig, maarja... 't is maar 1x zaterdag
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
riflexz zei:
Heb zaterdag eens geen pillen genomen... maar heb dan wel coke, speed, mdma gedaan... lol nie goe bezig, maarja... 't is maar 1x zaterdag
Klik om te vergroten...

mdma = xtc dus je hebt wel xtc genomen :P

had gister 3 rooie ponden op...lekker hard gegaan maar geen dip vandaag :) goed geslapen, goed gegeten en een bommetje vitamine C genomen :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
riflexz zei:
Heb zaterdag eens geen pillen genomen... maar heb dan wel coke, speed, mdma gedaan... lol nie goe bezig, maarja... 't is maar 1x zaterdag
Klik om te vergroten...

mdma = xtc dus je hebt wel xtc genomen :P

had gister 3 rooie ponden op...lekker hard gegaan maar geen dip vandaag :) goed geslapen, goed gegeten en een bommetje vitamine C genomen :)
Klik om te vergroten...

Nou, geen xtc, het waren kristallen :)
n
nummer4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
meestal een dippie maar als ik een jointje rook de dag erna voel me ik weer helemaal top en beetje vaag dan liijkt t wel een xtc jointje kleine bekendheid van t trippe komt weer naar bove beetje vaag :tongueout:
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#16
zaterdag naar In Control geweest, heerlijk lopen spacen op 2 halfjes, mn vriend op 2 hele.
zondag de gehele dag nog in zon lekkere rust/knuffel/relax mood geweest. Maandag gewoon normaal, vandaag ja hoor de welbekende dinsdag-dip, gelukkig herken ik t maar vind t wel een nadeel... :(
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
niet echt veel last van.. enkel als ik dan naar school moet :openmouth: ik moest van de leerkracht iets gaan halen op secertariaat.. alles chill tot ik terug ging en vergeten was in welk lokaal ik les had! FOCK
2x die dag gehad.. dat ik niet meer wist waar ik les had :mrgreen: ging ik gwn een lokaal binnen en staarde in de (verkeerde) klas. 2 seconde later had ik pas door dat ik verkeerd zat :mrgreen:
opzich wel lachen nog..


:hearteyes:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#18
fuck, fuck fuck, ik ga me morgen weer rot voelen! zwaar weekend
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
riflexz zei:
fuck, fuck fuck, ik ga me morgen weer rot voelen! zwaar weekend
Klik om te vergroten...

maar wel gezellig?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
dip..
voel me de dag erna altijd zwaar rot :/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."