Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC the day after, genot of dip?

XTC the day after, genot of dip?

121 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik voel me vandaag echt rot. Op de 30ste, zijn we naar een club gegaan, heb daar wat overdreven, 8 xtc, 2gr speed, 0,5gr mdma kristal. Dan tijdens de dag met een vriendin afgesproken, dan hebben we elk nog 2 lijne speed gepakt, en elk 1 xtc. Dan 's avonds hebben we ongeveer 5 joints gerookt, ik was zo scheef dat ikzelf niet meer kon rechtstaan... heb dan 12 uur geslapen. Opgestaan, met hoofdpijn, duizelig, pijn in keel. Heb voor & erna multivitamine gepakt, en zo'n whey shake met tal van stoffen, en nu ga ik een banaan eten
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
riflexz zei:
Ik voel me vandaag echt rot. Op de 30ste, zijn we naar een club gegaan, heb daar wat overdreven, 8 xtc, 2gr speed, 0,5gr mdma kristal. Dan tijdens de dag met een vriendin afgesproken, dan hebben we elk nog 2 lijne speed gepakt, en elk 1 xtc. Dan 's avonds hebben we ongeveer 5 joints gerookt, ik was zo scheef dat ikzelf niet meer kon rechtstaan... heb dan 12 uur geslapen. Opgestaan, met hoofdpijn, duizelig, pijn in keel. Heb voor & erna multivitamine gepakt, en zo'n whey shake met tal van stoffen, en nu ga ik een banaan eten
Klik om te vergroten...
Let's hope dat zo'n flinke kater een extra motivatie voor je is om ff een aardig tijdje te stoppen met al die shit. Succes man, als je een beetje wilskracht hebt moet t wel lukken!
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
riflexz zei:
Ik voel me vandaag echt rot. Op de 30ste, zijn we naar een club gegaan, heb daar wat overdreven, 8 xtc, 2gr speed, 0,5gr mdma kristal. Dan tijdens de dag met een vriendin afgesproken, dan hebben we elk nog 2 lijne speed gepakt, en elk 1 xtc. Dan 's avonds hebben we ongeveer 5 joints gerookt, ik was zo scheef dat ikzelf niet meer kon rechtstaan... heb dan 12 uur geslapen. Opgestaan, met hoofdpijn, duizelig, pijn in keel. Heb voor & erna multivitamine gepakt, en zo'n whey shake met tal van stoffen, en nu ga ik een banaan eten
Klik om te vergroten...

overdrijven is ook een kunst..
op de helft van je verhaal zou je al dood moete zijn ofzo :rolleyes:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dip, zeker weten. Vooral als ik niet geslapen heb. Gore smaak in mn bek, tanden doen heel erg pijn, lichte hoofdpijn, lusteloos en verveeld gevoel, makkelijk van streek gebracht door dingen die me normaal geen zak kunnen schelen (bv emotioneel moment in een film), ...

Ik HAAT the day after! Maar het is het waard :P
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#5
chrzz zei:
Dip, zeker weten. Vooral als ik niet geslapen heb. Gore smaak in mn bek, tanden doen heel erg pijn, lichte hoofdpijn, lusteloos en verveeld gevoel, makkelijk van streek gebracht door dingen die me normaal geen zak kunnen schelen (bv emotioneel moment in een film), ...

Ik HAAT the day after! Maar het is het waard :P
Klik om te vergroten...

hebben jullie dat ook niet van speed/xtc dat je precies met zo'n chemische smaak zit in je neus, mond & adem? kdenk dat t wss door de speed komt.. troep

Let's hope dat zo'n flinke kater een extra motivatie voor je is om ff een aardig tijdje te stoppen met al die shit. Succes man, als je een beetje wilskracht hebt moet t wel lukken!
Klik om te vergroten...

we zijn nu ondertussen bijna 6 uur ver, heb multivitaminen, bananen, watermeloen gegeten, eeen pijnstiller; nu voel ik me terug opnieuw normaal, en heb al hééél wat gegeten, ben zo blij dat ik weer kan eten & ^ppissen :)
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
hebben jullie dat ook niet van speed/xtc dat je precies met zo'n chemische smaak zit in je neus, mond & adem? kdenk dat t wss door de speed komt.. troep
Klik om te vergroten...

Van speed alleen heb ik dit iets minder, van XTC alleen ook iets minder. Maar de combinatie, jezus christus. Slijmen die in je keel vasthangen en naar chemische rotzooi smaken, het gevoel dat je mond vanbinnen langzaam aan het wegrotten is, noem maar op... De kater is echt kut van die combi, maar ik combineer mijn xtc bijna altijd met speed, vind het een leuker gevoel, meer energie enzo, zonder speed erbij word ik er dikwijls een beetje stoned-achtig van.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#7
:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Het heet niet voor niets After E... Het doet zijn werk wel, vind alleen het nadeel dat mensen zo vele malen makkelijker een pil slikken omdat je toch geen dip hebt en fluitend naar je werk kunt.

Eigenlijk vind ik de dinsdagdip wel heel charmant. Het herinnert je eraan dat je dit weekend fijn uit je dak was. Toen ik nog werkte zorgde ik er wel voor dat ik klusjes deed die ik in mijn 1tje kon. Tis niet altijd even leuk om tegen een chagrijninge kop aan te kijken die gromt bij het minste of geringste... Ach ja collega's...soms kun je ze wel schieten!

X
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Genot. Ik gebruik het meestal op een vrijdag en dan moet ik de volgende dag werken. Ben dan echt superaardig tegen m'n collega's (ja normaal ook wel een beetje hoor :wink: ), iedereen helpen, onwijs open over mijn emoties over van alles en nog wat :grin: . Volgens mij vinden ze het ook allemaal wel leuk, of op z'n minst grappig haha.

De dag erna (dus 2 dagen na gebruik) heb ik meestal echt een grafbui. Dit neemt steeds verder af met de dagen. Slik nu nog geen supplementen dus ik ga even uitzoeken hoe dat precies in elkaar zit.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Complicity zei:
De dag erna (dus 2 dagen na gebruik) heb ik meestal echt een grafbui. Dit neemt steeds verder af met de dagen. Slik nu nog geen supplementen dus ik ga even uitzoeken hoe dat precies in elkaar zit.
Klik om te vergroten...

It's all in your mind :rockband: :rockband: :rockband: :beer:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien, maar dat zegt weinig over hoe ik het beleef. :grin: Bovendien is voorzorgsmaatregelen nemen voor je gebruik sowieso beter (als je de juiste middelen en dosissen neemt uiteraard).
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#12
De dag erna meestal wel genot, vrijdagnacht gebruikt en doorgegaan tot zaterdag.. 's avonds weer opstap geweest, rond 5 uur 's nachts thuisgekomen en toch maar gaan slapen, lukte redenlijk tot ik om 9 uur wakker werd en niet meer slapen kon, gedouched etc, nog steeds vrolijk maar toch een beetje brak, maar ook wel logisch met slechts een kleine 4 uur slaap.

Vandaag, maandag, redenlijk brak, droge lippen/huid en een soort koorts gevoel (wat gelukkig steeds meer aan het afnemen is). Na een goede douche zal ik me wel weer goed voelen.

Ow, wel apart; ik kan soms bijna in tranen uitbarsten om niks :confused: ik ben niet zo'n vaste xtc gebruiker maar dit is wel apart, miss omdat het gewoon een fijne drugs is :hearteyes:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bohh het staat ram
50% genot
50% dip

Maar het is als je een beetje veel neemt echt geen genot meer... :tongueout:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De dag erna is meestal heel chill, lekker uitslapen, bank hangen, weer even naar bed. Toch baal ik meestal wel van zo'n dag omdat er niks uit m'n handen komt. Ik beschouw het echt als een verloren dag.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het hoort erbij. Ik beschouw het ook vaak als een verloren dag, een beetje een luier dag.
Niet veel doen, beetje chillen, wat computeren en op tijd naar bed.
Depri buien etc heb ik de dagen erna gelukkig niet. Wel soms een klein beetje leeg, maar dat is eigenlijk zo weer over
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#16
voel me de dag erna ongeveer net zo alsof ik veel gezopen heb die avond. soort van brak kater gevoel. gewoon normaal opstaan en ontbijten, dan is heb bij mij zo weer over. :grin:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#17
IK ben altijd kats naar de kloten de dag erna, mn hele lichaam voelt kut, alles in mn lichaam is op. Maar ik heb nooit las van depressiviteit of een dinsdag dip.

Meestal rook ik de dag erna ff een joint met vrienden, lekker een lachkick, napraten over de avond en soms zelfs een vreetkick. Dan ben je er zo weer bovenop.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb genot gestemd.

Maarja, (bijna) zo snel als MDMA mijn serotonine depot leegt vult de hypomanie het wel weer aan als ik gebruikt heb, dus dat vind ik geen wonder. :tearsofjoy:
D
DonantzoneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Al hoewel ik maar 1 keertje heb gebruikt. De day after was ik echt lekker super relaxed. Het was een soort van nagloei space.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik alleen MDMA neem (en blowen.. maar hey.. :P ) dan ben ik totaal NIET verrot de volgende dag.
Ik slaap flink, eet de volgende dag super, en met me stemming is er niets aan de hand.

Als ik erbij snuif (speed) wordt dat een ander verhaal :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."