#1
Ik voel me vandaag echt rot. Op de 30ste, zijn we naar een club gegaan, heb daar wat overdreven, 8 xtc, 2gr speed, 0,5gr mdma kristal. Dan tijdens de dag met een vriendin afgesproken, dan hebben we elk nog 2 lijne speed gepakt, en elk 1 xtc. Dan 's avonds hebben we ongeveer 5 joints gerookt, ik was zo scheef dat ikzelf niet meer kon rechtstaan... heb dan 12 uur geslapen. Opgestaan, met hoofdpijn, duizelig, pijn in keel. Heb voor & erna multivitamine gepakt, en zo'n whey shake met tal van stoffen, en nu ga ik een banaan eten

